Gå til innhold

Tera Online tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker som jeg har en, vist alle har en som de sa før. Så send meg en pm vist noen er interessert i en slik Friend invite. Altså jeg trenger en email adresse for å sende deg en friend invite virker det som

Endret av Murgel
Lenke til kommentar

joa selve spillet var greit, men likte ikke stilen. Så store sverd, 6 åringer i miniskjørt. osv :p

 

Men hvis du ser bort ifra det, så likte jeg hvordan man måtte sikte med spellsa osv

 

Små Elins med greatswords er jo konge da! Det er utrolig tilfredsstillende å spille som dem samt knuse dem i PvP. :grin:

Endret av Symmetrical
Lenke til kommentar

joa selve spillet var greit, men likte ikke stilen. Så store sverd, 6 åringer i miniskjørt. osv :p

 

Men hvis du ser bort ifra det, så likte jeg hvordan man måtte sikte med spellsa osv

 

Små Elins med greatswords er jo konge da! Det er utrolig tilfredsstillende å spille som dem samt knuse dem i PvP. :grin:

Hvilken PVP snakker du om ? finnes det PVP gear utenom uber grind etter PVE gear i en instance enda?

Open world pvp er en joke.

Hadde det vært pvp hadde jeg enda vært subscriba :p

Endret av Lunalotic
Lenke til kommentar

joa selve spillet var greit, men likte ikke stilen. Så store sverd, 6 åringer i miniskjørt. osv :p

 

Men hvis du ser bort ifra det, så likte jeg hvordan man måtte sikte med spellsa osv

 

Små Elins med greatswords er jo konge da! Det er utrolig tilfredsstillende å spille som dem samt knuse dem i PvP. :grin:

Hvilken PVP snakker du om ? finnes det PVP gear utenom uber grind etter PVE gear i en instance enda?

Open world pvp er en joke.

Hadde det vært pvp hadde jeg enda vært subscriba :p

 

Jeg tenkte på GvG og duel.

 

Battlegrounds kommer snart ettersom at EU og NA versjonen ligger langt bak den Koreanske versjonen av en eller annen merkelig grunn..

Lenke til kommentar

GvG er jo akuratt det samme som FFA PvP i andre mmo'er, forskjellen er at du er begrenset til en fiende :p

Duel, sånn innimellom farminga av PVE? (som du trenger, til pvp...)

Nei..

Spill med mye potensiale, men koreansk PVE fokus ødelegger alt. Desverre.

Endret av Lunalotic
Lenke til kommentar

Tera: Combatsystemet er artig og interessant de første 10 levlene. Questene begynner å bli irriterende, og hinsides kjedelig og man merker svakhetene i spillets helhet mer og mer. Omtrent lvl 20 så merker du at du quester og dreper disse forbanna kjedelige monstrene på autopilot og combatsystemet er ikke lenger så spennende, men repetitivt som i alle andre MMO. Mobsene virker mer sløve, satt i slow motion og neddummet noe kraftig for å passe combatsystemet i dette MMOet, og ikke omvendt. Questene blir enda mer irriterende, enda mer kjedelige og til tider verdt å bli forbanna på. Og hva er greia med at denne fuglen du skal fly på skal fly disse vanvittige omveiene rundtom? For at utviklerne tror vi er interessert i se landskapet, eller fordi asiatere generelt bare lager merkelige spill? Tja, det blir ikke bedre å bedre med høyere level, det blir verre og verre. Spillet sies å være i en drøm, vel, questingen er et mareritt.

 

Endgame, ja... Hva er det? Dungeons? 5-manns. GvG sies å være platt i lengden og folk mister interessen. Det skal komme battlegrounds, noe som kommer til å ta livet av GvG helt, og world-PvP blir vel like ukjent som det er i resten av de moderne MMOene. Raids? Ja, ikke vet jeg hvorfor de kaller det raids, da det fremdeles er 5-manns. Det er mye merkelig med Tera, og haugevis av irritasjonsmoment, så om du vil spørre meg om hvorfor jeg da spiller det, så kan jeg trøste deg med at det gjør jeg ikke... Lenger. Møkkaspill!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...