Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vist det ikke fungere er det faktisk enda en løsning! Det er slik at maskinen kan få forkjølelse der den har blitt angrepet av hissige virus. Da må du huske å pakke den godt inn, men det viktigste er at virus henger igjen i nettverks-kabelen så du må huske å tømme nettverks-kabelen for virus.

Endret av Tj-nome
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Menneh et siste spørsmål. Starter jeg en server et eller annet sted som kan kjøre 24/7 kan jeg ta backup og beholde hos meg selv slik at jeg aldri mister verdenen?

Det kommer helt an på hvilke løsninger du kjører. Jeg vet ikke hvor «teknisk» du er, så jeg skal ikke komme med konkrete tips og guider, men kort fortalt: ja, det er mulig.

Lenke til kommentar

Canal digital er jo noe av det beste jeg har vært borti av nettleverandør her jeg bor. Du kan bestille dobbel uthastighet for 75 kroner ekstra eller noe. Og det er ikke 10 lengre, mener det er oppgradert til 12. Og snart får alle kunder enda en oppgradering: http://www.teknofil.no/artikler/canal_digital_med_flere_oppgraderinger/103779

 

Uansett, for en vennegjeng på 5-8 spillere burde en minecraft-server fungere såfremt dere ikke spiser opp opplastningen med torrents og lignende.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Noen som har noe ETA på når Hardworks creative server oppdateres til 1.0? Jeg oppdaterte jeg. Ikke så smart! :whistle:

 

Det er build ;)

 

men det blir oppdatert når bukkit kommer med sin oppdaterte versjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...