Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En EVGA 1650W (specsa sier bare 1500W, men det er fordi den er ratet for amerikanske strømnett (120V)) holder nok fint. Alternativt så finner du andre kraftige saker. F.eks enermax 1500W: http://www.prisjakt.no/product.php?p=1042565

 

Om den ikke blir for liten så er det en del for penga: http://www.prisjakt.no/product.php?p=2002174

Takk for tips:-) Antecen burde holde tenker jeg.

Lenke til kommentar

Gleden av å få vannblokken til skjermkortet men deeeen skuffelsen av at man har bestilt feil....that feeling!

Haha, ser den. :p

Hvilken blokk hadde du bestillt? :)

 

Den følelsen at posten fucka opp min bestilling...

(sendt fra amerika med en del vannkjølingsutstyr og koblinger jeg trenger)

 

Mens jeg var på juleferie så fant posten på å levere det på et postkontor, og fikk deretter en hentelapp (som forventet), så når jeg kom hjem fra ferie så hadde jeg ikke så mye tid på å hente pakken før 14 dager hadde gått. Pga fridager, helg osv.. så var det ikke mulig å hente før siste dagen, og da viste det seg at de hadde sendt pakken til feil postkontor.

 

Når jeg da så at de sendte pakken min tilbake dagen etterpå, så ringte jeg og repeterte at de måtte sende den til korrekt postkontor og at de IKKE måtte sende den tilbake til USA. Hun skulle stoppe pakken, men det kunne hende det ikke skjedde før den kom tilbake til Oslo. Men nå ser det ut som den er sendt tilbake til Amerika like vell. FAEN.

 

Hva gjør jeg nå da? :wallbash: (har jo betalt for mannskjiten inkludert svindyr frakt til mange hundre kroner)

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Haha, ser den. :p

Hvilken blokk hadde du bestillt? :)

 

Den følelsen at posten fucka opp min bestilling...

(sendt fra amerika med en del vannkjølingsutstyr og koblinger jeg trenger)

 

Mens jeg var på juleferie så fant posten på å levere det på et postkontor, og fikk deretter en hentelapp (som forventet), så når jeg kom hjem fra ferie så hadde jeg ikke så mye tid på å hente pakken før 14 dager hadde gått. Pga fridager, helg osv.. så var det ikke mulig å hente før siste dagen, og da viste det seg at de hadde sendt pakken til feil postkontor.

 

Når jeg da så at de sendte pakken min tilbake dagen etterpå, så ringte jeg og repeterte at de måtte sende den til korrekt postkontor og at de IKKE måtte sende den tilbake til USA. Hun skulle stoppe pakken, men det kunne hende det ikke skjedde før den kom tilbake til Oslo. Men nå ser det ut som den er sendt tilbake til Amerika like vell. FAEN.

 

Hva gjør jeg nå da? :wallbash: (har jo betalt for mannskjiten inkludert svindyr frakt til mange hundre kroner)

 

Hvis de har greid å sende den til feil kontor ville jeg krevd at de skulle betalt for å sende den en gang til. Ikke minst ville jeg også sagt fra til den plassen som får den i retur.

Lenke til kommentar

Ser for meg at de sirkulerer litt på den samme luften(blåses ut av den ene vifte, inn igjen av den andre så ut av den første osv osv) som i mitt hue kan tilsi at det blir litt varmere men, ja jeg har ikke allverden med peiling på viftedynamikk osv..

:dremel: glemte "ikke"

Endret av Balli
Lenke til kommentar

CPUen klokker bra, men klarer bare 4, 98GHz, ikke 5. Så da må jeg gå kaldere. For å nå lavere enn 0 grader på vannet så må jeg ty til frostvæske. Problemet er at loopen min rommer MASSE, 7L og sammen med det; masse skjit.

 

Så mye at CPU-blokka tetter seg på en times tid. Men jeg har ikke råd til å bruke 300kr på frostvæske for en times tid, før jeg må rense loopen.

 

Så da trenger jeg et midlertidig filtersystem (og et mindre skikkelig og fast etterhvert). Etter en del prøving og feiling, da monsterpumpa har vanvittig trykk og vanskelig å styre vannet, så klarte jeg det.

 

Resultat: (to trakter satt mot hverandre og en passe tett klut i mellom. Samt en lensepumpe for å sende vannet som lekker ut på siden inn i tanken igjen)

It aint pretty, but it gets the job done. :-D

post-79251-2280177_thumb.jpg

Endret av Andrull
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...