Gå til innhold

Packard Bell EasyNote TJ75-724, erfaringer og diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig bra tråd! jeg kjøpte meg denne pcen pga dnne tråden. Er veldig fornøyd med ytelse osv. Men det er noe som irriterer meg, det er en slags svak "pipelyd" som kommer fra høytalerne (tror jeg). Noen andre som har fått pcen som har lagt merke til dette? Høres veldig godt hvis man sitter i et stille rom.. Eventuelt vet noen grunnen til dette?

 

takk for svar :)

Lenke til kommentar

Veldig bra tråd! jeg kjøpte meg denne pcen pga dnne tråden. Er veldig fornøyd med ytelse osv. Men det er noe som irriterer meg, det er en slags svak "pipelyd" som kommer fra høytalerne (tror jeg). Noen andre som har fått pcen som har lagt merke til dette? Høres veldig godt hvis man sitter i et stille rom.. Eventuelt vet noen grunnen til dette?

 

takk for svar :)

 

Mener å huske at det stod noe om det i den tyske testen. Ved å laste ned de seneste driverne til lydkortet ble lyden litt mer behagelig. Leste også en annen plass at man unngikk lyden ved å senke internvolumet på alle valg til rundt 70%, samt hovedvolum til 20%. Har ikke fått min enda da POSTEN ER SÅ LATTERLIG TREG så jeg kan ikke bekrefte at det fungerer. Men det er kanskje verdt et forsøk :)

Lenke til kommentar

Jeg hørte en svak pipelyd i går, men det er bare når jeg har øret helt inntil høytaleren jeg kan høre det. Så føler ikke det er noe særlig problem, mne leste litt om det og skal visst hjelpe å oppdatere lyddrivere, eller merkelig nok koble til et headset i kontakten. Har ikke prøvd noen av delene ennå, fordi jeg ikke føler det sjenerende. Men mulig jeg skal sjekke litt drivere i ettermiddag etter jobben.

 

som du skriver SiNch, så er nok det også en løsning.

Endret av ola3
Lenke til kommentar

Jeg hørte en svak pipelyd i går, men det er bare når jeg har øret helt inntil høytaleren jeg kan høre det. Så føler ikke det er noe særlig problem, mne leste litt om det og skal visst hjelpe å oppdatere lyddrivere, eller merkelig nok koble til et headset i kontakten. Har ikke prøvd noen av delene ennå, fordi jeg ikke føler det sjenerende. Men mulig jeg skal sjekke litt drivere i ettermiddag etter jobben.

 

som du skriver SiNch, så er nok det også en løsning.

 

Okey, jeg skal teste med lyddrivere og har allerede testet med headset men det hjelper ikke. Samtidig er jeg ikke 100% sikker på at lyden kommer fra høytalerne men kan virke sånn. Skal teste med drivere selv når jeg kommer hjem. SiNch, skal og prøve å justere ned volum osv men hvis det er den eneste måten må jo dette være en ren fabrikkfeil eller no slikt. Og som sagt igjen, denne lyden er utrolig irriterende og ikke levbar i lengden.

Lenke til kommentar

Det var skuffende. Klarer de ikke å frakte en pakke en distanse på 1.5 time kjøring på 4 dager!? Uff. Jaja

Det ser ut til at det er litt opp og ned. Pixmania sendte 2 pakker til meg samtidig forrige uke. Begge ankom Oslo samtidig, den ene pakken ble registrert i Drammen samme dag mens den andre ble liggende i Oslo i 3 dager.

Så de ankom postkontoret mitt med 3dagers mellomrom pga rot i Oslo.

Lenke til kommentar

Haha! Tidenes! Sendte mail til Posten og 10 min etterpå var pakkesporingen oppdatert og det står at pakken min er ankommet RBK's hjemby og videresendt mitt postkontor. Herlig! :) Nå er det bare å spasere innom å hente den ut etter kontortiden :)

Endret av siNch
Lenke til kommentar

Haha! Tidenes! Sendte mail til Posten og 10 min etterpå var pakkesporingen oppdatert og det står at pakken min er ankommet RBK's hjemby og videresendt mitt postkontor. Herlig! :) Nå er det bare å spasere innom å hente den ut etter kontortiden :)

Så det er en sjans for at pakken min også kommer til mitt nærmeste post-kontor i dag? Er bare problemer med oppdateringen av pakke-sporingen!?

 

edit: Ser at pakken min var registrert i Drammen 11.15.... Er det da sjans for at de sender den videre i dag?

Endret av Nerowulf
Lenke til kommentar

Haha! Tidenes! Sendte mail til Posten og 10 min etterpå var pakkesporingen oppdatert og det står at pakken min er ankommet RBK's hjemby og videresendt mitt postkontor. Herlig! :) Nå er det bare å spasere innom å hente den ut etter kontortiden :)

Sweet, jeg er også i bartebyen. Må sende en masemail jeg og.

 

Edit: sjekka nå.

 

Sendingen er ankommet terminal og videresendt

15.03.2010 11:20 7007 TRONDHEIM

 

Jeg må fortsatt vente til den er ankommet postkontoret mitt da.

Endret av Eyedrop
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...