Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke 1.8.1 så jeg får ikke gjort så mye, beklager. :/

 

Men du kan prøve å ta det hele fra starten av, under påloggings-skjermen velger du force update og begynner med en ny og blank minecraft. Lykke til! :thumbup:

 

Følg videoen så går det sikkert bra!

Endret av Thor.
Lenke til kommentar

Jeg synes de gjentatte supportspørsmålene fra fsx ødelegger tråden. De er for dårlig formulert, og om for snevre ting til at det er fornuftig å forvente at noen her inne kan svare på dem. Den gjennomsnittlige leseren er ikke interessert i å lese "Minecraft-fly-modden virker ikke. Hjelp!" i annenhvert innlegg.

 

Forslag:

Opprett en egen support-tråd, og forbehold denne til inspirerende bilder av flotte byggverk, idélufting, designhjelp og generell minecraft diskusjon.

 

Eventuelt ville det vært enda bedre å benytte den aktuelle modden sitt eget forum.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Jeg synes de gjentatte supportspørsmålene fra fsx ødelegger tråden. De er for dårlig formulert, og om for snevre ting til at det er fornuftig å forvente at noen her inne kan svare på dem. Den gjennomsnittlige leseren er ikke interessert i å lese "Minecraft-fly-modden virker ikke. Hjelp!" i annenhvert innlegg.

 

Forslag:

Opprett en egen support-tråd, og forbehold denne til inspirerende bilder av flotte byggverk, idélufting, designhjelp og generell minecraft diskusjon.

 

Eventuelt ville det vært enda bedre å benytte den aktuelle modden sitt eget forum.

 

Dette er en minecraft tråd! da kan man ta support også!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...