Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Jeg tar tilbake det jeg sa

 

FF sin battlelog virker ikke, chat oppdaterer seg ikke, ser ikke chat meldinger, heller ikke pary og co-op virker der....

 

La akkurat til venner nå, så derfor har jeg ikke oppdaget det før...

 

faktisk så virker ingenting...

Endret av bigggan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gamere der ute sier at Battlefield 3 er det aldri campere. Jeg har spilt i alle gamemodes og det kryr av de, ligger i en busk, bak en husvegg osv. Trodde dette spillet skulle være "the FPS shooter of the decade", langt derifra.

 

Er det ingen andre en meg som bare løper rundt og tar objectives isteden for å tenke på statsen sin? Skulle jammen tro det etter alle de "noobsene" jeg har møtt. Gamere er for opptatt av statsen sin og det ødelegger mye av moroa når jeg støter på disse.

 

Har ikke hørt så mye snakk om at det ikke er campere i BF3, men.. Jeg er helt enig med deg. Det kryr av de. Det er for lett å campe i BF3 i forhold til BF2. Det var campere der og, men lettere å slå tilbake. Jeg prøver å ta flagg osv, men ender som regel opp med å bli rævkjørt av en jævla RPG eller suppressive fire fra 10 supportkarer liggende inne i et bygg eller bak en bil osv. Og hvis de mot formodning ikke skulle treffe, så kan du banne faen på at det er en sniper et eller annet sted. Og mangel på Squad VOIP gjør det ikke akkurat lettere.

 

Men det er gøy når ting fungerer. Når det er flere som angriper samme mål. Da er det faktisk veldig moro, bedre enn i BF2.

Endret av Goldshoten
Lenke til kommentar

Har ikke hørt så mye snakk om at det ikke er campere i BF3, men.. Jeg er helt enig med deg. Det kryr av de. Det er for lett å campe i BF3 i forhold til BF2. Det var campere der og, men lettere å slå tilbake. Jeg prøver å ta flagg osv, men ender som regel opp med å bli rævkjørt av en jævla RPG eller suppressive fire fra 10 supportkarer liggende inne i et bygg eller bak en bil osv. Og hvis de mot formodning ikke skulle treffe, så kan du banne faen på at det er en sniper et eller annet sted. Og mangel på Squad VOIP gjør det ikke akkurat lettere.

Er det du mot resten? Hvis så er tilfellet er det ikke rart du blir rævkjørt ;)

Lenke til kommentar

Har ikke hørt så mye snakk om at det ikke er campere i BF3, men.. Jeg er helt enig med deg. Det kryr av de. Det er for lett å campe i BF3 i forhold til BF2. Det var campere der og, men lettere å slå tilbake. Jeg prøver å ta flagg osv, men ender som regel opp med å bli rævkjørt av en jævla RPG eller suppressive fire fra 10 supportkarer liggende inne i et bygg eller bak en bil osv. Og hvis de mot formodning ikke skulle treffe, så kan du banne faen på at det er en sniper et eller annet sted. Og mangel på Squad VOIP gjør det ikke akkurat lettere.

Er det du mot resten? Hvis så er tilfellet er det ikke rart du blir rævkjørt ;)

 

Kommer an på hvem som spiller. Men det hjelper ikke akkurat når mange på laget ditt ligger og camper også :)

Lenke til kommentar

Er det ingen andre en meg som bare løper rundt og tar objectives isteden for å tenke på statsen sin? Skulle jammen tro det etter alle de "noobsene" jeg har møtt. Gamere er for opptatt av statsen sin og det ødelegger mye av moroa når jeg støter på disse.

jeg prøver å ta flagga, men er litt hissig, så jeg dauer nokså ofte. det med campere merker jeg ikke så mye til, men jeg spiller så og si bare på 64 servere, og der må man ha et par snipere, men ellers så er folk ganske hissig på å ta flagg synes jeg, og til dels forsvare egne flagg.

Lenke til kommentar

Dette har blitt spurt om før, men finner ikke noe som er relevant til meg, som funker.

Problemet mitt er releatert til BF3, da det henger seg noenganger, å jeg kommer til windows, men fortsatt er i spillet på en måte. Jeg trenger da å få opp opgavebehandling, men det går jo ikke!!

 

 

 

Problemet :

-Ingen alfakrøll

-ingen oppgavebehandling

-Ingen chat i Steam, dvs, shift+alt

 

-Akkurat samme på XP som Win 7(nåvære OS er Windows 7)

-helt ny windows installasjon

-Nyeste Nvidia drivere

-ikke noe antivirus

 

 

NOEN TIPS? JEG DØR HER.

Endret av TanglewoodD
Lenke til kommentar

Jeg og en kompis testet commo rosen i går. Jeg trengte ikke stå fryktelig langt unna han før han ikke hørte hva fyren min skrek.

 

Var det ingen ekstra informasjon på minimap'en heller ?

 

Jeg kan ihvertfall se på minimap'en hvem som trenger ammo, men usikker om vedkommende må ha spurt etter det først eller ikke.

 

Folk trenger ikke å skrike etter ammo før de dukker opp på minikartet.

 

Jeg ser opptil FLERE som har Ammo-tegnet på seg på minikartet.

 

Jeg gikk enkelt og greit opp til noen, og de var recon, så droppa jeg crate, og fikk 10 score for det, da det virker som om han bare har reloadet 1 gang.

 

Så de som har ammo-tegnet over seg på minikartet er bare folk som faktisk har reloadet og har plass til mer ammo, genialt og veldig enkelt system for å tjene deg fet på resupply ribbon, som etterhvert belønner deg med en medalje :)

 

 

Jeg har ikke spilt noe særlig assault enda, så kan ikke si om det samme skjer når folk er skadet litt, om de dukker automatisk opp på minikartet. Det ville vært logisk om de gjorde det.

Endret av Tiugama Kaa
Lenke til kommentar

 

men hva er campers? laugh.gif

 

Aww, savner den tiden hvor jeg også nettopp oppdaget nye ting :D

 

 

Campers er folk som "slår opp telt" og bare ligger en plass. Ofte snipere. Kan være irriterende da de ikke beveger seg rundt, og mindre sannsynlig å oppdages i farten, og lett å bli drept av de første gang, og kanskje andre gang. Men de ender ofte opp som hakka møkk selv etter ett par kills, da de IKKE BEVEGER SEG fra der de sniper.

 

Det laget som har flest campere på conquest/rush, er som oftest de som taper, da det ikke er noen som tar objektivene.

 

Håper dette var en god nok forklaring og at DU ikke er en camper! :)

Lenke til kommentar

eller 164 kr eller 22 euro hos offgammers, jeg kjøpte ifra offgamers og endra den til engelsk språk pakke :) og funka fjell

 

http://www.offgamers...12705-12706.ogm

 

 

men hva er campers? laugh.gif

 

Shit, det var billig det! Den siden funker bra altså? Fortsatt skummelt å oppgi opplysninger til russiske sider.

Tror ikke det er russiske sider :p men funka fjell :) jeg selger også de videre til 30 euro så da tjener jeg litt XD

men når du kjøper det så følg videoen tut av hvordan fikse engelsk languege packs :)

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...