Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nederste bildet, å fyfaaaan! Håper ett angripene lag har base nede i rush, så må de bruke helier for å kome seg opp! Evt motsatt, og att de må hoppe utenfor klippen i fallskjerm! :D

Fra ett taktisk standpunkt, en helt idiot ide. Men ja, i følge artikkelen så må attackers hoppe utfor..

Lenke til kommentar

"NIKLAS ÅSTRAND’S DESIGN THOUGHTS: Damavand Peak, internally known as Base Jump, is built on the idea that we want players to be able to base jump, and features our most extreme height differences ever in a Battlefield map. Attackers in Rush and Squad Rush will start high up on a mountain ridge above a mining facility. The only way down into the valley is to somehow make the 500 meter descent. The further the attackers progress in the map, the more vehicle warfare will be present. There is also a large tunnel section dug into the mountain side at the bottom of the map, and the view when you look up at the starting location is spectacular."

Lenke til kommentar

Nederste bildet, å fyfaaaan! Håper ett angripene lag har base nede i rush, så må de bruke helier for å kome seg opp! Evt motsatt, og att de må hoppe utenfor klippen i fallskjerm! :D

Fra ett taktisk standpunkt, en helt idiot ide. Men ja, i følge artikkelen så må attackers hoppe utfor..

Det høres jo latterlig fett ut. Massiv gigaboner når jeg så det bildet.

Lenke til kommentar
Originally Posted by zh1nt0

Hello everyone!

So, I´ve seen many threads on this forum regarding the maps and some of the flags being very close together.

- From our reports we have gathered over the years, a lot of our players are actually infantry players or prefer to play in maps with a heavy infantry focus. Also, a big part of the community also like vehicles. We don´t want to alienate anyone from any map and that is why we are going for a rather mixed setup in the bigger and also smaller conquest maps.

- Vehicles do play a large role and there are flags that are also further apart. The trick for us is not to just roll out a map for players that use many vehicles or only infantry players. The trick is to keep maintaining focus and also cadre to players who prefer either setup.

Han her har skjønt det... Zzzznork ea.uk

gulf-of-oman-bf3.jpg

Endret av Daxen
Lenke til kommentar

LAV 25: Y U no have room for more than one soldier?

Hvis du mener AA LAV'en fra CB så har den 1 person fordi det er en AA enhet.

LAV'en som var på Metro i Alpha hadde plass til flere. (5-6?). Det var typisk LAV fra BF2..

Fant ut av det rett etter post at det var LAV 25 AD :p

Forventet at Linebackern skulle ta seg av AA på USA side og LAV skulle ta seg av inf :hmm::)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...