Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

sshot626.png

 

Hm ok, rart at jeg ikke har den muligheten :whistle:

14Oct_Friday_CGCqqo.jpg

 

 

 

Du får den muligheten kun hvis du trykker "kjøp" (eller er det "installer" - husker ikke hva det heter) på en "free" app, ikke hvis du går noen annen vei.

Se der ja.. Tusen takk :thumbup:

 

Edit: haha, samtidig som jeg trykket "none" slo itunes seg vrang :!:

 

14Oct_Friday_oELpxB.jpg

 

Funket på #2 forsøk :tease: Takk :w00t:

Endret av Merko.
Lenke til kommentar

Nattbanene i spec-ops til BF2 var ræv. Skjønt alle banene til Spec-ops var ræv grunnet ekstremt dårlig optimalisering. Seriøst, det var noe virkelig galt med opplegget i den pakka.

Jeg var skuffet over alle tilleggspakkene til BF2. Tror man skal se det an før man kjøper noen til BF3. Spesielt de som er laget av andre enn DICE! Men man er kanskje litt kresen når man blir irritert over språkbruk, dialekter og lyder :-) For det var hvertfall himla bra laget i vanilla BF2!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Operation Metro

metro-bg.jpg

The first Battlefield 3 map to be showcased is Operation Metro, which was playable during E3 2011. The map is set in Paris, where the battlegrounds range from parks, to city streets, to underground subways.

 

Caspian Border

caspian-teaser.jpg

Caspian Border is large, open Battlefield 3 maps with 64 player support and features both jets, helicopters, tanks, APCs and many other vehicles.

 

Operation Firestorm

firestorm-teaser.jpg

Operation Firestorm is a desert map set around an oil refinery. It features both jets, helicopters, tanks and more.

Grand Bazaar

 

bazaar-teaser.jpg

Grand Bazaar is an infantry-focused map with a dense urban setting.

 

Damavand Peak

damavand-teaser.jpg

Damavand Peak is set around the snowy mountains of Damavand in Iran.

 

Tehran Highway

tehran-teaser.jpg

Tehran Highway is a nighttime map set in and around the capitol of Iran, Tehran.

 

Kharg Island

kharg-teaser.jpg

Kharg Island is based on the real-world island off the coast of Iran.

 

Seine Crossing

seine-teaser.jpgCentered on a crossing of the famous French river Seine.

 

Noshahr Canals

noshahr-teaser.jpg

Noshahr Canals is based on the Iranian province of Noshahr in northern Iran.

 

Gulf of Oman

oman-teaser.jpg

A Battlefield 2 remake, Gulf of Oman for Battlefield 3 will retain much of the same visual style and a very similar desert setting, with both urban areas and more wide-open spaces for tank and jet combat.

 

Sharqi Peninsula

sharqi-teaser.jpg

Sharqui Peninsula was a tight, urban map in Battlefield 2, and it looks to continue that style in Battlefield 3, set during the evening, which provided interesting and warm colors.

 

Wake Island

wake-teaser.jpg

Wake Island takes a big departure from the Battlefield 2 version. Instead of lush, tropical visuals, we get a more darker and gritty map which has been ravaged by war and combat.

 

Strike at Karkand

karkand-teaser.jpg

 

Strike at Karkand was a dusty, grim map in Battlefield 2 with low visibility and almost no colors besides khaki. The Battlefield 3 version is more colorful and lifelike.

 

Kilde

 

PS! Det er fire gamle Battlefield maps!

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

 

Takktakk.

 

Fikk ikke byttet, var opptatt :( Men lurer på om det kanskje er fordi jeg har en EA-ID (hva enn det betyr, har tydeligvis 4 forskjellige ID'er) som er den jeg prøvde å bytte til..

 

 

Så man får ikke bytta til de navnene man allerede eier. Jeg har 3 personas jeg også, men får ikke lov å bruke dem :/

 

 

Forutenom BF2 karta så ser jeg frem til Kargh Island, Damavand Peak og Tehran

Endret av Cri
Lenke til kommentar

snip

snip

Så man får ikke bytta til de navnene man allerede eier. Jeg har 3 personas jeg også, men får ikke lov å bruke dem :/

 

Tydeligvis ikke. Jeg prøvde å finne et sted man kunne søke opp andre Origin-brukere for å evt se om det var en annen som hadde tatt nicket men fant ikke noe (måte altså).

 

Håper bare jeg kan velge enten nick eller "persona" i battlelog, litt usikker på om de har gitt ut info angående det..

Endret av frowen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...