Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Skulle inderlig ønske det var randomize teams for hver runde. Spilte nettopp mot et skambra lag på diskusjon.no-serveren og i lengden er ikke det noe av det morsomste i verden.

 

Klager ikke over at vi tapte, det er sånn spillet er, noen er gode, andre er dårlige. Men for spillets skyld kunne det byttet på. Selvfølgelig ivareta party.

 

Vi kommer ikke til å plage dere mer, siden vi alle ble bannet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle inderlig ønske det var randomize teams for hver runde. Spilte nettopp mot et skambra lag på diskusjon.no-serveren og i lengden er ikke det noe av det morsomste i verden.

 

Klager ikke over at vi tapte, det er sånn spillet er, noen er gode, andre er dårlige. Men for spillets skyld kunne det byttet på. Selvfølgelig ivareta party.

 

Vi kommer ikke til å plage dere mer, siden vi alle ble bannet.

Beklager, tror du misforstår. Jeg tenker på en helt annen runde, hvor du og kompisen din ikke var med. Jeg ordla meg; ".. mot et skambra lag". Bevisst spawnraping er ikke en kvalitet som går under ordleggingen "skambra lag".

 

Og bare for å presisere, dere går heller ikke under "gode" da dere får poeng på et uærlig grunnlag.

Endret av Dofty
Lenke til kommentar

 

Og bare for å presisere, dere går heller ikke under "gode" da dere får poeng på et uærlig grunnlag.

 

Herregud hvor latterlig. Tror du jeg aktivt oppsøket servern for å griefe/spawn-rape/whatever?

 

Det er ikke min feil om det er manglende evne/vilje av motstanderlaget til å angripe - noe som ofte resulterer med at man taper.

 

Skulle jeg latt dere gå urørt frem til m-comen og plante, og stilt meg med ryggen til å bli fragget?

 

 

Ja, jeg foretrekker også en jevn match fremfor at en side dominerer den andre, jeg får ikke noe kick ut av å fragge folk som ikke yter motstand. Det er også greit å spille på en server uten å bli skjelt ut.

 

 

Uansett som vil dette som sagt ikke være et problem lenger siden jeg har fortstått det veldig tydelig at denne servern ikke var for meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg tror ærlig talt ingenting, jeg vet bare det jeg var vitne til på den matchen. Om det gjaldt aktivt griefing eller bare manglende evne for å være fair visste jeg ikke. Men har i ettertid forstått det er sistnevnte som gjelder.

 

Jeg snakker heller ikke om å overgi seg, men heller å gi motstanderne litt spillerom for å orientere seg før de får et 12g slug i bakhodet.

 

Men det er bare min oppfatning av et fair game, hva andre syns er greit og ikke greit får være opp til dem. Og som du sier, det er ikke et langvarig problem for nevnte server.

 

Ja, jeg foretrekker også en jevn match fremfor at en side dominerer den andre, jeg får ikke noe kick ut av å fragge folk som ikke yter motstand. Det er også greit å spille på en server uten å bli skjelt ut.

Når det gjelder dette tilfellet, så fikk du ettertrykkelig beskjed om å ikke spawnrape, som du tydeligvis ignorerte, og først da begynte utskjellingen. Hvis du altså foretrekker en jevn match(hvorav i dette tilfellet, DU var med å bidro til å få en ujevn match) og at du ikke liker å bli skjelt ut, så foreslår jeg rett og slett at du slutter med spawnraping. Da det tydeligvis ikke er noe for deg, hvis man skal gå etter den siterte setningen.

Endret av Dofty
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Skulle inderlig ønske det var randomize teams for hver runde. Spilte nettopp mot et skambra lag på diskusjon.no-serveren og i lengden er ikke det noe av det morsomste i verden.

 

Klager ikke over at vi tapte, det er sånn spillet er, noen er gode, andre er dårlige. Men for spillets skyld kunne det byttet på. Selvfølgelig ivareta party.

 

Vi kommer ikke til å plage dere mer, siden vi alle ble bannet.

 

håper kontoen din blir bannet og. for dine stats er ikke realistiske. selv om du har spilt 53 timer. correct me if am wrong.

Lenke til kommentar

Noen som har tips til en god og ikke svinedyr gaming mus? Min mx518 tok kvelden nå...

 

fornøyd med min gamle G5 gaming mus. du må ha muligheten til å stille sensitivitene også. :new_woot:

 

Det hadde vært dritkult med en skikkelig skogsbane. Masse bjørk eller noe slikt. Litt fjell og bunkere kanskje. Norsk natur rett og slett! Hadde vært evig kult. Også med dynamisk tid såklart slik at det kan bli mørkt.

savner et brett om natten der du skjuler deg i mørket. slå av og på lyskaster, lanterner osv. på heli og jet. gjerne i månemørket da det er mulig å bli oppdaget. :thumbup:

Lenke til kommentar

Det hadde vært dritkult med en skikkelig skogsbane. Masse bjørk eller noe slikt. Litt fjell og bunkere kanskje. Norsk natur rett og slett! Hadde vært evig kult. Også med dynamisk tid såklart slik at det kan bli mørkt.

Du mener virkelig dette? Jeg hater skogen på Caspian, blir skutt fra alle bauger og kanter, surroundlyd hjelper ikke det døyt da lyden kommer fra hver en busk rundt meg. Det eneste slike scenarioer ender med er at han som camper får kill, ergo alle camper til slutt om mapet er så lukket.

Lenke til kommentar

Det hadde vært dritkult med en skikkelig skogsbane. Masse bjørk eller noe slikt. Litt fjell og bunkere kanskje. Norsk natur rett og slett! Hadde vært evig kult. Også med dynamisk tid såklart slik at det kan bli mørkt.

Du mener virkelig dette? Jeg hater skogen på Caspian, blir skutt fra alle bauger og kanter, surroundlyd hjelper ikke det døyt da lyden kommer fra hver en busk rundt meg. Det eneste slike scenarioer ender med er at han som camper får kill, ergo alle camper til slutt om mapet er så lukket.

96477237_f192ad6bb2_o.jpg

Make that a BF3 map! Right now!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...