Gå til innhold

Tera Online tråden


Anbefalte innlegg

For all del, la meg ordlegge meg annerledes. Det er grafiske modeller basert på småjenter som vifter med stussen. Hva dette har å gjøre i et spill er for meg et mysterium.

Fokuser du bare på spillet og ikke disse små jentene.

Lurer om dette er en pedofil i dusguise ?

 

Tror du misset poenget der jeg skriver at jeg ikke liker spillet pga småjenterasen. Er generelt ikke noe stor fan av asiatiske spill men dette tok virkelig kaka synes jeg. Mulig sånt er standard nede i asia men for meg blir det bare ekkelt og rart.

Fortell meg mere ??

 

Bestefar er det deg ??

 

Har du stått opp fra de døde :O

 

Har du kommet for og fortelle meg hvor slem Korea er for å ha tegnet 40 år gamle jenter med truser . ... Oboy ! Du har endelig kommet :O

 

Jeg vet jeg er slem for jeg har valgt Ellins oboy,, jeg er så badboy for jeg spillte en jente på 40 år som pedofile som Jext trudde var en liten 6 åring .. Oboy Neste gang vi lager et spill må vi alle høre på Jext for han kan alt om og lage spill,,,,,,,,,, JA det kan han, Jext DU ER OUR HERO!!!

 

Det var da et ekstremt umodent innlegg, det eneste du oppnår er å fremstå som en tomsing.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så hva synes folk om spillet?

 

Bedre enn swtor?

Er craftinga bra og viable?

Finnes det nok å gjøre etter max lvl?

Er klassene balanserte?

Er det nok variasjon i utstyr og utstyrsutseendet?

Får man en "epic feeling" av musikken og områdene?

Er spillet et godt mmorpg, eller holder det seg kun flytende på grunn av det nye combat systemet?

Er det noe som gjør at man føler tilknytning til ens faction?

 

Ikke minst: er det avhengighetsdannende? :D

Lenke til kommentar
Bedre enn swtor? Mye bedre

Er craftinga bra og viable? Vet ikke

Finnes det nok å gjøre etter max lvl? Vet ikke

Er klassene balanserte? Ja men det krever mye av spilleren (mer enn andre spill pga manuell combat)

Er det nok variasjon i utstyr og utstyrsutseendet? Ja

Får man en "epic feeling" av musikken og områdene? Det er individuell - jeg får det

Er spillet et godt mmorpg, eller holder det seg kun flytende på grunn av det nye combat systemet? Det er hovedsakelig combaten, PvP og PvE som er de sterkeste delene av spillet

Ikke minst: er det avhengighetsdannende? Ja

 

Er Slayer lvl 9. :)

Endret av Symmetrical
Lenke til kommentar

PVP, PVE og combatsystemet er store deler av spillet da :D

 

Hele greia høres bare for bra ut til å være sant :p

Blir bare mer og mer nysgjerrig på dette spillet.

 

Er det forresten sant at alle klassene kun har 1 våpentype?

 

Ja, det er kun en våpentype som er bundet til klassen. Kanskje ikke så rart da hele combat systemet er manuelt. Det å hoppe unna fiender må times, det å angripe må times, dersom du spiller mage eller lignende så må du aime slik som i FPS spill, en tank må blocke osv.. Fiender skader deg kun hvis de treffer.

Endret av Symmetrical
Lenke til kommentar

Et spørsmål angående combatsystemet.

Det ser veldig stillestående ut, f.eks i videoen en postet et par sider tilbake der en soloer en dungeon. Han har "all verdens tid" å gå til sides før angrepet kommer, og når det først kommer så fullføres de alltid i samme retning.

Slik opplevde jeg det, det lille jeg spilte, i betaen også. Jeg tror jeg spilte 4 timer med wizard og warrior uten å bli slått på en eneste gang.

 

 

Så, blir combat vanskeligere etterhvert?

 

 

 

Jeg ser selvfølgelig at PvP er en helt annen sak.

Jeg syntes absolutt spillet virker litt gøy, men det ble så enkelt at jeg ikke gadd å spille noe særlig i betaen.

Lenke til kommentar

Ja, combat blir vanskeligere etterhvert når du sloss mot flere mobs om gangen, og at de beveger seg raskere.

 

Hvor langt frem er dette ?

Denne videoen var vel fra 20-noe.

 

Men jeg kommer vel til å kjøpe det før eller siden. Enten når det har gått et hakk ned i pris eller når det kommer trials e.l.

Lenke til kommentar

Et spørsmål angående combatsystemet.

Det ser veldig stillestående ut, f.eks i videoen en postet et par sider tilbake der en soloer en dungeon. Han har "all verdens tid" å gå til sides før angrepet kommer, og når det først kommer så fullføres de alltid i samme retning.

Slik opplevde jeg det, det lille jeg spilte, i betaen også. Jeg tror jeg spilte 4 timer med wizard og warrior uten å bli slått på en eneste gang.

 

 

Så, blir combat vanskeligere etterhvert?

 

 

 

Jeg ser selvfølgelig at PvP er en helt annen sak.

Jeg syntes absolutt spillet virker litt gøy, men det ble så enkelt at jeg ikke gadd å spille noe særlig i betaen.

 

Har prøvd meg på neste dungeon solo nå (26+ dungeon) og bare fiendene før bossene er vanskelige som få å ta alene der.

Kommer etter hvert til grupper med 2 hardtslående fiender og en makiger som kommer etter deg samtidig. Et helvete å unngå skade da om du ikke vil bruke 30 min bare på 3 normale fiender.

 

Skrinla solo-prosjektet foreløpig mens jeg jobber litt med å få opp mysticen min.

Lenke til kommentar

Du kan godt fortelle oss også hvordan du gjorde det, så slipper vi å lure. :)

 

Det jeg har kommet fram til nå (tweaker enda):

 

TERA>Client>S1Game>Config>S1Engine.ini

 

bForceStaticTerrain=True

SkeletalMeshLODBias=-1 (-1 er best og høyere 1,2,3,4 er dårligere)

ParticleLODBias=-1 (-1 er best og høyere 1,2,3,4 er dårligere)

ShadowFilterQualityBias=2

MaxAnisotropy=16

MaxMultisamples=16

MaxShadowResolution=4096

bEnableVSMShadows=True

Endret av Symmetrical
Lenke til kommentar

La inn disse innstillingene og sola forsvant...

Merkelig.

 

Er du sikker på at du ikke har gjort noe feil? Eventuelt så kan du sjekke innstillingene In-game. Ingen av disse innstillingene er relatert til Solen - den kan kun forandres gjennom "Lighting Enrichment" som ikke kan redigeres i .Ini filen.

 

Hvis det blir mye problematikk så kan du slette .Ini filen hvorav spillet lager en ny av seg selv slik at alt blir helt default.

 

Edit: Det er mulig at resultatet varierer fra bruker til bruker.

Endret av Symmetrical
Lenke til kommentar

Spillet så "renere" ut på en måte, vanskelig å forklare.

 

Er forresten klar over at ingen av innstillingene gikk på sola, det var bare et merkelig sammentreff. :)

 

Hehe, du kan ta en kopi av .Ini filen (dersom noe går galt) og teste litt selv med diverse innstillinger. Jeg driver fortsatt med å tweake diverse innstillinger.

 

En annen ting jeg også vil anbefale er å skru "Lighting Enrichment" til 1 som skrur av FXAA da FXAA ofte skaper et blurry bilde - etter dette så burde du force Anti Aliasing fra Nvidia inspector eller AMD catalyst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...