Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei !

 

Problemer med oppgradering til 2.2

 

Fra - PDA:JF3 - PHONE:JF3 - CSC:SWC

Til - PDA:JP6 - PHONE:JPM - CSC:JP4

 

KIES 1.5.3.10093.82 går greit helt til den den kommer til dekryptering av binærfiler...

Kjører XP.

 

post-65178-1287165653,2404_thumb.jpg

 

Gode forslag mottaes med Takk !

 

Helsing husvik

Lenke til kommentar

For dere som ikke finner market etter oppgradering .. bruk Astro, finn /system/app og let etter vending.apk og installer. Funka fett her, men kræsja første gangen. Neste gang jeg starta opp funka det. Trengte da ikke å ta en factory reset

Kræsjer hver gang jeg har prøvd å oppdatere apps. :hrm:

Ble slik til meg å, men etter en restart av telefonen, og noen forsjøk til, pluss kanskje enda en restart fungerte det knirkefint. har nå til og med valget update all:)

Endret av agnard
Lenke til kommentar

Hei !

 

Problemer med oppgradering til 2.2

 

Fra - PDA:JF3 - PHONE:JF3 - CSC:SWC

Til - PDA:JP6 - PHONE:JPM - CSC:JP4

 

KIES 1.5.3.10093.82 går greit helt til den den kommer til dekryptering av binærfiler...

Kjører XP.

 

post-65178-1287165653,2404_thumb.jpg

 

Gode forslag mottaes med Takk !

 

Helsing husvik

Prøv denne:

"Anyone having this problem try this step.

Open Run type Regedit(If you have Vista or Win 7 type it in start search and right click and open it as administrator) and then click Ok.

Please do be careful as we are using registry if you do anything wrong it could mess your computer.

Move to System/HKEY_Local_Machine/Software/Samsung right click on Samsung folder New->Key rename the key as FUS.

Move to System/HKEY__CURRENT_USER/Software/Samsung right click on Samsung folder New->Key rename the key as FUS."

 

 

fant den her fra noen andre her på forumet

Endret av agnard
Lenke til kommentar

Hei !

 

Problemer med oppgradering til 2.2

 

Fra - PDA:JF3 - PHONE:JF3 - CSC:SWC

Til - PDA:JP6 - PHONE:JPM - CSC:JP4

 

KIES 1.5.3.10093.82 går greit helt til den den kommer til dekryptering av binærfiler...

Kjører XP.

 

post-65178-1287165653,2404_thumb.jpg

 

Gode forslag mottaes med Takk !

 

Helsing husvik

Prøv denne:

"Anyone having this problem try this step.

Open Run type Regedit(If you have Vista or Win 7 type it in start search and right click and open it as administrator) and then click Ok.

Please do be careful as we are using registry if you do anything wrong it could mess your computer.

Move to System/HKEY_Local_Machine/Software/Samsung right click on Samsung folder New->Key rename the key as FUS.

Move to System/HKEY__CURRENT_USER/Software/Samsung right click on Samsung folder New->Key rename the key as FUS."

 

 

fant den her fra noen andre her på forumet

 

 

Takk for forslaget Agnar ! Men fortsatt samme feilmelding :no: husvik

Lenke til kommentar

Jeg får ikke koblet min mot Kies. Bruker Windows 7, 64 bit i Bootcamp. Når jeg kobler mobilen til maskinen ved USB og på mobilen velger Samsung Kies som tilknytningsmetode, skjer det ingenting i programmet Kies.

 

Hva skal til?

 

Den enkle måten er å avmontere intern sd (i telefonmenyen), formatere, montere intern sd, resette til fabrikk (privacy). Du mister alle data, så lag deg en liste over apps du fortsatt vil ha instalert, de du har betalt vil være knyttet til google-kontoen din og kan legges inn igjen.

 

På PC'en, avinstallere Kies, starte maskinen på nytt, legge inn igjen Kies og plugge i telefon med Kies kjørende. Dette virker for meg, tror PC'en brukte feil drivere.

 

Husk at selv om du ikke kan koble til i Kies-mode så kan du koble til med masselagring. Vet ikke om det er mulig å redde ut meldinger og kontakter på den måten. Husk at du må åpne "notifications" og montere SD-kort før de er synlige på PC'en.

 

Kunne sikkert lagt inn alle kontaktene mine manuelt 10 ganger på den tiden det tok å prøve alle andre løsninger for å få PC'en til å gjenkjenne telefonen...

Lenke til kommentar

Poeng betyr null - for min del.

 

Testa GPSen nå, ute med SportyPal og wow for en forskjell! Spot on 95% av tida vil jeg påstå, uten noen rare spikes. Før med JF3 og JM2 så det ut som om jeg var på tur med en rabiat 7-åring med ADHD. Veldig fornøyd. Rask og god oppfører telefonen seg også, så her er det bare tomler opp!

 

 

Lenke til kommentar

Etter utallige forsøk på å koble til Kies fikk jeg det endelig til etter tilbakestilling og formatering. Men når jeg skal oppdatere til froyo får jeg beskjed om at telefonen har for lite batteri. Har ladet den fullt opp og får fortsatt feilmelding! Hvordan kan jeg komme forbi dette??

Lenke til kommentar

For dere som ikke finner market etter oppgradering .. bruk Astro, finn /system/app og let etter vending.apk og installer. Funka fett her, men kræsja første gangen. Neste gang jeg starta opp funka det. Trengte da ikke å ta en factory reset

Dette er grunnen til at jeg venter med å oppdatere firmware: Lure tips på forum som sparer en masse hodebry. Hadde ikke installert Astro, men det blir det ordnings på nå :)

 

Noen som har oppdatert telefonen uten å miste market?

Mista ikkje marked

Lenke til kommentar

Poeng betyr null - for min del.

 

Testa GPSen nå, ute med SportyPal og wow for en forskjell! Spot on 95% av tida vil jeg påstå, uten noen rare spikes. Før med JF3 og JM2 så det ut som om jeg var på tur med en rabiat 7-åring med ADHD. Veldig fornøyd. Rask og god oppfører telefonen seg også, så her er det bare tomler opp!

Enig der ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...