Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Uh. Har aldri deliddet en CPU, det blir ikke gjort enda men kanskje en gang senere. Med det i tanke, er 74C normal temp etter lengre tids full load?

Det er ikke vanskelig å delidde cpu. Bare vær forsiktig og gå langs kanten hele veien med kniv. Eller slå den av som om du skulle spilt baseball, akkurat som Nizzen :p

 

tror eg skal ta en " ala nizzen delidd" :p har ikke finesse til å drive å kutte :p

 

må bare finne noe å holde pcn fast med :p

Lenke til kommentar

Ahh satan! Verdensproblemene har blitt løst! NÅ skjønner jeg hvorfor mine beregninger av hvor mye vann og frostvæske jeg skal ha i loopen alltid bommer. (Alltid for lite frostvæske i forhold til kalkulasjonene)

 

Det står 3KG ikke 3L på flaska!

 

Og det ser ut til å tilsvare 2.5L :-(

post-79251-0-79796500-1390329272_thumb.jpg

Endret av Andrull
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ahh satan! Verdensproblemene har blitt løst! NÅ skjønner jeg hvorfor mine beregninger av hvor mye vann og frostvæske jeg skal ha i loopen alltid bommer. (Alltid for lite frostvæske i forhold til kalkulasjonene)

 

Det står 3KG ikke 3L på flaska!

 

Og det ser ut til å tilsvare 2.5L :-(

:rofl:

#FirstWorldProblem

Neida, men hvorfor ikke bare 90% frostvæske? :p

Lenke til kommentar

Ahh satan! Verdensproblemene har blitt løst! NÅ skjønner jeg hvorfor mine beregninger av hvor mye vann og frostvæske jeg skal ha i loopen alltid bommer. (Alltid for lite frostvæske i forhold til kalkulasjonene)

 

Det står 3KG ikke 3L på flaska!

 

Og det ser ut til å tilsvare 2.5L :-(

attachicon.gif20140121_191739.jpg

 

3Kg faktisk, det gav ikke helt mening at det skulle stå vekt på en beholder med veske så jeg har nok også tenkt liter lenge om jeg ikke hadde vært i samme båt ;)

 

 

pgci.jpg

 

Da blir det snart ferdig loop igjen :D

Endret av Moozoren
Lenke til kommentar

Fordi sist jeg bestilte fra Di tok det 2 uker før jeg i hele tatt fikk svar på epost - og når jeg var der i dag så har de ikke det jeg skal ha. så liker å gå rett fra Ek.

+ at de aldri fikk inn det jeg bestilte.

 

Er en smaksak.

 

classy blokkene koster 105 euro hos ek.

 

og i Norge på Digital impuls har de bare en til 995 -

 

og siden jeg skulle ha såpass mye så bestilte jeg heller alt fra Ek, tror faktisk det blir ca samme i pris når tollen er medregnet.

Endret av Moozoren
Lenke til kommentar

Bruker som regel 5-15 min å svare meg. ^^ Både Oslo og Trondheims -butikken. :)

 

RMA og bytte på stedet, og mye hjelp og tips. :) Nen ja, hver sin smak. Tollavgift eller ei, du hadde jo spart penger på å ta alt bortsett fra blokka. Men litt mer stress blir det kanskje.

 

Hadde det ikke vært for at det tar så lang tid med DI så hadde jeg nok bestilt alt der i stedet - men de gangene jeg har valgt ek har det aldri vært noe problem og service på epost har vært raskt og effektivt så derfor går jeg for Ek selvom jeg kunne henta det i Oslo om jeg hadde valgt DI. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...