Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

 

 

Xpecial beviser vel ganske greit hvorfor han er en av de bedre supportspillerne, makan for ett game.

 

Føler Zed er litt Lee Sin aktig med at man kan gjøre helt vanvittige ting med skygger og slikt som Lee kan gjøre med hele kiten sin. Er så tilfredsstillende å gjøre det bra med Lee Sin/Zed.

 

Hørte at Xpecial spilte helt ekstremt bra, så blir morsomt å se matchen. Er Curse-fan, men slltid kjekt å se spiill i verdensklasse!

 

Enig i det du sier med Zed/Lee. Har ikke spilt så mye Lee Sin før, men prøvde ham for noen dager siden, og du kan gjøre mye "flashy" ting med ham, mye lignende Zed som du sier.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

#baylife

 

Sjekk ut Cruzerthebruzer, iallefall YT kanalen hans. En av de beste, om ikke den beste, Lee Sin spilleren i NA.

edit; Legger ved en av videoene hans, har alltid blitt fascinert over dette klippet.

 

http://www.youtube.com/watch?v=n7_-9bNM2r8

 

edit2: er så mye gull på kanalen hans.

 

 

 

Endret av The Doctor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

[spoiler#baylife

 

Sjekk ut Cruzerthebruzer, iallefall YT kanalen hans. En av de beste, om ikke den beste, Lee Sin spilleren i NA.

edit; Legger ved en av videoene hans, har alltid blitt fascinert over dette klippet.

 

http://www.youtube.com/watch?v=n7_-9bNM2r8

 

edit2: er så mye gull på kanalen hans.

 

 

 

 

 

Imo så var ikke de playsa der heeelt ekstreme. For all del, det gjør ikke Cruzer til en dårlig spiller :)

 

Litt gammelt play av meg:

Lenke til kommentar

[ Leak ] Potential Upcoming Champion - Gun Templar

 

Samuel L. Jackson needs to do his voice.

"I'm sick of these mutha fuckin minions in my mutha fuckin lane!"

 

Lucian the Gun Templar

1367619129165.jpg

 

Han som kommer ut nå tipper jeg. Utifra hva jeg har sett på league siden.

 

EDIT: Wow, hvis folka i lcs hadde brukt den komboen her. Kunne det blitt noen helt sinnsyke plays! Og de som caster, hadde flippet! + hele twitch chatten hadde implodert!

 

Endret av R3pulsive
Lenke til kommentar

Trenger råd her nå... Er det noen annen måte å klatre ut av silver på enn å fly rundt og drepe alt og alle 30-0-2-style? Mainer jungle og vil påstå at jeg er blitt rimelig god i denne rollen. Har spilt mye Zac i det siste, og bygger han full tank (med sorc boots). Føler at jeg gjør alt riktig; jeg ganker lanes, holder kontroll på jungelen min og dragen/baron, warder og tanker/peeler for laget i teamfights. Likevel har jeg 0-4 med Zac de siste gamesene. Tapene har kommet av enorme throws (ikke av meg...) eller av udugelige adc's. Og nei, jeg flamer aldri, tvert imot prøver jeg å roe ned når andre starter.

 

Er det rett og slett sånn at du må bygge damage og gjøre jobben helt selv for å klatre hurtig ut av silver? Er klar over at jeg uansett vil klatre så sant jeg er bedre enn gjennomsnittet av de jeg spiller med, men jeg har rett og slett ikke tid til å spille så mye.

Lenke til kommentar

Du kommer til å tape noen matcher uansett. Bare fortsett, og håp på det beste! :)

 

Prøvde et game til. Nå måtte jeg spille support da first pick instalocket Amumu og byttet den til en fyr som aldri spiller verken Amumu eller jungle... Å spille support er forsåvidt helt greit da det er min nest beste rolle etter jungle, men du er i enda større grad hemmet av lagkompisene dine i denne rollen. Får du et lag fullt av semimongolide snørrvalper kan du spille så bra support som du bare vil, du vil tape uansett... Jeg ønsker å komme meg til gold/plat da jeg regner med at det prosentvis er færre slike skapninger i de høyere ligaene, men det ser ut til at jeg som sagt enten må legge inn langt flere timer eller og rett og slett kun spille damage-junglere. Litt synd da det kan være utrolig gøy å spille upopulære roller som tank og support.

 

Da var jeg oppe i 7 tap på rad. Blir det tosifret finner jeg fram repet...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

I gold og oppover er det faktisk mulig å carrye games som support, ene og alene av folk har en helt annen mapawarness.

Så wards du faktisk legger ut, blir også brukt.

 

Men ja i silver og bronze kan enn kun carrye som support om du er med premade adc, og da der det strengt talt ADC som carrier :)

Lenke til kommentar

I gold og oppover er det faktisk mulig å carrye games som support, ene og alene av folk har en helt annen mapawarness.

Så wards du faktisk legger ut, blir også brukt.

 

Men ja i silver og bronze kan enn kun carrye som support om du er med premade adc, og da der det strengt talt ADC som carrier :)

 

Jupp. I bronze/silver er supporten der kun for at adc's skal ha noen å skylde på når han driter seg ut.

 

 

Silver 1 ja. Med den progresjonen jeg har for øyeblikket vil jeg være der om rundt ∞ år. :)

 

Det sureste med denne tapsstreaken er at det startet da jeg var en seier unna å rykke opp, med to forsøk på meg. Sigh...

Lenke til kommentar

Har man flere hundre games i silver tilhører man mest sannsynlig i silver.

 

Har "bare" 20-30 kamper i silver samt litt over 100 i bronze. Jeg var fryktelig dårlig da jeg bega meg ut på ranked og havnet i Bronze 4 med en gang :) Ny dag, nye muligheter nå. Det blir Nocturne med BOTRK-Cleaver for alle penga!

 

Noen som skal se LCS i dag?

Lenke til kommentar

Har man flere hundre games i silver tilhører man mest sannsynlig i silver.

 

Veit ikke helt om det er sant når man har jobbet seg fra bronze 3 til silver 2. Rett og slett fordi man ofte havner med flamer/troll.

 

En jeg spilte med forøvrig som spilte singed sa det her: Omg diana, u suck so much 1-3. La oss bare nevne at statsen hans var 0-8. Også sier jeg tilbake: dude, maybe look at your own stats before you flame?

Også sier han: have you ever look at korean proxy singed etc. Når han ikke hadde pushet ett tårn engang.

 

Hvis du havner med slike folk annenhver match så er det ikke rart man ikke greier å ranke opp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Dette spørsmålet høres sikkert veldig dumt ut. Men "Refresher" ranked seg hvert år? Altså, hvis man er diamond nå. Må man starte på nytt neste år da?

Umulig å si, men vist det blir sånn som i fjor så blir det en slags "soft reset".

I fjor når vi hadde ELO, så var soft reseten noe sånn som 1200+y / 2=x.

 

Y= Elo før reset

X= Elo etter reset

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...