Gå til innhold

Tera Online tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For all del, la meg ordlegge meg annerledes. Det er grafiske modeller basert på småjenter som vifter med stussen. Hva dette har å gjøre i et spill er for meg et mysterium.

 

Hvorfor skal rasen ikke være i spillet? Det er mange som syntes det er ganske awesome å løpe rundt med slike karakterer og store våpen. Det at de vifter med stussen er bare cute.. Men som nevnt tidligere så er de bare grafiske modeller. På bakgrunn av dette så syntes jeg at det er helt greit å ha rasen i spillet. Selve rasen virker ikke støtende for noen andre enn de med en ekstremt seksuell tankegang som i tillegg ofte syntes at spill er 'farlig'.

Endret av Symmetrical
Lenke til kommentar

For å si det sånn da. Jeg synes ikke det er "cute" med raser som minner om veldig unge piker, når de vaser rundt i minikjørt så små at stumpen synes. Jeg er klar over at noen synes dette er OK, og at de kanskje ser på det humoristisk.

 

Og til dere som følte dere truffet av mitt tidligere innlegg om at bare tjukke, gamle ståpikk menn spiller med disse characterne, så vil jeg si at dette ikke var seriøst ment. Det var en overdrivelse. Det jeg ville frem til var at det mest sannsynlig sitter en mannlig person å styrer en sexy kvinnelig character/avatar, og jeg skjønner ikke hvorfor. Velg nå en mann om du er en mann, med mindre du mener alle mennene ser schtøgg/lame ut :) Min mening!

Lenke til kommentar

For å si det sånn da. Jeg synes ikke det er "cute" med raser som minner om veldig unge piker, når de vaser rundt i minikjørt så små at stumpen synes. Jeg er klar over at noen synes dette er OK, og at de kanskje ser på det humoristisk.

 

Og til dere som følte dere truffet av mitt tidligere innlegg om at bare tjukke, gamle ståpikk menn spiller med disse characterne, så vil jeg si at dette ikke var seriøst ment. Det var en overdrivelse. Det jeg ville frem til var at det mest sannsynlig sitter en mannlig person å styrer en sexy kvinnelig character/avatar, og jeg skjønner ikke hvorfor. Velg nå en mann om du er en mann, med mindre du mener alle mennene ser schtøgg/lame ut :) Min mening!

 

Det som er så unikt med MMORPGs er nemlig det at man kan velge nøyaktig alt man selv ønsker hvorav det å spille som en female-karakter dermed blir mer attraktivt for menn - vice versa. Det er også en stor sannsynlighet at det sitter en kvinnelig person å styrer en mannlig karakter. De kvinnelige gamerne jeg kjenner gjør som regel det hvorav de mannlige (inkludert meg selv) spiller som female. Det er egentlig ganske komisk.

Lenke til kommentar

Spillet ble ferdig nedlastet i går men kan ikke spille før cirka klokken 20:00 da jeg må gjøre en del ting først. Det første jeg skal gjøre i spillet er å lage en steikheit karakter.. Blir nok en human + sorcerer på meg da jeg liker veldig høy damage. =P

Endret av Symmetrical
Lenke til kommentar

Veldig kjedelig om man betaler godt med penger for et spill som prøver å lagge PC'en din ihjel da. Noen andre som sliter med dette?

Jeg har ikke merket ett snev av lagg, men jeg sitter med en meget god gaming PC også da.

Dette med lag har ikke noe med om pcen er god eller dårlig. Folk med rett-over kravet pcer klarer spillet fint, mens andre med high-end pcer sliter.

 

Selv har jeg i5-2500, GTX 560Ti, 8GB DDR3 og spillet kjører av en SSD disk, så skal ikke være noen problemer. Men når spillet tilogmed lagger på laveste preset, da er det noe galt med spillet, og ikke pcen. Spesielt siden jeg har feilsøkt stort sett det som er å feilsøke. Oooog det finnes en tråd på Tera-europe.com som var på 25 sider sist jeg sjekka. + En del andre småtråder.

Så nei, dette rammer blindt. Før trodde folk at det var et problem mellom Tera og 5-serien, men nå har ATI-folk begynt å komme på banen også. Er visst noe med at UI'et blir oppfattet som en vanlig 2D-applikasjon, slik at GPU'et ikke reagerer riktig mtp. ytelse.

 

For å si det sånn da. Jeg synes ikke det er "cute" med raser som minner om veldig unge piker, når de vaser rundt i minikjørt så små at stumpen synes. Jeg er klar over at noen synes dette er OK, og at de kanskje ser på det humoristisk.

Og til dere som følte dere truffet av mitt tidligere innlegg om at bare tjukke, gamle ståpikk menn spiller med disse characterne, så vil jeg si at dette ikke var seriøst ment. Det var en overdrivelse. Det jeg ville frem til var at det mest sannsynlig sitter en mannlig person å styrer en sexy kvinnelig character/avatar, og jeg skjønner ikke hvorfor. Velg nå en mann om du er en mann, med mindre du mener alle mennene ser schtøgg/lame ut Min mening!

Jeg valgte female av den enkle grunn at til sorc passa female best imo, og i de xx-antall andre mmoene jeg har spilt så har jeg utelukkende spilt male. Forandring fryder sies det!

Lenke til kommentar

Selv har jeg i5-2500, GTX 560Ti, 8GB DDR3 og spillet kjører av en SSD disk, så skal ikke være noen problemer. Men når spillet tilogmed lagger på laveste preset, da er det noe galt med spillet, og ikke pcen. Spesielt siden jeg har feilsøkt stort sett det som er å feilsøke. Oooog det finnes en tråd på Tera-europe.com som var på 25 sider sist jeg sjekka. + En del andre småtråder.

