Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Beklager på forhånd til alle som føler at dette emnet er en død hest som fortjener mindre juling.

Har et litt ambivalent forhold til BF3 for tiden og jeg tror kart har blitt diskutert her før men pyttsann.

Testet Caspian Borders når det ble åpna i siste beta'n og hadde det VELDIG moro som infanturist men følte at det ikke helt var like givende å fise rundt i tanks, helikopter eller fly. Joda, moro å få litt luft under vingene men følte liksom at det var unødvendig på et kart som Caspian Borders hvor alle flaggene mer eller mindre er plassert et stei...granatkast fra hverandre og en i verste fall måtte løpe i 15 sekunder for å komme fra uncap spawn til nærmeste flagg.

Slo meg til ro med at kartet sikkert var et av de infanteri-fokuserte kartene siden alt rundt egentlig aldri utgjorde noen forskjell. Meeeeen... så leste jeg ut i fra en link gitt her på siden at Dice har "vitenskaplige" tall som viser at alle har det mye mer moro når flaggene er plassert på samme måte som i CB, uansett storleik på gjeldende kart.

Det jeg først og fremst lurer på er om de har tatt utgangspunkt i BC2 og kurven på "moro" ut i fra hvor populære de enkelte conquestkartene var der.

 

Nuhvel. Jeg har full forståelse for at Dice ikke ønsker å lage et spill som er en remake av BF2 men når insentivet er å gjøre ALLE typer spillere fornøyde på alle kart så mister en litt av hva Battlefield er eller kanskje rettere sagt var. Nemlig IKKE CoD og at kjøretøy hadde en viktig funksjon.

Heldigvis så virker spillmotoren å ha fantastiske muligheter og kart kan alltids erstattes eller endres så har fortsatt trua på at de av oss som har fulgt serien siden 1942 (spillet altså, ikke årstallet) vil få se kart som er mer fokusert på moro med kjøretøy og fly enn fotsoldater og insta-action.

 

------------/end deadhorse?

 

Nattkart som beskret rett over her høres spennende ut da :D.

Gleder meg uansett til release.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

LOL - Godt funn! Neste gang jeg krangler med EA live support så skal jeg be dem laste ned scrabble slik at de får gjort hva jeg ber dem om :p Funka det? og blir navnet værende ?

Jeg testet det i natt og det fungerte! (Android) :D

 

 

Byttet til "Gjerningsmannen". Fyrte så opp Origin, logget inn, og navnet var "Gjerningsmannen"!!

 

Skal nok bytte til noe annet etterhvert.... ;)

 

 

Lenke til kommentar

*snip*

Enig!

Hva er vel poenget med å skryte av 3 ganger så store kart som i BFBC2 når alle flagg plasseres i midten? Da er det jo ikke noe poeng for spillerne å være noe andre steder enn i midten, bortsett fra fly, AA og snipere som skal prøve å få over 1000p på en headshot.

 

Meeeen ... vi har ennå ikke sett de endelige layout på kartene, så litt tidlig å selge kua før hanen galer.

 

Noe annet:

Preload den 21.10

http://twitter.com/#!/Battlefield/status/124751046521262080

Lenke til kommentar

Det er jo alltids slik at alle spill som er ferdige kunne vært bedre.

Det er stort sett ikke produktet i seg selv jeg har en biff med men holdningen til Dice når det kommer til at de skal tilfredsstille alle typer spillere og hvordan de vil gjøre det.

Heldigvis er mekanismen som skaper mitt hat/kjærleik forhold til BF3 ikke bundet i selve spillet med kartene sådan og de bør det jo være enklere å få endret på enn om det hadde vært noe direkte forbundet med spillmotoren.

 

--------

Greit med preload, minsker preset på serverne launch-day. :)

Lenke til kommentar

 

Noe annet:

Preload den 21.10

http://twitter.com/#...751046521262080

 

YES NÅ FÅR HACKERE OG CRACKERE BEDRE TID PÅ SEG!

YES NÅ FÅR JEG SPILT SPILLET FRA DAG 1 ISTEDET FOR Å VENTE 16 TIMER PÅ Å LASTE NED 20GB MED MITT TREGE NETT.

HACKERE VIL JO ALLTID FINNE LØSNINGER FOR Å HACKE SPILLET, DET ER ER JO EN DEL AV MOROA. SANNSYNLIGVIS FÅR VI MASSE PUNKBUSTER-OPPDATERINGER SOM FIKSER DETTE OGSÅ.

/caps

Lenke til kommentar

Ang navnbytte med App Store app, noen som vet om en app i den norske butikken som har samme funksjon? :new_woot:

 

 

Last ned iTunes

Gå til http://itunes.apple.com/us/app/scrabble-free/id408492483?mt=8 og trykk View in iTunes

Den sier sikkert at appen ikke er tilgjengelig i Norge, trykk "view anyway"

Lag en ny US account og da kan du laste ned appen

Koble til iPhone/iPod til pcen og sync appen over via iTunes.

 

Eller for Android:

Last ned denne .apk filen av spillet (22.14 MB)

Bruk kabel/bluetooth/dropbox for å få fila over på telefonen

Bruk f.eks ASTRO file manager for å åpne og installere Scrabble

Logg inn

Edit profile

Endret av Daxen
Lenke til kommentar

Lag en ny US account og da kan du laste ned appen

Koble til iPhone/iPod til pcen og sync appen over via iTunes.

Hm ok. Må skrive inn et visakort, men ser ikke ut som den godtar mitt siden det ikke kommer fra USA :whistle: Man må altså ha et gyldig visa fra USA, eller et gavekort av noe slag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...