Gå til innhold

Packard Bell EasyNote TJ75-724, erfaringer og diskusjon


Anbefalte innlegg

Etter hva jeg kan se er den utsolgt hos Elkjøp og Lefdal. Forventet på lager 8/4.

 

 

Jeg tenkte faktisk å bestille pc nå... hmmm. Skal jeg da gå for en PB\acer med et dårligere skjermkort?

 

Hvor stor forskjell er det på 5470 og 5650? Kjenner lite til 3dmark. Spiller gjerne sportsspill. fifa10 og testdrive underground. Noen erfaringer med disse skjermkortene (ikke bare tall:-))

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Står presist det samme til meg eyedrop, men jeg dro innom postkontoret før jeg leste det bare for å spørre(rundt klokka 11:00. Da så kødden at den er på omlastingsterminalen og at jeg måtte vente til å mårra.

va vist ikke mulig å få den i dag, kan det stemme da? :thumbdown: x2

Endret av Berntsen88
Lenke til kommentar

Står presist det samme til meg eyedrop, men jeg dro innom postkontoret før jeg leste det bare for å spørre(rundt klokka 11:00. Da så kødden at den er på omlastingsterminalen og at jeg måtte vente til å mårra.

va vist ikke mulig å få den i dag, kan det stemme da? :thumbdown: x2

 

 

Tror at det er mulig å få hentet den senere.

 

Hos meg står det

Sendingen er ankommet terminal og videresendt

15.03.2010 11:04, 4068 STAVANGER

 

Jeg bor ca en halvtime fra Stavanger. Så regner med at jeg skal hente den senere i dag. Sist jeg bestilte fra dustinhome.no sto det det samme, og jeg kunne hente pakken senere på dagen.

 

Satser hvertfall på det:). Can`t wait! :D

Lenke til kommentar

Etter hva jeg kan se er den utsolgt hos Elkjøp og Lefdal. Forventet på lager 8/4.

 

 

Jeg tenkte faktisk å bestille pc nå... hmmm. Skal jeg da gå for en PB\acer med et dårligere skjermkort?

 

Hvor stor forskjell er det på 5470 og 5650? Kjenner lite til 3dmark. Spiller gjerne sportsspill. fifa10 og testdrive underground. Noen erfaringer med disse skjermkortene (ikke bare tall:-))

 

Mompen har tidligere skrevet at butikkene får leveranse noen dager senere enn nettbutikkene. Vet du noe mer Mompen?

Lenke til kommentar

Som sagt står det hos meg:

 

Sendingen er ankommet terminal og videresendt

15.03.2010 11:20, 7007 TRONDHEIM

 

Videresendt må jo bety at den er på vei til postkontoret. Det skal jo ikke ta mer en halvtimen, for PC'n kan jo ikke overnatte i en Postbil xD

 

Sjekker kanskje innom posten i kveld om jeg ikke hører noe mer. Tar ikke et nei for en nei :whistle:

Endret av Berntsen88
Lenke til kommentar

Begynner å mistenke Posten for å sette videresendt som status når sendingen er mottatt omlastingsterminalen uten at den virkelig er videresendt. Det stod jo det samme da den var i Oslo også. Når skal posten forstå at teleportering er framtiden!? :p

 

Jeg har sendt 3 mail ang. pakken. :) De skal få pes når de bruker nesten 4 dager fra Oslo til Trondheim.

 

Kjenner desperasjonen etter å få den begynner å ta overhånd her nå... :D

Endret av siNch
Lenke til kommentar

Latterlig metode. Kunne spart seg for det slik at jeg ikke hadde fått så høye forhåpninger om at det var mulig å få den i dag. :thumbdown:

 

Fikk svar fra postens kundeservice nettopp om at de beklaget at pakken var forsinket og at den ikke kunne hentes før i morgen. :ermm:

Endret av siNch
Lenke til kommentar

Sendingen er utlevert

15.03.2010 16:26 4661 KRISTIANSAND S

Varsel er sendt mottaker på SMS

15.03.2010 16:18

Sendingen er ankommet Kristiansand postkontor

15.03.2010 16:14 4661 KRISTIANSAND S

Sendingen er ankommet terminal og videresendt

15.03.2010 11:04 4606 KRISTIANSAND S

 

Nesten imponerende av posten! :)

 

Edit: Til dere som har problemer med støy\høyfrekventlyd så mener jeg det sto noe om det i en av testene, og at de løste det ved å bytte drivere.

Endret av Steady
Lenke til kommentar

Jeg fikk den på lørdag. Har også lagt merke til en svak høyfrekvent pipelyd. Lurer på om det er viften?

Jeg har også oppdaget dette. Det hjalp ikke å oppdatere drivere til lydkort i hvert fall. Får bare oppdatere alle driverne og håpe på det beste. Ellers blir det retur :(

Lenke til kommentar

Jeg fikk den på lørdag. Har også lagt merke til en svak høyfrekvent pipelyd. Lurer på om det er viften?

Jeg har også oppdaget dette. Det hjalp ikke å oppdatere drivere til lydkort i hvert fall. Får bare oppdatere alle driverne og håpe på det beste. Ellers blir det retur :(

så plagsomt?

alle skulle vist ha litt summing, men skulle bli bedre med driver

Lenke til kommentar

Etter hva jeg kan se er den utsolgt hos Elkjøp og Lefdal. Forventet på lager 8/4.

 

 

Jeg tenkte faktisk å bestille pc nå... hmmm. Skal jeg da gå for en PB\acer med et dårligere skjermkort?

 

Hvor stor forskjell er det på 5470 og 5650? Kjenner lite til 3dmark. Spiller gjerne sportsspill. fifa10 og testdrive underground. Noen erfaringer med disse skjermkortene (ikke bare tall:-))

 

Mompen har tidligere skrevet at butikkene får leveranse noen dager senere enn nettbutikkene. Vet du noe mer Mompen?

 

Vi får våres tre maskiner i morgen, og en er til meg :D

 

Er antakelig samme leveringstid for de andre butikkene, men hør med deres lokale butikker!

Lenke til kommentar

Jeg har også oppdaget dette. Det hjalp ikke å oppdatere drivere til lydkort i hvert fall. Får bare oppdatere alle driverne og håpe på det beste. Ellers blir det retur :(

så plagsomt?

alle skulle vist ha litt summing, men skulle bli bedre med driver

Ja, jeg er litt over middels var for denne type lyder, i sær når det gjelder egen maskin. Og for meg er dette for mye. Lyden er også ujevn, først hørtes det mer ut som det kom fra noe maskineri, men det er for så vidt god mulig det er fra høyttalerne. Skal oppdatere drivere og greier så finner jeg forhåpentligvis en løsning. Funker ikke med headset for meg.

 

Kontakter evt. PB om det før jeg tar den med til Elkjøp, men i hvert fall uaktuelt å ha maskin med denne lyden.

 

Fint om alle som har/får maskina sjekker om de har samme problem og finner man en løsning så spytt ut!

Lenke til kommentar

Begynner å bli litt irriterende den pipelyden nå som man er mer obs på den. Hvis jeg ikke finner noen løsning selv så blir det kanskje retur på meg også. Har litt å utsette på skjermkvaliteten også, noe med farger og bilde jeg ikke klarer å bli helt vant til. Nesten som at du kan se pixlene, ikke helt klart bilde. Litt vanskelig å forklare. Spesielt når det er hvit bakgrunn.

 

den lyden går i takt med prosessoren når den jobber, sjekk loade lampa øverst til venstre, Tuckndar, du opplever lyden som meg?

Endret av ola3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...