Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

men hva er campers? laugh.gif

 

Aww, savner den tiden hvor jeg også nettopp oppdaget nye ting :D

 

 

Campers er folk som "slår opp telt" og bare ligger en plass. Ofte snipere. Kan være irriterende da de ikke beveger seg rundt, og mindre sannsynlig å oppdages i farten, og lett å bli drept av de første gang, og kanskje andre gang. Men de ender ofte opp som hakka møkk selv etter ett par kills, da de IKKE BEVEGER SEG fra der de sniper.

 

Det laget som har flest campere på conquest/rush, er som oftest de som taper, da det ikke er noen som tar objektivene.

 

Håper dette var en god nok forklaring og at DU ikke er en camper! :)

Jeg er camper på warrock laugh.gif graits spill warrock. Men ikke i bf3 (Noen ganger da) men ikke ofte

Lenke til kommentar

Gaaah..... Blir gal av denne connection to the server has timed out/lost greie nå ;/ Det er så ødeleggende for jeg mister så mye av det :/ Håper ikke denne patchen lar vente på seg så altfor lenge...

 

Sliter utrolig med denne feilen selv. Noen som har kommet over en måte å bli kvitt denne på, må si at jeg har prøvd det meste jeg har funnet på Google så langt.

Spillet har nesten vært uspillbart for min del med denne buggen hvert 15-20min samt en ny bug som ikke klager på at man "lukke spillet i bakgrunnen før man starter ett nytt spill" etter at denne buggen skjer. Det eneste som fikser dette er en restart.

 

Som om at det ikke var nok så har jeg problemer med nok en bug som gjør at spillet minimerer seg selv til stadighet hvis man klikker på den ytre delen av skjermen.

 

Mildt sagt frustrerende.

 

 

Forstår ikke hvorfor folka skal tåle så mye? Hvis jeg har på singelskudd, så må jeg jo faen meg treffe 6 ganger før motstandern dør:(Å drepe en fiende på lang avstand uten sniper er jo bare nytteløst!

 

Syntes seriøst at dice har gjort noe rare valg!

 

Folk tåler generelt sett alt for mye i normal modusen av dette spillet etter min mening. Den eneste måten jeg har funnet som gjør dette litt mindre frustrerende er å spille på hardcore, men dette har jo også sine haker.

Endret av Tørriss
Lenke til kommentar

Men funker det ikke og lande med fly på bf3?

 

Ja, det er å holde inne S, slik du får bremset helt opp, når du nærmer deg lav nok fart, så går landingshjulene automatisk ut.

 

Håpløst vanskelig å snu flyene på bakken når man har landet, så sørg for å ha nok plass forran deg til å lette igjen.

Lenke til kommentar

Forstår ikke hvorfor folka skal tåle så mye? Hvis jeg har på singelskudd, så må jeg jo faen meg treffe 6 ganger før motstandern dør:(Å drepe en fiende på lang avstand uten sniper er jo bare nytteløst!

 

Syntes seriøst at dice har gjort noe rare valg!

Du kan prøve å sikte bedre, i stedet for å klage på Dice.

 

Og om du spiller non-hardcore spør du jo om å ha mye hp.

Lenke til kommentar

Jeg er svaksynt så å springe rundt med håndvåpen å ta folk er litt vanskelig, så å campe med sniper er enklest :) Dog blir jeg lett tatt av folk med kniv bakfra :p

 

din gris.

 

Griffar: Enda mer irriterende dritt med Origin: Den har ikke klokke!

 

herregud skjerp deg.

 

Noen som har problemer med å bruke 'bipod' greia du kan bruke på mange av våpene?

Før pleide jeg bare å ligge meg ned på bakken eller inntil et vindu så slo den seg ut, men nå skjer det nada.

 

 

det hender jeg må sikte 2 ganger før bipoden blir lagt ut. varierer egentlig, på betaen synes jeg å huske at den kom ut med en gang man la seg ned uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...