Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Synes det fungerte bedre i BC2 der du så mot en fyr og trykket Q så requestet du ammo pluss at det blinket over hodet ditt. Det hadde vært tilferedsstillende for min del, og det var da også veldig lett dersom du var medic eller assault å spotte de som trengte påfyll.

 

Jeg og en kompis testet commo rosen i går. Jeg trengte ikke stå fryktelig langt unna han før han ikke hørte hva fyren min skrek.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dagens oppdatering av battlelog mener jeg underbygger hvorfor jeg mener hele konseptet er en super ide.

 

Her legger man kjapt til endringer i søke/filtrerings mulighetene i server-browseren basert på brukerfeedback. Og endringene skjer en knapp uke etter launch av spillet.

 

Skulle disse endringene vært implementert i selve spillet ville det krevd mye mer utviklingstid, testing og ville i seg selv ikke kvalifisert til en patch slik at det måtte bundles med masse andre fikser som man må vente på.

 

(Under forutsetning at konsollversjonene ikke har fått tilsvarende muligheter iløpet av dagen da... men jeg tviler)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg og en kompis testet commo rosen i går. Jeg trengte ikke stå fryktelig langt unna han før han ikke hørte hva fyren min skrek.

 

Var det ingen ekstra informasjon på minimap'en heller ?

 

Jeg kan ihvertfall se på minimap'en hvem som trenger ammo, men usikker om vedkommende må ha spurt etter det først eller ikke.

Lenke til kommentar

Syns minimap blir fort veldig rotete og uoversiktlig når det er både sanitetspakker og ammunisjonskasser, samt mange venner og fiender oppå et flagg.

 

Hvis jeg bruker Commo Rose, og sier "I need backup", fordi jeg er den eneste på kontrollpunktet, samt det svermer av fiende rundt meg. Er det bare meg og fienden som hører det ropet? Kanskje ikke så lurt å si slikt i slike situasjoner :p

Lenke til kommentar

jeg hater commo rose implementasjonen i BF3. for det første så hører man så vidt hva man skriker om når man er "in the shit". For det andre så er den alt for liten og det er ikke klart nok hva man faktisk peker på. For det tredje så tar det for lang tid å åpne den. Den skulle vært som i BF2, med spot i midten.

Lenke til kommentar

Du hører jo folk si: " Hey I NEED AMMO!" lett eller "MEDIC!" hvis de trenger helsepakke eller ammo. Problemet er bare at folk ikke gidder å høre etter.

 

 

Sorry, men jeg har fortsatt til gode å høre noen som helst si noe som helst. Her fungerte BC2 faktisk bedre.

 

Ikke fordet, er jeg support og ser en engineer løpe bort til meg for å stoppe opp så kaster jeg ut ammoboksen.

 

Håper inderlig DICE fikser på AA "bilen", den er pokker ikke Mobile surface-to-air gun, den er jo mobile surface-to-everything. Gjør pitle meg mer skade på en tank enn hva en annen tank gjør (pr skudd/burst) og man dominerer infanteri med den... wtf?!!?

Endret av trollhatt
Lenke til kommentar

Den skulle vært som i BF2, med spot i midten.

 

Vel.. spot er i midten selv om det ikke står der.. har du problemer med å spotte tanksen som står rett foran deg med korte trypp på "q", så hold inne "q" til rosa popper opp og så slipp, da har du antagelig spottet det som var i midten.

 

Du verden som en skikkelig manual til spillet hadde gjordt seg, noen som har sett en god BF3 wiki ??

Lenke til kommentar

Den skulle vært som i BF2, med spot i midten.

 

Vel.. spot er i midten selv om det ikke står der.. har du problemer med å spotte tanksen som står rett foran deg med korte trypp på "q", så hold inne "q" til rosa popper opp og så slipp, da har du antagelig spottet det som var i midten.

 

Du verden som en skikkelig manual til spillet hadde gjordt seg, noen som har sett en god BF3 wiki ??

 

Det jeg mente var at den skulle poppet opp med en gang du trykket q, og så kunne du slippe den med en gang for å spotte, i stedet for at du må holde den i 1 sek. eller hva det nå er(for lenge uansett). Så kunne man gitt F. i den trykk en gang raskt for å spotte funksjonaliteten som er nå.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Er det noen som har fått Act of Valor dog tagene til å virke for PS3 her? Jeg og tre venner får dem ikke til å virke... Vi taster inn voucher codene våre, men de er tydeligvis ikke gyldige eller noe bullshit.

 

Mener det stod noe om at dette KUN gjaldt for 'North America users' (eller noe slikt).

Funka jo fint på PC?

Lenke til kommentar

Er det noen som har fått Act of Valor dog tagene til å virke for PS3 her? Jeg og tre venner får dem ikke til å virke... Vi taster inn voucher codene våre, men de er tydeligvis ikke gyldige eller noe bullshit.

 

Mener det stod noe om at dette KUN gjaldt for 'North America users' (eller noe slikt).

Funka jo fint på PC?

testa på pc, og det funket fint. må være noe problem med ps3 eller så gjør dere det feil.

Lenke til kommentar
Er det noen som har fått Act of Valor dog tagene til å virke for PS3 her? Jeg og tre venner får dem ikke til å virke... Vi taster inn voucher codene våre, men de er tydeligvis ikke gyldige eller noe bullshit.

 

de funket ikke hos meg heller...

 

Syns minimap blir fort veldig rotete og uoversiktlig når det er både sanitetspakker og ammunisjonskasser, samt mange venner og fiender oppå et flagg.

 

Hvis jeg bruker Commo Rose, og sier "I need backup", fordi jeg er den eneste på kontrollpunktet, samt det svermer av fiende rundt meg. Er det bare meg og fienden som hører det ropet? Kanskje ikke så lurt å si slikt i slike situasjoner

 

haha :p nei er ikke alltid så forbaska lurt det. kastet ut en medic pack når jeg gjemte meg bak en fiendtlig apc og fyren min brølte jo "here, get your meds!!!". for fucks sake hold nå kjeft tenkte eg.. xD

 

hvordan samarbeider folk generellt på pc utgaven da? På ps3 føler eg ofte at eg er en av veldig få som springer rundt å gir folk liv, ammo og faktisk bruker klassene til det de er ment for. Håper at dette kun er et startfase syndrom og at folk begynner å fatte etterhvert at det er kjekkere å samarbeide pluss at masse poeng kan høstes v det.

Forøvrig er spot funksjonen og det å requeste ammo/ health helt tåplig vanskelig på ps3en. må jo sikte på den jævla medicen og trykke select for å rope ut at du trenger noe isteden for å ha en enkel og grei commo rose som gir beskjed til alle.

 

Gleder meg litt til eg får bygget meg en grei pc når det gjelder akkurat det. Utover den type ting funker spillet utmerket på konsoll i mine øyne selv om det ikke er det samme uten mus å tastatur. ^^

Lenke til kommentar

Endel, men hvis du sitter på 4GB + så merker ikke BF3 noe på at du har browser oppe i bakgrunnen...

 

Ok men det er uansett svært irriterende å få 150 youtubet- og internett-tv-film og lyd startende hver gang jeg skal spille et spill! Likte best når Battlefield var Battlefield og ikke alt annet dritt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...