Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt min galaxy s i snart to måneder, og er veldig fornøyd. Mitt eneste problem er at jeg ikke ser til å få installert kies på min pc. Har windows vista. Kommer til beskjed om at install wizard forbereder windows installer, så blir alle bilder om fremgang bort og det virker som prosessen stopper opp. Ser nå at jeg kan oppdatere telefonen til 2.2, og lurer derfor på om dette må skje gjennom kies. Og i såfall om noen har tips til hva som er feilen med installeringen.

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar

Ah, da var min oppdatert. Sliti med å få connecta til Kies ca 4 timer sammenlagt og på 2 PC'er idag.. Nå greier jeg ikke å få bestemt meg om jeg skal wipe alt og kjøre helt clean eller ikke. ER det jeg vil men herregud for et mas..

 

:D

 

edit: Market funker ikke da... og jeg har ikke Astro....

Endret av frow
Lenke til kommentar

Noen som kan hjelpe meg? for ikke valg om oppgradering jeg, tross nyeste kies.

 

PDA: jm2

Phone JM1

csc: JM1

 

 

Noen som kan/gidder og hjelpe?

 

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=809423

 

Start up kies and connect your phone. Wait till kies recognizes the sgs.

 

Go to firmware upgrade.

 

If it doesn't report a JPM/JP6 upgrade close the upgrade window but do not close kies!

 

Go to windows start > run > and type "regedit"

 

Navigate to HKEY_CURRENT_USER/Software/Samsung/Kies/DeviceDB/

 

You will probably see a bunch of numbered keys (they look like folders) Find the key/folder that has strings that match your current firmware. So if you are on JPK look for that in the keys. If you have more than one galaxy S (it can happen) then match the imei with the phone you want to upgrade.

 

Change the following values so they look like this:

 

"SoftwareRevision"="I9000XXJF3/I9000SWC/I9000XXJF3/I9000XXJF3"

"ProductCode"="GT-I9000HKDXEE"

"HIDSWVER"="I9000XXJF3/I9000SWC/I9000XXJF3/I9000XXJF3"

 

No go back to kies and click on firmware upgrade again. You should now see the JPM upgrade.

Lenke til kommentar

Det er enda noe bugs i denne og den lå rett under 1000 på Quadrant, er jo 100 mer enn 2.1 så det er jo en liten forbedring. Er noe som er bedre og penere i dette systemet, men de kunne da gjort den litt kjappere synes jeg. Fikk jo med nye bakgrunnsbilder denne gangen da, er jo litt koselig å få noe nytt der også. :)

 

Ellers er det bare å vente på flere fixes fremover. :)

 

Når jeg la inn Froyo tok jeg bare en factoryreset og installerte uten problemer. Har ikke wipet noe men det er enda ikke kommet opp noen problemer, regner med det gikk smertefritt.

Lenke til kommentar

Hvis en ikke har astro installert, og har mistet market, finnes det noen fiks som ikke involverer registerendring?

 

Hadde ingen problemer med oppdateringen, hverken med Kies eller selve flashingen.

 

-T

 

Finnes det en mulighet med registerendring? Vil ha Market tilbake...

 

eg og har mistet marked, har ikke astro, hvordan får man tilbake marked appen uten å tilbakestille til fabrikkinnstilingene

Lenke til kommentar

Fikk omside installert Android 2.2 men måtte resette telefonen for å få tilbake Android Market.

 

MEN; kamera appen er borte vekk - hva kan jeg gjøre med det?

 

Finner kamera via Astro under /system/app/Camera Fra der kan jeg starte det. Noen som vet hvordan man lager en lenke til denne til skrivebordet?

 

Er heller mindre imponert over Samsung, blir et annet merke neste gang..

Endret av Dy§no
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...