Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For dere som ikke finner market etter oppgradering .. bruk Astro, finn /system/app og let etter vending.apk og installer. Funka fett her, men kræsja første gangen. Neste gang jeg starta opp funka det. Trengte da ikke å ta en factory reset

DÆVEN, TUSEN TAKK. var redd for at alt var tapt, men så kom du å redda dagen :dribble:

ILU :thumbup:

Lenke til kommentar

For dere som ikke finner market etter oppgradering .. bruk Astro, finn /system/app og let etter vending.apk og installer. Funka fett her, men kræsja første gangen. Neste gang jeg starta opp funka det. Trengte da ikke å ta en factory reset

Dette er grunnen til at jeg venter med å oppdatere firmware: Lure tips på forum som sparer en masse hodebry. Hadde ikke installert Astro, men det blir det ordnings på nå :)

 

Noen som har oppdatert telefonen uten å miste market?

Lenke til kommentar

Noen andre som sliter med at lysstyrken automatisk skrur seg opp, selv om automatisk jusitering er satt av? Setter den til nesten minimum, men den skrur seg opp igjen av seg selv.

Hadde samme problem på 2.1 jm2

og til oleva, se noen linjer lenger opp, så ser du svaret;)

Bjareboy hadde market fra starten^^

Endret av agnard
Lenke til kommentar

Da er telefonen min oppe og går igjen. Først flashe til JM2, så laste ned Kies så laste ned Froyo tongue.gif Haha, for et MAS! inv_biggrin.gif

 

 

Strever med å få Kies til å ta oppdateringen, får svar at det ikke finnes oppdateringer. Har versjonen: xwjm2 PDA, xxjm1 phone, xxjm1 csc. Hvilken versjon av JM2 aksepterer Kies?

 

 

Kies akspeterer pondus sin jm2 via den brukerveiledningen han har laget.

 

Jeg flashet fra jm8 til hans jm2 for deretter bruke kies til froyo. fungerte fint det.

 

Har du link? Jeg brukte Ponsen's JM2 - og den går ikke.

Lenke til kommentar

Da er telefonen min oppe og går igjen. Først flashe til JM2, så laste ned Kies så laste ned Froyo tongue.gif Haha, for et MAS! inv_biggrin.gif

 

 

Strever med å få Kies til å ta oppdateringen, får svar at det ikke finnes oppdateringer. Har versjonen: xwjm2 PDA, xxjm1 phone, xxjm1 csc. Hvilken versjon av JM2 aksepterer Kies?

 

 

Kies akspeterer pondus sin jm2 via den brukerveiledningen han har laget.

 

Jeg flashet fra jm8 til hans jm2 for deretter bruke kies til froyo. fungerte fint det.

 

Har du link? Jeg brukte Ponsen's JM2 - og den går ikke.

 

Som nevnt tidligere postet flere ganger her i tråden:

http://ponsen.no/blog1.php/2010/08/02/howto-flash-firmware-samsung-galaxy-s

Lenke til kommentar

Hei! Jeg prøer nå å få oppdatert telefonen til 2.2, men KIES klarer ikke å finne telefonen. Har søkt litt etter løsninger på google, og til og med følgt et par intruksjoner som jeg fant der, men ingenting har virket. Håper noen av dere kan hjelpe meg med dette problemet! :)

Lenke til kommentar

Hvor har det blitt av marketplace lurer nå jeg på. oppdaterte for ca 1 time siden og finner ikke marketplace lenger,..

hvor er market? :(

Jeg fikk market tilbake etter å ha kjørt fabrikkdata nullstinning under innstillinger -> Privat (Merk. husk å ta backup av viktige dok. da ALL data vil bli slettet)

Lenke til kommentar

Hei,får ikkje recoveri mode med at trykke de 3 knappene der og har OCLF.Er det nogen som kan lage en guide kor man går fram for at fjerne OCLF. Eventuelt kor lenge man skal holde volum opp-home-power når man starter mobilen.

 

Trykk Vol up + home + power, når første samsung skjerm kommer slipper power asap og hold de 2 andre til du kommer i recovery.. går ikke dette må du gå på xda sida å finne guide til hvordan du adder 3 button combo før du begynner å tulle med avinstallering av lagfixer osv.

Var på XDA og så på den der,men vet ikkje kor eg lager en ny command? (Start a new command prompt and navigate to the folder / drive where adb is located.)

 

Kommer inn recoveri mode om eg gjør undo OCLF på min pc,men da får eg 4 valg,ka av dem skal eg ta??

reboot system now

aply sdcard:update.zip

Wipde data/factory reset

wipe cache partition

 

Da var Froyo på plads,gikk bra det der.Marked er der også.

Lenke til kommentar

Hei! Jeg prøer nå å få oppdatert telefonen til 2.2, men KIES klarer ikke å finne telefonen. Har søkt litt etter løsninger på google, og til og med følgt et par intruksjoner som jeg fant der, men ingenting har virket. Håper noen av dere kan hjelpe meg med dette problemet! :)

 

 

samme problemet, kies finner ikke mobilen.. har aldri oppdatert SGSen, grunnbåndversjonen er da XXJF3 kan dt være problemet?? ellers har eg nyeste versjonen av KIES.. :dontgetit:

 

bør man oppdatere til nyeste versjonen av 2.1 før man oppgraderer til 2.2?? :dontgetit:

Lenke til kommentar

For dere som ikke finner market etter oppgradering .. bruk Astro, finn /system/app og let etter vending.apk og installer. Funka fett her, men kræsja første gangen. Neste gang jeg starta opp funka det. Trengte da ikke å ta en factory reset

 

Kræsjer hver gang jeg har prøvd å oppdatere apps. :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...