Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Synes Minecraft lagger utrolig mye på MacBook Pro, tror dere laggen forsvinner om jeg oppgraderer til 8gb RAM?

 

Minecraft er ikke bare minneintensivt men også prosessoren intensivt. Vet ikke hvor godt mac os bruker minne, men jeg klarte meg med 2gb i windows.

Vet ikke helt hva slaks skjermkort som sitter i disse Macene, men jeg vil tro det er det som setter en stopper. Som Mr. A sier så er 2gb nok i Windows, men skolelaptopen min med 2gb klarer det allikevell ikke grunnet skjermkortet. Tror jeg har rundt 20fps mot 80-150fps på den andre maskina jeg har med nvidia 9600 grafikk og 4gb RAM under Linux.

Lenke til kommentar

hmm, spørsmål:

Jeg er helt ny i gamet og lurer derfor på en del småting:

Er minecraft gratis å spille? - jeg har spilt litt på den utdaterte versjonen inne på minecraft.net, men den høres ikke ut som hva broren min har snakket om...med farer om natten, ting man skulle lage seg osv.

Regner med at svaret jeg håper på å få vil besvare hvorfor jeg ikke har deler som fakler osv...osv også.

Lenke til kommentar

Minecraft koster 19.95 euro / ca 150,- Nok

Grunnen til at du ikke har mye av det broren din har er fordi du spiller på en utdatert versjon av spillet og mange elementer var nok ikke utviklet da dette var det nyeste..

 

PS: Spillet er verdt hver eneste krone, bare for å friste deg enda mer!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...