Gå til innhold

Packard Bell EasyNote TJ75-724, erfaringer og diskusjon


Anbefalte innlegg

PB'n har 2 slots for minne og Intels HM55 chipset støtter 8GB ram. Skal ikke være noe problem bortsett fra at et SODimm DDR3 2x4 kit koster rundt 3500 kroner (Corsair Value Serien). Ikke akkurat verdt pengene om man tenker ytelse spør du meg. :)

 

Edit:

 

Kan bekrefte dette da det selges en utgave med 6GB RAM hos netonnet (Link).

 

Legg også merke til at den leveres med blueray, noe som tilsier at denne muligens kan skaffes for seg selv på et senere tidspunkt til en rimelig penge. :)

Endret av siNch
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man kan nok si at den er en pris vs. ytelses vinner. Du får ikke bedre maskin til denne prisen i skrivende stund. :)

 

PS! Mompen! Det vites vel ikke om leveringstidspunktet er framskyndet? :)

 

 

Leveringstidspunktet er samme som før :)

Når er det vi får den i "postkassa"? Samme dag som release, eller noen dager etter?

Lenke til kommentar

Leveringstidspunktet er samme som før :)

 

Hmm, merkelig. Summen som ble trukket av elkjøp er tilbakeført til min konto?

 

Jøss, kontakt Elkjøp Kundesenter på tlf 81532000 for mer info. :hmm:

 

Sjekket sist med hovedlageret i dag og den kommer inn den 15. Blir da et par dager senere til butikker og kunder :)

 

Man kan nok si at den er en pris vs. ytelses vinner. Du får ikke bedre maskin til denne prisen i skrivende stund. :)

 

PS! Mompen! Det vites vel ikke om leveringstidspunktet er framskyndet? :)

 

 

Leveringstidspunktet er samme som før :)

Når er det vi får den i "postkassa"? Samme dag som release, eller noen dager etter?

 

Blir et par dager etterpå ;)

Lenke til kommentar

Blir et par dager etterpå ;)

 

Fra hvor sendes de ut? hovedlagere? Eller må vi vente først til den 18. og så 2 dager til. 20. er jo på en lørdag, så da kommer den kanskje ikke før mandag eller tirsdag uka etter.

 

Noen sjanse for at den fremskyndes kanskje, ettersom det blir så mange bestillinger ? ;)

 

Som dere forstår, jeg gleder meg..

Lenke til kommentar

Blir et par dager etterpå ;)

 

Fra hvor sendes de ut? hovedlagere? Eller må vi vente først til den 18. og så 2 dager til. 20. er jo på en lørdag, så da kommer den kanskje ikke før mandag eller tirsdag uka etter.

 

Noen sjanse for at den fremskyndes kanskje, ettersom det blir så mange bestillinger ? ;)

 

Som dere forstår, jeg gleder meg..

 

Sendes ut fra hovedlageret ja, den 15. Mars :)

 

Som sagt, eksakt utsendingsdato og om utsendelsen fremskyndes tør jeg ikke uttale meg helt 110% sikkert om, men for best svar på det, så ring kundesentert som nevnt ovenfor her!

 

Mange som gleder seg ja, deriblant undertegnede :D

Lenke til kommentar

Jeg ringte til lefdal idag for å høre om lagerstatus på butikken i kristiansand. De hadde den naturlig nok ikke på lager, men jeg kunne bestille via telefon, og få den om 2-3 dager. Den var tydeligvis på hovedlageret hvertfall. Så anbefaler å ringe inn å bestille for dere som føler det haster med å få ny maskin :)

 

5999,- Niceprice det!

Lenke til kommentar

Jeg ringte til lefdal idag for å høre om lagerstatus på butikken i kristiansand. De hadde den naturlig nok ikke på lager, men jeg kunne bestille via telefon, og få den om 2-3 dager. Den var tydeligvis på hovedlageret hvertfall. Så anbefaler å ringe inn å bestille for dere som føler det haster med å få ny maskin :)

 

5999,- Niceprice det!

 

Har ikke Lefdal og Elkjøp samme hovedlager?

Lenke til kommentar

Jo, rimelig sikker på at de så og si er samme selskap. Men bare siden det står på lefdal sine internettsider at produktet ikke er på lager før 16.03, så kan man om ønskelig ringe inn for å bestille :)

 

Kortere leveringstid av å ringe inn å bestille? Den var ny, men hvis noen kan bekrefte dette så skal jeg sannelig vurdere det.

Lenke til kommentar

Jo, rimelig sikker på at de så og si er samme selskap. Men bare siden det står på lefdal sine internettsider at produktet ikke er på lager før 16.03, så kan man om ønskelig ringe inn for å bestille :)

 

Kortere leveringstid av å ringe inn å bestille? Den var ny, men hvis noen kan bekrefte dette så skal jeg sannelig vurdere det.

 

Jeg ringte Elkjøp Kundesenter og spurte litt ut om leveringsinfo for pc`en, de fikk inn på lager i dag faktisk, og starter utsending fra lageret i Sverige i morgen. Ca 5 dager før de er hos kundene sa damen på kundesenteret! Vi får den til butikk enten tirsdag eller torsdag neste uke!

Og beklager at jeg skrev at den har subwoofer, for det har den så aldeles ikke :p

 

(fun fact: 45 maskiner bestilt fra Elkjop.no ;))

Endret av Mompen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...