Gå til innhold

Forumet ekstremt ustabilt de siste ukene?


Anbefalte innlegg

du kan jo sjekke postan dine etter tv progpammet da!

 

joda , hvis det ikke blir så seint da.

 

men man vil jo ikke at det skal hope seg opp.

 

Nå var tv programmet bare ett eksempel . det kan være andre ting også som gjør at man har det lit travvelt med å lesse gjennom alle innleggene.

 

Uansett så er det unødvendig å ikke ordne opp i feilen før det blir for seint ( når alle brukeren har gitt opp )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Synes det er liten vits i å ha en slik negativ tone.. Er jo ikke som de gjør det med vilje..

Feil og glitches er en realitet man må leve med på slike store forum. Nå chill ut og ta en Fanta med sitron smak.

 

vell, man blir jo av og til ganske irritert når ting ikke virker.

når det i tillegg ikke ser ut som det skjer så mye for rette opp i feilene så bikker det over av og til.

 

det er samtidig en pekepinne på at noen må skjerpe seg og gjøre den jobben de har påtatt seg

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er det noen som får det til å fungere i Chrome 6.x?

Her er det noe som skurrer i Chrome, ja...

 

Uncaught URIError: URI malformed

eachajax.googleapis.com/ajax/libs/prototype/1.6/prototype.js:709

injectajax.googleapis.com/ajax/libs/prototype/1.6/prototype.js:808

toQueryParamsajax.googleapis.com/ajax/libs/prototype/1.6/prototype.js:511

IPBoard.Cookie.init/public/min/index.php?charset=iso-8859-1&f=public/js/ipb.js,public/js/ips.quickpm.js,public/js/ips.post.js,public/js/ips.topic.js,public/js/ips.attach.js,public/js/ips.editor.js,cache/lang_cache/3/ipb.lang.js:65

(anonymous function)/public/min/index.php?charset=iso-8859-1&f=public/js/ipb.js,public/js/ips.quickpm.js,public/js/ips.post.js,public/js/ips.topic.js,public/js/ips.attach.js,public/js/ips.editor.js,cache/lang_cache/3/ipb.lang.js:9

(anonymous function)ajax.googleapis.com/ajax/libs/prototype/1.6/prototype.js:291

_createResponder.responderajax.googleapis.com/ajax/libs/prototype/1.6/prototype.js:4458

fireajax.googleapis.com/ajax/libs/prototype/1.6/prototype.js:4619

_methodizedajax.googleapis.com/ajax/libs/prototype/1.6/prototype.js:338

fireContentLoadedEventajax.googleapis.com/ajax/libs/prototype/1.6/prototype.js:4667

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg får også beskjed om at serveren er overbelastet.

 

 

Men det er vel mange brukere ,da ?

Pluss dårlig koding fra Invision sin side. Jeg gidder ikke gå inn på den tekniske forklaringen, men det er løst i IPB3.1 og vi skal visstnok gå over til IPB3.1.3 snart. De høye herrer i drift bestemte seg for å vente til 3.1.3 kommer med å oppgradere slik at de slipper å gjøre samme jobben to ganger.
Lenke til kommentar

Jeg får også beskjed om at serveren er overbelastet.

 

 

Men det er vel mange brukere ,da ?

Pluss dårlig koding fra Invision sin side. Jeg gidder ikke gå inn på den tekniske forklaringen, men det er løst i IPB3.1 og vi skal visstnok gå over til IPB3.1.3 snart. De høye herrer i drift bestemte seg for å vente til 3.1.3 kommer med å oppgradere slik at de slipper å gjøre samme jobben to ganger.

 

Snart er et relativt begrep.

Når skjer det da ?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...