Gå til innhold

Tera Online tråden


Anbefalte innlegg

Ingen som har kommet over "nytt mmorpg syndromet" og sett de mørkere sidene ved spillet enda?

 

Selv LOVPRISTE jeg swtor... par uker gikk og jeg ble sinnsykt lei...

 

Kjøper ikke Tera Online før noen forteller meg hva som suger skikkelig med spillet! Kan jeg leve med det så blir det tera online på meg ^_^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel slutta og spille på level 50 da det ble klart at man må grinde samme dungeon om og om igjen for å få gear. (hadde sett for meg at det fantes ett pvp alternativ...)

PvP battlegrounds kommer "en gang".

Hvis jeg først skal grinde pve for gear finnes det langt bedre spill imo.

Endret av Lunalotic
Lenke til kommentar

Ingen som har kommet over "nytt mmorpg syndromet" og sett de mørkere sidene ved spillet enda?

 

Selv LOVPRISTE jeg swtor... par uker gikk og jeg ble sinnsykt lei...

 

Kjøper ikke Tera Online før noen forteller meg hva som suger skikkelig med spillet! Kan jeg leve med det så blir det tera online på meg ^_^

 

jeg tenker helt likt men klarte ikke å la vær å kjøpe det ¨når jeg fant det for 189kr fra amazon:D

Lenke til kommentar

Vel slutta og spille på level 50 da det ble klart at man må grinde samme dungeon om og om igjen for å få gear. (hadde sett for meg at det fantes ett pvp alternativ...)

PvP battlegrounds kommer "en gang".

Hvis jeg først skal grinde pve for gear finnes det langt bedre spill imo.

 

Hvor lang tid tar det å komme til lvl 50?

Lenke til kommentar

Ingen som har kommet over "nytt mmorpg syndromet" og sett de mørkere sidene ved spillet enda?

 

Selv LOVPRISTE jeg swtor... par uker gikk og jeg ble sinnsykt lei...

 

Kjøper ikke Tera Online før noen forteller meg hva som suger skikkelig med spillet! Kan jeg leve med det så blir det tera online på meg ^_^

 

jeg tenker helt likt men klarte ikke å la vær å kjøpe det ¨når jeg fant det for 189kr fra amazon:D

Ble ikke det US, da? :p

Lenke til kommentar

Er det greit å få sitt digitale fix i en verden befolket av dette: http://tera-europe.c...aces.html#start ?

Vaskebjørner og småpiker ? Jeg ler.

Du skal være en ganske spesiell om du lager en Elin og bruker 100timer+ for å levle den opp.

For all del, spill hva dere vil, men for meg vil det ta bort magien i en fantasy verden og sloss side ved side av en vaskebjørn eller en 12åring i minisjørt. Uansett hvor bra combat system det er.

Her er noen flere eksmepler på hva jeg mener http://my.mmosite.co...36fccf123e.html

Endret av boleoleole
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er det greit å få sitt digitale fix i en verden befolket av dette: http://tera-europe.c...aces.html#start ?

Vaskebjørner og småpiker ? Jeg ler.

Du skal være en ganske skada emo om du velger en Elin og bruker 100t+ for å levle den opp.

For all del, spill hva dere vil, men for meg vil det ta bort magien i en fantasy verden og sloss side ved side av en vaskebjørn eller en 12åring i minisjørt. Uansett hvor bra combat system det er.

Her er noen flere eksmepler på hva jeg mener http://my.mmosite.co...36fccf123e.html

 

Javel? Ganske vanlige raser det der i MMO, spesielt asiatiske. Ingen tvinger deg til å spille det, og mange liker spillet. Hva er galt i at det er en vaskebjørn? Stilig. Gå å spill WoW du om dette blir for rart for deg.

 

PS: Spiller male Human..

Endret av Frode99
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det som er mitt poeng, selv om du spiller en human, er godt inne i historien og sloss mot en vrien fiende. Woops plutslig kommer det løpende forbi en gjeng vaskebjørner og manga aktige pre teen girls som på toppen av alt er sensurert litt i vesten. Da blir man dratt rett ut av illusjonen av en kul verden, og får asiatisk dårlig/fremmed smak for "cutness" midt i tryne.

Lenke til kommentar

Bare fordi du ikke liker det, betyr ikke at det er dårlig, eller at de som spiller det er en "ganske skada emo". Innleggene dine inneholder mye "Jeg liker ikke dette spillet, og de som liker det er rare."-argumentasjon.

Tar selvkritt på emo argumentet og ser om jeg kan redigere det så det ikke støter noen. Det ble skrevet i affekt av at ett spill som kunne blitt bra har blitt dratt langt nedi søla på grunn av detaljer.

Lenke til kommentar

Noe som faktisk trekker meg vekk fra å kjøpe Tera er alle de overdrevent lettkledde female characterne. Og det er ikke utseende eller det faktum at de er lettkledde som får penisen min til å krympe, men det faktum at det nesten garantert sitter en lubben, naken mann med ståpikk foran sin PC og styrer denne "sexy" characteren. Creepy.

Du har ikke sett meg IRL, men påstår at det er et faktum at jeg er en creepy fyr som ikke spiser annet enn McDonalds og dusjer kun en gang i uka selv om jeg fortsatt bor hjemme og slipper å tenke på generelle utgifter? Takk... Men ikke kom her og si at når du først bruker noen timer på å stirre på ræva til karakteren din er det bedre at den har tiltrekkende, kvinnelige former ;)

 

Men for å liste opp mine karakterer:

Castanic female sorcerer 51

Aman male slayer 31

Human male priest 26

High elf male warrior 22

Aman female lancer 12

High elf female archer 10

 

Slayer og warrior er vel de gøyeste å gå alene med, mens resten nærmest krever at man er i party hele tiden. Må virkelig ta av meg hatten for de som går mye solo som lancer! Sorcerer er en veldig grei allround class hvor man hele tiden jobber med strategiske skills/spells. Generelt for alle classes er vel at de er kjedelige i starten når man ikke har så mange skills, men gøyere når man spekker opp flere skills med glyphs og ser høyere dmg-tall når man critter.

Lenke til kommentar

Noe som faktisk trekker meg vekk fra å kjøpe Tera er alle de overdrevent lettkledde female characterne. Og det er ikke utseende eller det faktum at de er lettkledde som får penisen min til å krympe, men det faktum at det nesten garantert sitter en lubben, naken mann med ståpikk foran sin PC og styrer denne "sexy" characteren. Creepy.

Men ikke kom her og si at når du først bruker noen timer på å stirre på ræva til karakteren din er det bedre at den har tiltrekkende, kvinnelige former ;)

 

 

Det er ett veldig godt poeng ;) ikke Elin eller Vaskebjørner. Blir to far out

Lenke til kommentar

Det er jo alltid en sjanse for at det er en slik fyr som du beskriver som sitter bak characteren. Men nesten garantert? Du har desverre sett og lest for mye på internett, for en absurd påstand. Jeg ser poenget angående de såkalte "sexy" characteren, og at det er relativt upassende og unødvendig.

 

Men kanskje du overdrev for å få fram et poeng, og jeg spiller ikke tera.

 

Hvordan er spillet nå som ting har satt seg litt ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...