Så nei, dette rammer blindt. Før trodde folk at det var et problem mellom Tera og 5-serien, men nå har ATI-folk begynt å komme på banen også. Er visst noe med at UI'et blir oppfattet som en vanlig 2D-applikasjon, slik at GPU'et ikke reagerer riktig mtp. ytelse.

 

Mener du at UI'en i Tera fører til at kortet ditt klokker seg ned til 2D-modus (eller P4, P8, P12 - etc)? Jeg tror en mulig løsning på dette er å bruke Nvidia Control Panel eller Nvidia Inspector å force spillet til 'max performance' fra 'adaptive'. Håper jeg ikke opplever det samme når jeg skal spille Tera etterpå.

Lenke til kommentar

Jeg storkoser meg med min human female sorceress. Begynner å få brutalt gear nå, og elsker virkelig dette spillet. Jeg hater i utgangspunktet MMOer, men dette her er så moro pga kampsystemet at jeg omtrent ikke klarer å sette meg foran maskinen uten å fyre opp spillet i et par minutter.

Just one more thing I have to do...

Lenke til kommentar

For all del, la meg ordlegge meg annerledes. Det er grafiske modeller basert på småjenter som vifter med stussen. Hva dette har å gjøre i et spill er for meg et mysterium.

Fokuser du bare på spillet og ikke disse små jentene.

Lurer om dette er en pedofil i dusguise ?

Lenke til kommentar

Selv har jeg i5-2500, GTX 560Ti, 8GB DDR3 og spillet kjører av en SSD disk, så skal ikke være noen problemer. Men når spillet tilogmed lagger på laveste preset, da er det noe galt med spillet, og ikke pcen. Spesielt siden jeg har feilsøkt stort sett det som er å feilsøke. Oooog det finnes en tråd på Tera-europe.com som var på 25 sider sist jeg sjekka. + En del andre småtråder.

Så nei, dette rammer blindt. Før trodde folk at det var et problem mellom Tera og 5-serien, men nå har ATI-folk begynt å komme på banen også. Er visst noe med at UI'et blir oppfattet som en vanlig 2D-applikasjon, slik at GPU'et ikke reagerer riktig mtp. ytelse.

Ikke merket noe til lag og kjører 5-serien og samme prosessor som deg

Lenke til kommentar

Selv har jeg i5-2500, GTX 560Ti, 8GB DDR3 og spillet kjører av en SSD disk, så skal ikke være noen problemer. Men når spillet tilogmed lagger på laveste preset, da er det noe galt med spillet, og ikke pcen. Spesielt siden jeg har feilsøkt stort sett det som er å feilsøke. Oooog det finnes en tråd på Tera-europe.com som var på 25 sider sist jeg sjekka. + En del andre småtråder.

Så nei, dette rammer blindt. Før trodde folk at det var et problem mellom Tera og 5-serien, men nå har ATI-folk begynt å komme på banen også. Er visst noe med at UI'et blir oppfattet som en vanlig 2D-applikasjon, slik at GPU'et ikke reagerer riktig mtp. ytelse.

 

Mener du at UI'en i Tera fører til at kortet ditt klokker seg ned til 2D-modus (eller P4, P8, P12 - etc)? Jeg tror en mulig løsning på dette er å bruke Nvidia Control Panel eller Nvidia Inspector å force spillet til 'max performance' fra 'adaptive'. Håper jeg ikke opplever det samme når jeg skal spille Tera etterpå.

Jeg mener ingenting, jeg sier kun det jeg har lest at noen har kommet frem til. Foreløpig eneste forklaringa jeg har lest. Men ja, basicly. UI-delen av spillet blir visst oppfattet på lik linje med en flash-applikasjon, som igjen gjør at gpu'en ikke yter maks. Om det er 2D-modus/P4/P8/P12 veit jeg ingenting om.

Har forcet til maks ytelse, fortsatt fps-stuttering og random game-freezes. Og som sagt, er ikke bare meg.

 

Edit: Her er den lange tråden jeg snakker om;

https://forum.tera-europe.com/showthread.php?t=70699

Endret av Sleggefettt
Lenke til kommentar

For all del, la meg ordlegge meg annerledes. Det er grafiske modeller basert på småjenter som vifter med stussen. Hva dette har å gjøre i et spill er for meg et mysterium.

Fokuser du bare på spillet og ikke disse små jentene.

Lurer om dette er en pedofil i dusguise ?

 

Tror du misset poenget der jeg skriver at jeg ikke liker spillet pga småjenterasen. Er generelt ikke noe stor fan av asiatiske spill men dette tok virkelig kaka synes jeg. Mulig sånt er standard nede i asia men for meg blir det bare ekkelt og rart.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

For all del, la meg ordlegge meg annerledes. Det er grafiske modeller basert på småjenter som vifter med stussen. Hva dette har å gjøre i et spill er for meg et mysterium.

Fokuser du bare på spillet og ikke disse små jentene.

Lurer om dette er en pedofil i dusguise ?

 

Tror du misset poenget der jeg skriver at jeg ikke liker spillet pga småjenterasen. Er generelt ikke noe stor fan av asiatiske spill men dette tok virkelig kaka synes jeg. Mulig sånt er standard nede i asia men for meg blir det bare ekkelt og rart.

 

Ser du noe galt med dette? Jeg ser ikke noe galt eller rart:

 

lolicon-girlies.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...