Gå til innhold

Packard Bell EasyNote TJ75-724, erfaringer og diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

forresten, er det noe anbefalt sted å finne dette, og da tenker jeg om det er lovlig! å finne noe pirat klarer vel "alle", men jeg ønsker lovlig utgave.

 

Google først er alltid bra... http://techpp.com/2009/11/11/download-windows-7-iso-official-direct-download-links/ lovlig, så vidt jeg kan forstå.

 

Men antar at dette bare er engelsk utgave? noen som vet om norsk tilsvarende, eller inkluderer disse også norsk?

Endret av TucknDar
Lenke til kommentar

Du tenker på å laste ned W7 ISO?

 

Vil tro det går greit å laste det ned via torrent. Og så registrerer du med nøkkelen som står under maskinen. Er ikke helt sikker på om dette vil funke, med tanke på at Microsoft er ikke de smarteste gaflene i skuffen. :p Burde være lovlig ihvertfall.

 

Men da jeg brukte Windows 7 Release Candidate, så lastet jeg ned ISO-fila fra TPB (eller noe sånt), og brukte koden jeg fikk av Microsoft. Funka fett.

Lenke til kommentar

Er det flere som fortsatt har sin kun videresendt fra Oslo?

 

Er det noen som har mulighet til å prøve Bad company 2 på denne maskinen?

 

sider som notebookcheck sier meg lite, vet ikke hvordan oppløsning det er på testmaskinene, og heller ikke om det er average fps.

Badboy Company 2 går fint med medium innstillinger på denne. Du kan regne med rundt 35fps som skulle holde bra.

Lenke til kommentar

Er det flere som fortsatt har sin kun videresendt fra Oslo?

 

Er det noen som har mulighet til å prøve Bad company 2 på denne maskinen?

 

sider som notebookcheck sier meg lite, vet ikke hvordan oppløsning det er på testmaskinene, og heller ikke om det er average fps.

Badboy Company 2 går fint med medium innstillinger på denne. Du kan regne med rundt 35fps som skulle holde bra.

Gjelder dette også i multiplayer?

Lenke til kommentar

Prøvd litt ulike spill jeg også og stemmer det som blir sagt over her, går fint å spille bad company på medium, prøvde på high og det gikk uten hakking men gikk litt tregt kan man si. Ellers kjørt litt spill som Bioshock 2 på full grafikk uten hakking. Litt fable 1 gikk veldig greit med alt på fullt, er jo ikke noe krevende spill egentlig. Veldig fornøyd hittil. Tok litt tid å bli vant til skjemen, men gikk veldig greit. Utrolig i stillegående selv i krevende spill, dette er et så stort pluss at det er verdt pengene i seg selv, lydløs i vanlige oppgaver i windows. Generelt meget rask maskin til alt. Eneste jeg ikke har funnet ut er hvordan turbo boost funksjonen til prosessoren fungerer. Noen som har prøvd den?

Lenke til kommentar

En Amerikansk nettbutik Best Buy har solgt Gateway Laptop Intel® Core™ i3-330M processor for 499 $ (en kopi av Packard Bell). Faktisk alle de laptopene var bekreftet i5-M430 CPU(all have confirmed I5-430m cpu). Butikken har oppdaget denne feilen. De har endret prisen 649 $.

Mange av disse laptopene lag ut på ebay. Folket har tjent 150 $ ” nice hot deal ” .

 

EBAY

 

http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trksid=p3907.m38.l1313&_nkw=gateway+i5&_sacat=See-All-Categories

Lenke til kommentar

kan jeg få se hva de enkelte delene scorer?

altså at du går inn og ser på cpu score, ram, hdd, skjermkort osv.

takk

Det kommer garantert noen benchmarks utover i uka. De må jo få tid til å få maskinene opp av eska først da. :whistle:

 

Håper på å få den i mårra tidlig, men den kan aldri komme fort nok xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...