Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En nattbane hadde vært sykt stilig. Alle lyseffektene hadde blendet deg.

 

Damavand Peak så sykt ut!! Håper det kommer noen vintermaps, og noen maps som er på natten!

 

Tehran Highway: "This atmospheric night-time map, where you can see rockets lighting up the sky, has a balanced mix between vehicle and infantry focus." :)

 

Kilde

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Det var sykt gøy å leke i krig i det ekte militæret om natten. Bare sier det. :D

 

Tehran Highway: "This atmospheric night-time map

 

Beklager men skjermbildet av den viser at mapen er altfor lys, mer som en kveldsbane vil jeg si. Litt Mørkere atmosfære og la lyset gå mer på lyskildene. Da blir det bedre.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Hater folk som kommenterer Bad Company 3 eller "not worth battlefield 3". Sikker på at alle som sier det sitter med spillet i hånda og tenker "no, no, this inst exactly as in BF2 so this sucks. It needs everything from BF2 to be good." og "weapon handling isnt the same. It feels like BC2 so this got to be more like a successor to BC2 instead."

Lenke til kommentar

Hater folk som kommenterer Bad Company 3 eller "not worth battlefield 3". Sikker på at alle som sier det sitter med spillet i hånda og tenker "no, no, this inst exactly as in BF2 so this sucks. It needs everything from BF2 to be good." og "weapon handling isnt the same. It feels like BC2 so this got to be more like a successor to BC2 instead."

Jeg syns nå de har klart å forbedre BF3 mot alle tidligere spill av DICE:

Skytingen er bedre gjennomført enn MoH og BF:BC2, kjøretøyene ser ut til å fungere minst like godt som i BF2, og spillbalansen blir sannsynligvis bedre enn noe annet.

Er jo umulig å lage samme spill som bf2 når de ikke bruker samme Engine! spillmotor.

Det er feil, spillmotor har ingenting å si. Det som har noe å si er spillreglene, og at samme teknikker er brukt til rendering av spillet.

 

EDIT:

For å eksemplifisere, så kan spillmotorer sammenlignes med programmeringsspråk:

Du kan få til de samme resultatene i både C++, Basic, eller Python, det som vil være forskjellig er ytelsen.

Endret av arni90
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Spillmotor eller Engine, same shit!

 

Du har sikkert rett med c++ og alt det der, ga opp koding når jeg ikke fikk til Css og HTML.

 

Tingen er at folk kan ikke klage på at Bf3 ikke er helt likt Bf2, ja det er en oppfølger og Bf3 har så mange fete ting fra Bf2 at de også må sy inn nye ting i spillet. Hvis de ikke hadde gjort det og bare oppgradert grafikken hadde EA og DICE blitt knust av Activision.

 

New thinking new possibilities!

Endret av evenandreas
Lenke til kommentar

Beklager men skjermbildet av den viser at mapen er altfor lys, mer som en kveldsbane vil jeg si.

 

Nå er det vel også begrenset hvor mørkt det blir gatelangs i en storby, mtp alle lyskildene. Men; som de skriver: "You start up on the hills above the city outskirts and eventually work your way into town". Kanskje det er mørkere utenfor byen. Dynamiske omgivelser ftw :thumbup:

 

Man ser vel bilder fra Tehran Highway på "My Life" traileren under rundt 1:12, men er litt vanskelig å bedømme hvor mørkt det er utifra den. Rakettene ser iallefall bra ut!

 

http://www.youtube.com/watch?v=TfrrAp1blaM

Endret av mortensol
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...