Gå til innhold

Packard Bell EasyNote TJ75-724, erfaringer og diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vanligvis er jeg prinsipiell motstander av impulskjøp, men nå har man jo 30 dager å bestemme seg på hos elkjøp. Liker du den ikke så er det bare å returnere :)

 

Kan man returnere den til nærmeste Elkjøp butikk?

 

Jepp, husk kvittering og originalemballasje. 30 dager fra kjøpsdato :)

Lenke til kommentar

Jepp, husk kvittering og originalemballasje. 30 dager fra kjøpsdato :)

 

Mompen jobber du for elkjøp? Hvis dette er tilfelle har du vel tilgang på leveringsdato på denne og kan oppdatere oss jevnlig? :)

 

Her er forresten tidenes 20-siders test av Packard Bell EasyNote TJ75 (Testen er av utgaven med i3 prosessor og den eneste forskjellen på den og i5 utgaven er at i5 har turbofunksjon som gjør at den overklokker ved tyngre operasjoner):

 

TEST AV Packard Bell EasyNote TJ75

Endret av siNch
Lenke til kommentar

Takk for link til testen, siNch! Så vidt jeg kunne bedømme (ikke så erfaren med hardware-tester og Google translate er ikke akkurat perfekt...) ser det ut til å være nok en fordelaktig test av denne maskinen. Gleder meg mer og mer til å få den :dribble:

 

Så er det bare for en XP-bruker å sette seg inn i 7-verden... og forhåpentligvis er det mulig å installere Windows fra scratch på et vis. Ikke voldsomt keen på sånne programmer som disse maskinene inkluderer...

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg som en unge. Endelig bestilt meg laptop igjen. Brukte dette forumet aktivt da jeg kjøpte min Elitegroup G556E PRO i 2003. Den har vært trofast, men nå blir det godt med et skifte :)

 

Virker som det er mange andre som har bestilt denne også. Jeg bestilte fra Elkjøp til 5995. Regner med at erfaringere vil flyte her inne etterhvert :)

Lenke til kommentar

Noen andre som har lest testen som er linket til over og blitt litt skeptisk på skjermen?

Står den er noe uklar, og på konklusjonen er det lagt ved noen bilder. Står at det ikke er plagsomt ved vanlig bruk, men for meg ser det ut som man sitter uten briller å ser på noe når man egentlig trenger det.

 

Vet ikke om dette gjelder for alle som får den, men det er jo ikke så bra? =/

Lenke til kommentar

Noen andre som har lest testen som er linket til over og blitt litt skeptisk på skjermen?

Står den er noe uklar, og på konklusjonen er det lagt ved noen bilder. Står at det ikke er plagsomt ved vanlig bruk, men for meg ser det ut som man sitter uten briller å ser på noe når man egentlig trenger det.

 

Vet ikke om dette gjelder for alle som får den, men det er jo ikke så bra? =/

Å bedømme skjermkvalitet ut fra et bilde er klink umulig. Vi får nok vente på de første anmeldelsene her i denne tråden før vi kan konkludere med noe. Nå er det jo ikke noe spesielt for denne modellen at skjermen ikke er helt opp til forventningene, Asus har heller ikke spesielt gode skjermer på X77/X71. Det er jo tross alt snakk om veldig rimelige maskiner og da må det spares inn litt her og der.

Lenke til kommentar

Mulig det er "blur-funksjon" i win 7 for smooth'ere details. Vanskelig å si, men skjermen er neppe årsaken. :)

 

Se på side 9 i testen. Der er alt skarpt og fint. :)

 

Godt poeng!

Det kan bare ha vært en bagatell med det siste bildet der, men da vet jeg værtfall det.

Gleder meg til jeg holder denne pakken i hendene /Drool

Lenke til kommentar

Packard Bell'en kommer på hovedlageret i Sverige 15.Mars, jeg har dessverre ikke mer info enn det, bortsett fra at butikken jeg jobber i har den til den 18. Mars.

 

Ser også at Netshop har fått inn sin Acer 5740 som fwj__ har skrevet om her, det var jo den de fleste av oss skulle ha her :D

Lenke til kommentar

Packard Bell'en kommer på hovedlageret i Sverige 15.Mars, jeg har dessverre ikke mer info enn det, bortsett fra at butikken jeg jobber i har den til den 18. Mars.

 

Ser også at Netshop har fått inn sin Acer 5740 som fwj__ har skrevet om her, det var jo den de fleste av oss skulle ha her :D

 

Litt små irriterende at Norge er et så nedprioritert marked. Menmen. Det blir sweet til slutt. :)

Lenke til kommentar

Synes Packard Bell'en og Acer 5740 ser ganske like ut.

En forskjell er at Packard Bell maskinen støtter maks 4GB Ram, mens Acer 5740 støtter maks 8GB Ram.

 

Synes dette er rart på to så like maskiner, som etter det jeg kan se, har samme chipset og cpu.

 

Jeg hadde egentlig bestemt meg for å kjøpe en maskin som støttet inntil 8GB Ram, for å kunne ha mulighet for å oppgradere senere.

 

Så jeg lurer på om det er riktig at det er forskjell på dette, eller om Elkjøp eller Netshop har en skriveleif?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...