Gå til innhold

Tera Online tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et sykt pervospill? Anbefaler dere en tur innom Sørkorea, Japan og Kina, så får dere se litt hvordan kulturen er der.

 

De har tross alt ikke slitt med kristendommens "sex er fa'li"-holdning.

 

Kan ikke sammenligne med andre land! blir dumt! kan like godt sammenligne med hva pedofile menn syns da! Tosk!

MEN som jeg sa! har ikke noe problem selv! er et spill! ikke en simulator!

Lenke til kommentar

Et sykt pervospill? Anbefaler dere en tur innom Sørkorea, Japan og Kina, så får dere se litt hvordan kulturen er der.

 

De har tross alt ikke slitt med kristendommens "sex er fa'li"-holdning.

 

Kan ikke sammenligne med andre land! blir dumt! kan like godt sammenligne med hva pedofile menn syns da! Tosk!

MEN som jeg sa! har ikke noe problem selv! er et spill! ikke en simulator!

Morsom eller? Er ikke noen stor fan av asiatisk kultur selv, men det er ikke bare snakk om å sammenligne med andre land - Tera ble LAGET i Korea! Så hva dem synes og mener er en del mer relevant enn hva vi syns og mener. Tosk!

Lenke til kommentar

Hello.

 

Jeg kjøpte Tera igår, og har spilt det idag (Fra 2:00-7:00)

Jeg gikk som en Archer, og spiller på en random server. Noen som spiller på en server jeg kan joine?

Har kjempe lyst til å bli med i "community"-et til Tera, så hvis dere har noen server og Teamspeak/Skype/Mumble, er jeg med :)

Lenke til kommentar

Vi har flere spillere som var med å Starte Ragnarok i Lineage 2 for 8-10 år siden, så det å kalle det "stjeling" blir for dumt.

Sist jeg sjekket var det heller ikke noe kopibeskyttelse når det gjelder navn på verken karakterer eller guilds i MMO spill.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vi har flere spillere som var med å Starte Ragnarok i Lineage 2 for 8-10 år siden, så det å kalle det "stjeling" blir for dumt.

Sist jeg sjekket var det heller ikke noe kopibeskyttelse når det gjelder navn på verken karakterer eller guilds i MMO spill.

 

Jeg ser den, men med tanke på at Ragnarok er et stort skandinavisk community som er relativt respektert så synes jeg det blir litt tullete å bruke det navnet.

 

Ragnarok som guild ble opprettet ganske tidlig i Anarchy Online, som ble lansert i 2001, så de er ikke akkurat ny.

Lenke til kommentar

Vi har flere spillere som var med å Starte Ragnarok i Lineage 2 for 8-10 år siden, så det å kalle det "stjeling" blir for dumt.

Sist jeg sjekket var det heller ikke noe kopibeskyttelse når det gjelder navn på verken karakterer eller guilds i MMO spill.

 

Jeg ser den, men med tanke på at Ragnarok er et stort skandinavisk community som er relativt respektert så synes jeg det blir litt tullete å bruke det navnet.

 

Ragnarok som guild ble opprettet ganske tidlig i Anarchy Online, som ble lansert i 2001, så de er ikke akkurat ny.

 

Tullegutt. Som det allerede er nevnt her, så er det ingen som har kopibeskyttelse på det navnet, og når de er så tosk at de velger et så generelt navn for sitt guild, så kan de ikke forvente annet enn å se andre "tilfeldigvis" hete det samme. Dette gjelder vel også de som kaller seg ting som Killer, slayer, satan og lignende. Det er ingen som "stjeler" dette, det er bare så utrolig TØFT å hete det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For all del, la meg ordlegge meg annerledes. Det er grafiske modeller basert på småjenter som vifter med stussen. Hva dette har å gjøre i et spill er for meg et mysterium.

Fokuser du bare på spillet og ikke disse små jentene.

Lurer om dette er en pedofil i dusguise ?

 

Tror du misset poenget der jeg skriver at jeg ikke liker spillet pga småjenterasen. Er generelt ikke noe stor fan av asiatiske spill men dette tok virkelig kaka synes jeg. Mulig sånt er standard nede i asia men for meg blir det bare ekkelt og rart.

Fortell meg mere ??

 

Bestefar er det deg ??

 

Har du stått opp fra de døde :O

 

Har du kommet for og fortelle meg hvor slem Korea er for å ha tegnet 40 år gamle jenter med truser . ... Oboy ! Du har endelig kommet :O

 

Jeg vet jeg er slem for jeg har valgt Ellins oboy,, jeg er så badboy for jeg spillte en jente på 40 år som pedofile som Jext trudde var en liten 6 åring .. Oboy Neste gang vi lager et spill må vi alle høre på Jext for han kan alt om og lage spill,,,,,,,,,, JA det kan han, Jext DU ER OUR HERO!!!

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...