Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm


Anbefalte innlegg

FANTASTISK, Kies klikka under oppdateringa "MSC.Thunder.FirmwareUpdate har sluttet å virke" gjøre nå da? På telefon står den trekanten, og Downloading Do not turn off target!!!

 

 

cannot acces to systemcscxeesystem

MSC.Thunder.Firmwareupdate has stopped working

 

 

Hvis noen har problemer med dette så:

kjør Run skriv Regedit så trykk ok

Vær så snill å være forsiktig, her bruker vi registret hvis du gjør noe galt det kan rote til hele datamaskinen.

Gå til /HKEY_Local_Machine/Software/Samsung høyre klikk på Samsung mappa ny -> Nøkkel endre navnet på nøkkelen til FUS.

Gå til /HKEY__CURRENT_USER/Software/Samsung høyre klikk på Samsung mappa ny -> Nøkkel endre navnet på nøkkelen til FUS.

 

Dette funka for meg!

 

 

kilde:

http://www.samsungwaveforum.com/samsung-wave-troubleshooting/msc-thunder-firmwareupdate-has-stopped-working/?action=printpage

Endret av Dinqado
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å dennegang heller virker ikke kies.. :-/

Får gå ned i kjelleren å finne frem den pensjonerte pcen. ;-) *spendt*

 

Ser jammen ut som det fungerer selv om error meldinger under installasjonen. Fant oppdateringen når jeg kom inn å gikk å lagre kontakter. Enseste som var feil nå var for lite strøm ;-P ! :DD hehe

Endret av MoLvII
Lenke til kommentar

Fant ut at hvis man har problemer med å få koblet til kies, kan man sette telefonen i masselagring, og trykke monter. vent til kies gjennkjenner mobilen og gir beskjed om å endre til kies mode. da trykker du avmonter, og drar ut usb'en, før du kobler den til igjen, men denne gangen velger du KIES. funka for meg

Lenke til kommentar

Folkens! Jeg føler meg smått n00b her nå... har i god forum-ånd lest nesten hele tråden her for å unngå at jeg stiller spørsmålet alle andre har stilt før osv. Henger ikke helt med i svingene med all termene og føler meg lost! :cry:

 

Dette er mitt problem: Har hatt GS siden juli uten å ha gjort noen verdens ting hva angår oppdatering. I den senere tid har den klikka. Batteriet tømmes uten grunn på en halv dag, og mobilen blir kjempevarm som følge av dette. Lyden på alarmen funker av og til bare (har sjekka alle innstillinger og lydløs osv) og sist men ikke minst; når jeg sender/mottar SMS tukler telefonen med avsender/mottaker, som har resultert i at en meldingl jeg har skrevet har havnet hos feil mottaker blant annet.

 

I dag skal jeg fikse problemet. Var sjeleglad da jeg etter å ha lest om allskens oppdateringer fant ut at det i dag ble sluppet noe til Kies som jeg kunne bruke, uten å flashe, roote osv.

 

Dette er beskjeden jeg fikk fra Kies, da jeg oppdaterte til den nye versjonen:

Skjermbilde fra Kies

 

Nå til saken:

Er dette Android 2.2 som det snakkes om? Jeg ser at dere har fått opp andre versjoner.

 

Etter oppdpatering i Kies (versjon 1.5.3 93_82) til seneste versjon for Galaxy S står det nå:

 

Fastvareversjon:

2.1-update 1

 

Grunnbåndsversjon:

I9000XXJM1

 

Kjerneversjon

2.6.29

umts_scm@S1-BUILD05 #2

 

Build-nummer:

ECLAIR.I9000XXJM1

 

Fint om noen kan si meg om dette er så langt jeg kommer med Kies og oppdateringer uten å "tukle" med telefonen, noe jeg forøvrig er svært åpen for... :D

Lenke til kommentar

Skulle ikke være lett dette her..

 

Etter diverse instaleringer av kies og backup, fikk jeg endelig i gang instalasjonen av 2.2, men etter totre mins virker det som ting har hengt seg opp og jeg har blåskjerm (skjermen er altså blå) på tlfen. Stått sånn i en halvtimes tid.

 

Noen ideer folkens?

Lenke til kommentar

Da er telefonen min oppe og går igjen. Først flashe til JM2, så laste ned Kies så laste ned Froyo :p Haha, for et MAS! :D

 

 

Strever med å få Kies til å ta oppdateringen, får svar at det ikke finnes oppdateringer. Har versjonen: xwjm2 PDA, xxjm1 phone, xxjm1 csc. Hvilken versjon av JM2 aksepterer Kies?

Lenke til kommentar

Da er telefonen min oppe og går igjen. Først flashe til JM2, så laste ned Kies så laste ned Froyo tongue.gif Haha, for et MAS! inv_biggrin.gif

 

 

Strever med å få Kies til å ta oppdateringen, får svar at det ikke finnes oppdateringer. Har versjonen: xwjm2 PDA, xxjm1 phone, xxjm1 csc. Hvilken versjon av JM2 aksepterer Kies?

 

 

Kies akspeterer pondus sin jm2 via den brukerveiledningen han har laget.

 

Jeg flashet fra jm8 til hans jm2 for deretter bruke kies til froyo. fungerte fint det.

Lenke til kommentar

Flere som har oppdaget at det nå er lettere å markere tekst? ble virkelig overrasket over at det kom en liten sirkel under der jeg trykte i teksten, som jeg kunne dra fram og tilbake. genialt :thumbup:

ellers så har jeg også mistet market :thumbdown:

lurer på hvor man går på telefonen for å finne funksjonen for å oppdatere hele telefonen uten pc. skulle ikke det komme via android 2.2... tenkte for framtidige oppdateringer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...