Gå til innhold

Forumet ekstremt ustabilt de siste ukene?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flere som opplever forumet som meget ustabilt for tiden? Veldig ofte kommer jeg rett og slett ikke inn, andre ganger blir jeg møtt av feilmeldinger og ofte går alt bare veldig tregt. Bortskjemt som dere har gjort meg med god stabilitet lenge, må jeg innrømme at jeg har latt meg irritere litt. I dag har jeg nesten ikke kommet inn, og for øyeblikket går det så tregt at jeg ikke skikkelig greide å søke etter et lignende eksisterende emne.

 

Er det fortsatt surr etter oppgraderingen, eller bare en vårrengjøring? :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opplever det selv fra tid til annen. Heldigvis ikke like ille som når det stod på som verst rett etter oppgraderingen, men det er smått irriterende.

Synes det nå er uakseptabelt mye nede jeg da. De siste dagene har vært skikkelig ustabile. Irriterende ustabile.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg slenger meg på denne. Hadde vært fint om noen fra teknisk avdeling hadde funnet det for godt å komme med noe informasjon.

Diskusjon.no er forøvrig den tregeste siden jeg er fast innom. Vært slik i mange år. Står ofte å "spinner" en evighet før siden omsider blir lastet inn. Er det serverkapasiteten som aldri henger med økende trafikk?

Lenke til kommentar

det er forsatt problemer.

selv miste jeg ett innlegg på grunn at dette tullet.

 

det virker som om det er spesielt mellom 20:00 og 21:00 problemene oppstår.

 

serveren gir meg en feil melding om at det er for mye last . er det så mye mere trafikk spesielt i den perioden en det som er normalt ?

 

hilder dere på med noen form for vedlikehold eller oppgradering om må stenge av forumet i den perioden ?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...