Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det jeg mente var at den skulle poppet opp med en gang du trykket q, og så kunne du slippe den med en gang for å spotte, i stedet for at du må holde den i 1 sek. eller hva det nå er(for lenge uansett). Så kunne man gitt F. i den trykk en gang raskt for å spotte funksjonaliteten som er nå.

 

Jeg skjønner poenget ditt, men så ofte som jeg spammer "q" så ville det blitt fryktelig irriterende med den com-rosa flagrende inn og ut på skjermen hele tiden.

 

På BF3-betaen kom det noen ekstremt irriterende pipe-lyder hvis du spottet for fort/ofte, det har de heldigvis fjernet. Spotting virker vanskeligere enn på BC2 men jeg tror det er med vilje.

 

 

 

Lenke til kommentar

noen som har tips på hvor kjøpe bf3 download versjon nå billigst? vil helst unngå og kjøpe for 440kr på origin.. 300kr, greenmangaming er "ikke tilgjengelig" i denne regionen :S

Kjøpte mitt idag hos Spaceworld til 380kr. Det var det billigste jeg fant.

Bruk IE9 til battlelog og allt annet på din normale nettleser da, problem fixed.

Jeg blir vel nødt til det da. Motvillig installerte jeg origin, og nå må jeg i tillegg begynne å bruke IE9. Jeg liker ikke dette.

Endret av Griffar
Lenke til kommentar

noen som har tips på hvor kjøpe bf3 download versjon nå billigst? vil helst unngå og kjøpe for 440kr på origin.. 300kr, greenmangaming er "ikke tilgjengelig" i denne regionen :S

Kjøpte mitt idag hos Spaceworld til 380kr. Det var det billigste jeg fant.

Bruk IE9 til battlelog og allt annet på din normale nettleser da, problem fixed.

Jeg blir vel nødt til det da. Motvillig installerte jeg origin, og nå må jeg i tillegg begynne å bruke IE9. Jeg liker ikke dette.

Hvorfor må du bruke IE9?

Lenke til kommentar

Andre som opplever at når en prøver å spotte og har våpnet scopa på bipod så hopper den ut av siktinga uten å spotte?

At den på en måte havner et sted mellom spotting og åpning av commo-rose (som forøvrig er helt idiotisk lagt opp).

 

I BF2 fungerte det ypperlig med commo-rose på q med spotting, og squad/commander-relaterte ting på T, men i BF3 så virker det som en straffes for å bruke den fordi den ikke lar deg gjøre noe i 1-2 sek bare for å få den opp.

Lenke til kommentar

Hvorfor må du bruke IE9?

Det er tydeligvis ikke nok å ha Origin installert på datamaskinen, BF3 krever nettleser for å starte også.

 

Som nevnt tidligere så popper Firefox opp hver gang jeg skal spille BF3. Nå vet ikke jeg nøyaktig hvor mye ressursbruken til FF vil påvirke, men det er hvertfall utrolig irriterende å ha 150 youtube- og internett-tv film og lydklipp startende hver gang jeg skal spille. Derfor ble det foreslått å bruke IE9.

 

Enda mer irriterende dritt med Origin: Den har ikke klokke!

Endret av Griffar
Lenke til kommentar

Firefox funker flott her, ikke hatt en eneste random disconnect som jeg hadde i beta hvert 15 minutt! ;D

 

Men jeg fikk noen "BF3.exe" har sluttet å virke, men dette fikset det:

 

bcdedit /set increaseuserva 2500

Og oppdatert til catalyst 11.10

 

Edit: Denne fiksen funker bare til 32 bit.

Endret av bigggan
Lenke til kommentar

Forpulte Play.com/posten i norge. Nå er det 2 uker siden jeg bestilte BF3 LE, og den har enda ikke kommet. :( Ble sendt for rundt 1.5 uke siden. Begynner og lure på om den har forsvunnet i posten, da det har hendt før fra play.com.

Frister noe sinnsykt og bare kjøpe det fra origin, men gørr vist jeg får den snart og har kastet bort 449kr :p

Lenke til kommentar

Forpulte Play.com/posten i norge. Nå er det 2 uker siden jeg bestilte BF3 LE, og den har enda ikke kommet. :( Ble sendt for rundt 1.5 uke siden. Begynner og lure på om den har forsvunnet i posten, da det har hendt før fra play.com.

Frister noe sinnsykt og bare kjøpe det fra origin, men gørr vist jeg får den snart og har kastet bort 449kr :p

 

Kjør på og kjøp fra origin. Så sender du det fra play i retur når du får det.

Lenke til kommentar

Gamere der ute sier at Battlefield 3 er det aldri campere. Jeg har spilt i alle gamemodes og det kryr av de, ligger i en busk, bak en husvegg osv. Trodde dette spillet skulle være "the FPS shooter of the decade", langt derifra.

 

Er det ingen andre en meg som bare løper rundt og tar objectives isteden for å tenke på statsen sin? Skulle jammen tro det etter alle de "noobsene" jeg har møtt. Gamere er for opptatt av statsen sin og det ødelegger mye av moroa når jeg støter på disse.

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...