Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Er det ikke egentlig litt unødvendig med flere oppføringer for samme pistol, bare fordi man får den med lyddemper eller lykt? Hvorfor kunne man ikke bare hatt omtrent samme system som med primary, der man velger hvilke attatchments man vil ha?

Enig. Virker veldig ulogisk slik det er nå.

 

Hadde også vært logisk om man kunne "skrudd av" attachement med T. Altså de fungerer på lommelykt og laser. Men hadde jo vært kjekt å kunne skru av Silencer også.

Endret av Nerowulf
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen som vet hvordan man får valgt stealth på tanks? Jeg har unlocka alle upgrades, men så vidt jeg kan se er det ikke stealth på noen av disse. (Bilde av to piler opp eller ned - husker ikke)

 

Jeg ble drept gjentatte ganger i går av en annen tanks, der vedkommende hadde stealth symboler i upgrade feltene.

Lenke til kommentar

Fikk endelig sånn noenlunde fikset problemet med sensitiviteten min i vehicles i går og jaggu hjalp det! Tror jeg har kræsjet eller blitt skutt minst 40 ganger bare for å få unlocket heatseekers. Første runde på caspian etter jeg fikk ordnet med sensitiviteten brukte jeg bare 2 og fikk nesten 2000 score :p Det beste var da jeg drepte en fyr som lå på bakken med tuppen på høyrevingen!

Lenke til kommentar

Er det ikke egentlig litt unødvendig med flere oppføringer for samme pistol, bare fordi man får den med lyddemper eller lykt? Hvorfor kunne man ikke bare hatt omtrent samme system som med primary, der man velger hvilke attatchments man vil ha?

Enig. Virker veldig ulogisk slik det er nå.

 

Hadde også vært logisk om man kunne "skrudd av" attachement med T. Altså de fungerer på lommelykt og laser. Men hadde jo vært kjekt å kunne skru av Silencer også.

Du kan ikke skru av silencer i virkeligheten. Da må du ta den av. Så jeg syns det er helt greit sånn som det er nå.

 

EDIT: Det eneste som irriterer meg er at flashlight og laser er på når du starter runden eller respawner. Burde vært av som standard, og at du skrur det på når du trenger det. Alt for lett å glemme at det er på, og av den grunn bli oppdaget.

Endret av .Anders.
Lenke til kommentar

Å "skru den av" er å skru den av. ;)

 

 

 

Hvordan bryte missile lock

 

Når noen prøver å locke deg (har den blinkende firkanten på sin skjerm når de sikter på deg) så er det "dype" pip. (også en onscreen warning i HUD). Når de får lock, så er det en solid tone av den dype pipelyden. Når missilet er på vei kommer det en lysere pipelyd. Når den lyse pipelyden kommer slipper du flares.

Lenke til kommentar

Er det noen som vet hvordan man får valgt stealth på tanks? Jeg har unlocka alle upgrades, men så vidt jeg kan se er det ikke stealth på noen av disse. (Bilde av to piler opp eller ned - husker ikke)

 

Jeg ble drept gjentatte ganger i går av en annen tanks, der vedkommende hadde stealth symboler i upgrade feltene.

 

 

Dette er nok ett bug. Går kun med en Stealth på fly, og ingen stealth på tanks. Det nærmeste blir nok Thermal Camo.

 

EDIT: Feilsitat

Endret av Skyenet
Lenke til kommentar

Okei, har sett meg møkk lei. Jeg har en hellsikkes bug som jeg ikke har peiling på hva egentlig er.

 

Det som skjer er at noe i spillet får hele maskinen min til å fryse helt. Lyden looper i veldig høy hastighet og bildet fryser. Den eneste måten jeg får gjort noe igjen på er å holde inne på/av knappen og starte på nytt. Har googlet denne feilen, men de jeg har denne buggen til felles med har ikke akkurat samme symptomene som meg. Hos meg fryser den helt og ingenting skjer før jeg manuelt skrur av. Den kommer aldri på noe spesielt tidspunkt, bare helt tilfeldig. For det meste skjer det etter 15-20 minutter, men ingenting fast. Kan være mindre, kan være mere.

 

Har akkurat samme feilen i Bad Company 2, like irriterende...

 

Specs:

Intel Core 2 Duo E7400 @ 2,93Ghz, ikke klokket

GTX 260, 1GB

6GB DDR2 RAM

 

Om noen har møtt på noe lignende hadde jeg satt stor pris på hjelp!

 

 

Jeg hadde akkurat samme symptomene som deg, jeg fikset det ved å gjøre det som står i denne tråden: http://battlelog.battlefield.com/bf3/forum/threadview/2832654347717482498/

 

 

#1 - PunkBuster Solution (how I fixed my freeze with looping sound).

 

Uninstalled everything related to PunkBuster.

 

1- Go to Battllefield 3 Folder > Run "pbsvc.exe" as administrator > Unistall PunkBuster.

2- Delete the "pb" folder inside Battlefield 3 Folder.

3- Delete the "pb" folder inside "C:\Users\*USERNAME*\AppData\Local\PunkBuster\BF3"

4- Go to "C:\Windows\SysWOW64" and delete any PunkBuster file you can find.

5- Go to "C:\Windows\System32" and delete any PunkBuster file you can find.

The file names inside System32/SysWOW64 folder usually are:

- PnkBstrA.exe

- PnkBstrB.ex0

- PnkBstrB.exe

- PnkBstrB.xtr

- PnkBsrt.sys

Basically, delete everything with "Pnk".

 

After this, download this version of pbsvc.exe http://www.evenbalance.com/downloads/pbsvc/pbsvc.exe [evenbalance.com]

- Run as administrator.

- Install PunkBuster Service.

 

My rig:

Asus P6X58D-E (Realtek ALC889 with R2.65 drivers)

Intel Core i7 950

Corsair Xms3 6GB (3x2GB)

EVGA GTX 560 Ti FPB

Samsung Spinpoint F3 (2x1TB RAID-0)

Windows 7 Professional 64bits (Genuine)

 

I played the hole afternoon without a client freeze/crash.

 

 

 

Skal prøve etter jobb, takker!

Lenke til kommentar

Conquest eller rush på Caspian border.

Conquest Large på Caspian border er ikke å forakte nei.

Springe mellom C og D er en sikker poengvinner :thumbup:

Har nesten ikke spillt rush, men i det siste har det blitt noen runder og jeg må si at Casp. fungerer meget bra til rush også. Meget store, åpne områder hele tiden, så det føles ikke så innestengt som enkelte rush maps gjerne føles. Laaang vei mellom MCOMS hjelper også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...