Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm


Anbefalte innlegg

Wops. Trodde jeg hadde testet recovy mode tidligere etter å ha oppdatert til JM8. Download mode fungerer , men ikke recovery mode. Hvit samsung tekst står kun og blinker når holder inne 3 kombo. Recovery mode fungerte før flashet til jm8. Usikker på om det fungerte etter at jeg flashet til jm2 før jm8. Da må jeg bare ta å prøve fiksen.

 

 

edit2: puh, min feil. fungerte nu med recovery mode 3 kombo. får opp

reboot system now

aply sdcard:update.zip

Wipde data/factory reset

wipe cache partition

 

For å slette alt fra mobilen kan enn da velge begge wipe i recovery modus istedenfor å undo lagfix osv ?

 

eller må enn ta factoryreset i selve android menyen, noen forskjell ?

Endret av spetter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,får ikkje recoveri mode med at trykke de 3 knappene der og har OCLF.Er det nogen som kan lage en guide kor man går fram for at fjerne OCLF. Eventuelt kor lenge man skal holde volum opp-home-power når man starter mobilen.

 

Trykk Vol up + home + power, når første samsung skjerm kommer slipper power asap og hold de 2 andre til du kommer i recovery.. går ikke dette må du gå på xda sida å finne guide til hvordan du adder 3 button combo før du begynner å tulle med avinstallering av lagfixer osv.

Var på XDA og så på den der,men vet ikkje kor eg lager en ny command? (Start a new command prompt and navigate to the folder / drive where adb is located.)

Lenke til kommentar

Hei,får ikkje recoveri mode med at trykke de 3 knappene der og har OCLF.Er det nogen som kan lage en guide kor man går fram for at fjerne OCLF. Eventuelt kor lenge man skal holde volum opp-home-power når man starter mobilen.

 

Trykk Vol up + home + power, når første samsung skjerm kommer slipper power asap og hold de 2 andre til du kommer i recovery.. går ikke dette må du gå på xda sida å finne guide til hvordan du adder 3 button combo før du begynner å tulle med avinstallering av lagfixer osv.

Var på XDA og så på den der,men vet ikkje kor eg lager en ny command? (Start a new command prompt and navigate to the folder / drive where adb is located.)

 

Følg guiden her for å gå inn i adb shell

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=502010

Lenke til kommentar

Hei,får ikkje recoveri mode med at trykke de 3 knappene der og har OCLF.Er det nogen som kan lage en guide kor man går fram for at fjerne OCLF. Eventuelt kor lenge man skal holde volum opp-home-power når man starter mobilen.

 

Trykk Vol up + home + power, når første samsung skjerm kommer slipper power asap og hold de 2 andre til du kommer i recovery.. går ikke dette må du gå på xda sida å finne guide til hvordan du adder 3 button combo før du begynner å tulle med avinstallering av lagfixer osv.

Var på XDA og så på den der,men vet ikkje kor eg lager en ny command? (Start a new command prompt and navigate to the folder / drive where adb is located.)

 

Kommer inn recoveri mode om eg gjør undo OCLF på min pc,men da får eg 4 valg,ka av dem skal eg ta??

reboot system now

aply sdcard:update.zip

Wipde data/factory reset

wipe cache partition

Endret av nerokid
Lenke til kommentar

Hei,får ikkje recoveri mode med at trykke de 3 knappene der og har OCLF.Er det nogen som kan lage en guide kor man går fram for at fjerne OCLF. Eventuelt kor lenge man skal holde volum opp-home-power når man starter mobilen.

 

Trykk Vol up + home + power, når første samsung skjerm kommer slipper power asap og hold de 2 andre til du kommer i recovery.. går ikke dette må du gå på xda sida å finne guide til hvordan du adder 3 button combo før du begynner å tulle med avinstallering av lagfixer osv.

Var på XDA og så på den der,men vet ikkje kor eg lager en ny command? (Start a new command prompt and navigate to the folder / drive where adb is located.)

 

Kommer inn recoveri mode om eg gjør undo OCLF på min pc,men da får eg 4 valg,ka av dem skal eg ta??

reboot system now

aply sdcard:update.zip

Wipde data/factory reset

wipe cache partition

Endret av nerokid
Lenke til kommentar

"Angry Birds available for Android

 

IT’S HERE. AND IT’S FREE. After an extended period of beta testing, Rovio is proud to present Angry Birds for the Android platform. First of all, we’d like to thank you for your patience."

 

Står det i mailen jeg fikk fra Angry Birds teamet!

 

Edit: Link til nedlasting Men, ser ut som de har problemer.

Endret av Bartin
Lenke til kommentar

Såe...har OCLF installert med root. Når jeg kobler tlf til Kies får jeg beskjed om at firmwaren kan oppdateres. Hva skjer om jeg lukker øynene å bare kjører på med dette nå uten å fjerne lagfix, unroote osv? :)

 

Finnes sikkert plenty eiere av SG der ute som ikke bruker fritida si på å lese et forum om tlf sin hver eneste dag og som har peil på dette. OCLF er jo enkelt og greit en app tilgjengelig for alle i market.

Lenke til kommentar

de 2 nederste, da er du klar til oppdatering

Takker for svar.Men hvem av dem skal eg ta først??

 

Det har ikke noe å si , kjør på du :p

 

Andreas' date='15. oktober 2010 - 13:57' timestamp='1287143834' post='16338263']

Prøver å oppdatere via Kies nå, men jeg får denne feilmeldingen hele tiden mens jeg laster ned firmwaren:

 

post-91545-1287143867,554_thumb.jpg

Noen andre som har samme problemet her?

 

Jepp flerne så har fått den, men tror det skal gå bra med å restarte tlf og pc, vis det ikke går sørg for at du har kies versjon 1.5.3 93-82

Lenke til kommentar
Andreas' date='15. oktober 2010 - 13:57' timestamp='1287143834' post='16338263']

Prøver å oppdatere via Kies nå, men jeg får denne feilmeldingen hele tiden mens jeg laster ned firmwaren:

 

post-91545-1287143867,554_thumb.jpg

Noen andre som har samme problemet her?

Avinstaller Kies, og legg inn denne versjonen i stedet. Jeg gjorde det, og det funket.
Lenke til kommentar

Takk gud for at jeg ikke sitter på samsung support med 5 millioner Kiesbrukere over hele verden. Har ikke måttet hoppe gjennom så mange ringer for å få noe til å virke på lenge.

 

Endte opp med å formatere intern sd og factory reset. Og selv da måtte det spesielle rekkefølger til før ting virket (reinstalerte drivere fra kies, kies måtte kjøre før telefonen ble oppdaget skikkelig i win 7)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...