Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Noen enkle spørsmål jeg trenger svar på:

 

Om du får critical strike får du da igjen mer hp om du har lifesteal eller er lifesteal basert på vanlig dmg ?

 

Kan de ekstra skuddene fra huricane critical strike ? og får du lifesteal av de ekstra skuddene ?

 

Og om du spiller vayne vil passiven hennes settes på flere enemies om du bruker hurricane når du spiller vayne ?

 

Og hva mener du er best av Critical strike chance og Attack speed når det kommer til ADC ? Jeg spiller med runes jeg tviler på er noe bra men jeg overtok en account fra en venn og han har 10 % attack speed og 15% critical chance på runes og det har fungert veldig bra, Noen ide om noe annet rune build generelt til adc ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja du får basert på crits

 

Nei de kan ikke critte

 

It intentionally does not apply with Runaan's Hurricane. Vayne's Silver Bolts only works when you focus on one target. If it did work with Runaan's Hurricane, it would NEVER work again. So, if you build Runaan's on Vayne, it will only work on the main target. Thus, I don't recommend Runaan's on Vayne.

 

Det er letter å cappe crit strike på ADC, men en god blanding er best... etter damage.

Lenke til kommentar

Standard ADC runes for S3 er AD marks, armor seals, (flat/scaling) MR blues og Lifesteal quints.

 

LS quints gjør doransblade mye mer attraktivt som starting item siden du får vesentlig bedre sustain. Dorans alene er litt tynt og LS quints gjør f.eks at du ikke trenger vamp scepter før IE (ikke at så mange carries velger IE først lengre)

 

Men både AS og Crit er fint det. Sålenge man velger runes og masteries som gir nogenlunde mening er ikke forskjellen så veldig stor.

Endret av EternalSunshine
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Det har noe med dine prestasjoner i forhold til din divisjon å gjør.

2 eksempler:

1. En som vinner masse matcher (80%) i silver 3 , hører mest sannsynligt hjemme i en høyere divisjon, han får derfor mer LP.

2. En som taper masse matcher (60-70%) i silver 3, hører mest sannsynlig hjemme i en lavere divisjon, han får derfor mindre LP enn han tjener.

Lenke til kommentar

Det har noe med dine prestasjoner i forhold til din divisjon å gjør.

2 eksempler:

1. En som vinner masse matcher (80%) i silver 3 , hører mest sannsynligt hjemme i en høyere divisjon, han får derfor mer LP.

2. En som taper masse matcher (60-70%) i silver 3, hører mest sannsynlig hjemme i en lavere divisjon, han får derfor mindre LP enn han tjener.

 

Du tenker på MMR, ikke sant? Har ikke noe med hvilken division de man spiller mot, det er basert på MMR. Teknisk sett så er det faktisk mulig å spille mot folk fra Diamond dersom man er Bronze, forutsatt at du har høy nok MMR.

Lenke til kommentar

Ser at han har kommet ut på PBE-serverne, og fikk selv sett litt gameplay av ham (fra streams). Av en eller annen grunn likte jeg ham ikke noe særlig. Føltes ikke ut som om han passet inn i LoL og synes selve champen var merkelig.

 

hmm hmm hmm snålt, hva var det som du syntes ikke passet? var det merkelig walkspeed/AA animasjon eller skill kit?

 

Zee new Master Yi

https://www.youtube.com/watch?v=3NMEukkUV5Y

Endret av nipton
Lenke til kommentar

hmm hmm hmm snålt, hva var det som du syntes ikke passet? har det merkelig walkspeed/AA animasjon eller skill kit?

 

Zee new Master Yi

 

Fikk ikke sett så mye, men kan ha vært noe med animasjonen, men også det at jeg føler litt for moderne i forhold til de fleste andre. Greier ikke helt å sette fingern på det :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Du tenker på MMR, ikke sant? Har ikke noe med hvilken division de man spiller mot, det er basert på MMR. Teknisk sett så er det faktisk mulig å spille mot folk fra Diamond dersom man er Bronze, forutsatt at du har høy nok MMR.

Sa ikke at det hadde noe med hvem han spilte med heller :p

Lenke til kommentar

Det har noe med dine prestasjoner i forhold til din divisjon å gjør.

2 eksempler:

1. En som vinner masse matcher (80%) i silver 3 , hører mest sannsynligt hjemme i en høyere divisjon, han får derfor mer LP.

2. En som taper masse matcher (60-70%) i silver 3, hører mest sannsynlig hjemme i en lavere divisjon, han får derfor mindre LP enn han tjener.

Jeg vinner like mye som jeg taper. Jeg hadde høy mmr fra bronze 3 til Silver V, men da jeg kom meg til silver ble det cirka 50/50. Hva står mmr for?
Lenke til kommentar

Det har noe med dine prestasjoner i forhold til din divisjon å gjør.

2 eksempler:

1. En som vinner masse matcher (80%) i silver 3 , hører mest sannsynligt hjemme i en høyere divisjon, han får derfor mer LP.

2. En som taper masse matcher (60-70%) i silver 3, hører mest sannsynlig hjemme i en lavere divisjon, han får derfor mindre LP enn han tjener.

 

Helt feil, LP gains går ut på din MMR mot hvilken MMR som kreves av divisjonen.

Har du lavere MMR en divisjonen du er i får du mindre MMR og vice versa.

Lenke til kommentar

Jeg vinner like mye som jeg taper. Jeg hadde høy mmr fra bronze 3 til Silver V, men da jeg kom meg til silver ble det cirka 50/50. Hva står mmr for?

 

Matchmaking ratio. Kort sagt hvem man blir spiller med og mot. Høyere MMR --> Man får mer LP av og vinne og mindre av å tape. Lavere MMR --> Mindre LP av å vinne og mer for å tape. Har man høy MMR vil man bli matchet med folk som har noenlunde samme MMR (og som vil utifra systemet være bedre). Derfor vil man få mer fordi motstanden skal være bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...