Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)


Anbefalte innlegg

Yogscast håndterte hele situasjonen rolig og profesjonelt, i motsetning til Notch som spammet Twitter med drittkasting.

 

Jeg reagerte spesielt på at Mojang hadde solgt rettigheter til videoopptak av Yogscast til IGN uten å spørre om samtykke. Og hele Yougscast crewet dro på egen regning, selv om de var invitert som større trekkplaster.

 

Hva det hele koker ned på er nok flere misforståelser, dårlig organisering, og litt gjerrighet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

umm, news flash. De har kommet med uttale og sin side av saken. Den er slik det er nå oppklart. Personlig skjønner jeg Notch helt i sine uttaler. Når man er sliten og jævlig trøtt slenger man veldig ofte ut ting man ikke mener. Selv unngår jeg diskusjoner når jeg er sliten siden jeg veldig ofte kommer med uttaler jeg ikke mener.

 

Nå har det seg slik at YogCast har fått så mange følgere etter Minecraft.

Hadde Notch vært en j**** kunne han forby mot å legge det ut på youtube.

 

*Anyway uansett hvor mye du klager vil ingenting skje

 

Det hadde aldri skjedd og er noe helt urealistisk. Om han hadde gjort det så ville det hvert i en verden der Yogscast lagde videor som snakket piss om minecraft.

Lenke til kommentar

Kan ikke bare slenge drit og skylde det på at man er utslitt. Går ann å tenkte seg om 2 ganger før man slenger alt ut på nettet :p

Du kan jo prøve selv etter så mye bråk og støy konstant i 2 dager. Som regel tenker man ikke veldig langt når man er trøtt og da skjer veldig ofte ting som dette. Nei, man tenker seg ikke om 2 ganger når man mest har lyst til å sove. Så klart idiotisk av han og skrive dette. Han burde etter dette skjønne at alt han tenker på når han er trøtt egentlig ikke burde komme frem, men har er helt ny på området.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan ikke bare slenge drit og skylde det på at man er utslitt. Går ann å tenkte seg om 2 ganger før man slenger alt ut på nettet :p

Du kan jo prøve selv etter så mye bråk og støy konstant i 2 dager. Som regel tenker man ikke veldig langt når man er trøtt og da skjer veldig ofte ting som dette. Nei, man tenker seg ikke om 2 ganger når man mest har lyst til å sove. Så klart idiotisk av han og skrive dette. Han burde etter dette skjønne at alt han tenker på når han er trøtt egentlig ikke burde komme frem, men har er helt ny på området.

Å vere såpass trøtt at ein etter fem-seks tweets fortsatt syns det er greit å skrive "they are total dicks", skal godt gjerast.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lekkert map, IntoGear.

 

Håper noen med mye fritid tar på seg ansvaret for å lage en kopi av Manhattan snart, komplett med subway-system.

Du får meg til å tenke. :hmm:

 

Kunne ha vært med på den om jeg har kjennskap til map-editing.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...