Gå til innhold

Tera Online tråden


Anbefalte innlegg

Går det veldig sent å lvle eller? Spilte WoW for lenge siden, og det var alt for enkelt, men så spilte jeg Aion når det kom ut også, og det tok jæævlig lang tid. Får man quest hele tiden, eller kommer man plutselig til steder hvor man bare kan gjøre ETT eneste quest f.eks. flere ganger?

Er sinnsvakt mange quests. Men alle questene er jo dønn like så du gjør jo samme greia , bare med annen tekst og nye monstre :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg levler veldig raskt synes jeg. Mye raskere enn andre MMOs jeg har spilt.

Er level 25 nå, og på et par timer gjør man raskt et par levler om man samler sammen questene og går systematisk til verks.

 

Tok forresten ned en spesiell mob sør for Lumbertown i sted.

En slags gigantisk edderkopp med to ikoner foran navnet.

Gikk løs på den alene og fikk den ned på 75% første gangen, 11% andre gangen, og tok den på tredje forsøk.

 

Var skikkelig kult, for da jeg var ferdig la jeg merke til 4-5 spillere som sto og så på. Følte meg flink da!

Lenke til kommentar

Kult, da må jeg inn å sjekke etterpå.

Jeg logget av for å avreagere :p

 

Det må nevnes at jeg var level 25, og bossen er trolig ganske enkel.

Min taktikk som sorceror var ganske enkelt å løpe rundt den i sirkler, teleportere når den charget meg. Fylle den med diverse ranged spells. Fikk inn massevis av crits på den, så en god slump flaks var det vel også.

Endret av Dr. Mobius
Lenke til kommentar

Samme spørsmål som Alex, itillegg;

Noen som vet hvor jeg får kjøpt spillet billig? Komplett og MPX utgår, de får ikke sendt key'en på mail og jeg gidder ikke å vente til over helga.

 

Spillet koster 287.22 KR på g2play.net, man får key på mail der.

Lenke til kommentar

Hva spiller folk som? Selv har jeg en lvl 15 warrior jeg koser meg med. :)

Har en warrior i lvl 41, og syntes igrunn det er gøy. Men kikket på en kamerat som spiller Slayer, og det så enda kulere ut :grumpy: Hehe! Alltid vanskelig å vite om man har valgt riktig class, uten å prøve alle.

Lenke til kommentar

Er level 25 på priest, men er litt lei spillestilen. Ønsker å lage meg en melee alt, men usikker på class.

 

Er litt keen på en lancer, men folk sier de er dårlige pga. lite skade.

 

De er tank class, så gjør "lite" dmg ja. Men veldig bra tank i fights :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...