Gå til innhold

Forumet ekstremt ustabilt de siste ukene?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg hadde i det minste forventet å få vite hvor mange uker man kunne forvente å vente til alt virker normalt enten det nå tar en måned eller 12. det siste virker å være mer realistisk

Hvordan kan du forvente at vi skal vite dette? Det er ingen her på forumet (etter det jeg vet) som har noe som helst å gjøre med utviklingen av forumprogramvaren som brukes. Dette er heller ikke slik informasjon IPS gir ut til sine kunder. Beklagelig, men sant.

Lenke til kommentar

jeg hadde i det minste forventet å få vite hvor mange uker man kunne forvente å vente til alt virker normalt enten det nå tar en måned eller 12. det siste virker å være mer realistisk

Hvordan kan du forvente at vi skal vite dette? Det er ingen her på forumet (etter det jeg vet) som har noe som helst å gjøre med utviklingen av forumprogramvaren som brukes. Dette er heller ikke slik informasjon IPS gir ut til sine kunder. Beklagelig, men sant.

 

Som brukere av dette forumet forventer jeg at det er noen som her som vet mere en de andre .

i grunnen er det lit rart at de som styrer med programvaren og økonomien ikke er med i diskusjonene av og til , eller i det minste har kontakt med noen av dere moderatorer.

 

for meg kan det virke holdningen fra øverste hold er : "bruk denne programvaren og hold fred " .

Lenke til kommentar

Syntes det er tullete å drøye en oppdatering, som skaper så utrolig mye hodebry, når dere ikke engang har den fjerneste anelse om når neste versjon kommer.

 

Om dere ikke har mulighet til å gjøre en oppgradering ved hver oppdatering av programvare, bure dere kanskje sette spørsmålstegn ved kapasiteten deres, og muligens søke nytt blod?

 

Trodde teknisk hadde et litt mer seriøst syn på dette enn som så.

Endret av Habitats
Lenke til kommentar

Så det godtas ustabilitet, sirup og til tider nedetid bare fordi det er mer arbeid oppgradere 2ganger?

 

Snakker vi vernet bedrift eller siden disse ikke omtales som tidligere ansatte?

inkompetanse så du ikke kan utføre jobben du er satt til eller manglende vilje til gjøre jobben sin er jo vanligvis slik du blir oppsagt for.

 

er ikke kjernefysikk det er snakk om, men en oppdatering.

Blir som og sitte med 100% minnebruk men ikke ville kjøpe mer minne fordi det kanskje faller i pris om et halvår.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Nå opplevde jeg nettopp samme melding om nytt evne kom 2 ganger med eksakt samme dato og tids referanse

Flere som opplever det samme ?

 

Det heter seg at man skal kun få en melding om nye innlegg i hver post nettopp for at det ikke skal bli så mange e-poster .

det er en ting som ikke ser ut til å funger etter hensikten.

 

Andre ting som jeg opplever er at det går gjerne en hval time (eller mere ) fra noen skriver et innlegg til jeg får melding om det.

Da har jeg som oftest sjekket mine innlegg og lagt inn et svar selv.

nå er det nok det som heter forsinket varsling.

Jeg har ihvertfall ikke helt klar få til korrekt innstilling på dette.

 

Nå regner jeg med at dette også har noe med stabiliteten av forumet å gjøre .

Noe treghet i forumet her jeg ikke opplev på lang tid nå

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...