Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

 

 

 

Premium-brukere får ingen våpen som vanlige Battlefield-spillere ikke får. Vi har fått tilgang til de tidligere. De følger med Close Quarters og Back To Karkand, og ma får de dertil med når man kjøper DLCene. Ser virkelig ikke problemet med dette.

 

premiun får nye våpen. man betaler jo får alle pakkene + btk + selve spillet. man kjøper mesteparten en gang til. man betalte rundt 400kr for selve spillet. så kom btk for ca 100kr. for meg står det ikke på penger. kontoen er stappfull den, men det er prinsippet og måten EA gjør tingene på. bf er ikke sånn som det var. no er spillet fullt i søppel og små barn som ikke kan oppføre seg. ea klarer ikke å fikse alle feilene heller. for å ikke snakke om alle våpen som blir nerfet og gjort bedre hele tiden. skulle gjerne å glemt et skrujern inne i hovedtavlene til EA sitt system. 2 ledere på hovedbryterne så tripper jeg de. 4 ledere så bruker jeg remote signal og tripper de av og på med krysskobling. hadde likt å se hvor mange milliarder de mister i elektronisk utstyr.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skulle ha vurdert premium om jeg fikk en atombombe, eneste fordelen er vel 2 uker tidligere tilgang også at det er "billigere".

Men på den annen side så ser jeg egentlig ingen fordel med 2 uker tidligere tilgang, 70% av de som spiller har no clue uansett hva de driver med, eneste er vel at jeg går på en smell når jeg ikke veit hvor camping plassene er, men det er jo bare å se etter teltene de har slått opp med løpet ut av åpningen.

 

 

Men jeg skal bare kjøpe DLCene for å vise at jeg ikke gidder kjøpe ekstra stæsj som jeg ikke behøver, men de sitter vel på kontoret å gnir seg i henda å ler over at en dum nordmann brukte 150kr ekstra på bare DLC når han kunne fått mye unyttig og uvesentlig stæsj, dvs om de i det hele tatt har noe som heter å ta seg av/se brukerne sine, virker egentlig ikke slik, men men.

Har nada bruk for noe av de camoene, ikke tips&tricks filmer/guides heller, ikke rart samfunnet blir som det blir når man må få hjelp til den minste ting.

Altså, hvis jeg ville spille cod så hadde jeg vel kjøpt cod, jada, det er sikkert skikkelig useriøst å si, men det er slik det virker og ser ut som, så dere får slakte meg eller noe for den.

 

Men hvis du vil kjøpe premium, da er det vel det du vil ha og trenger etc etc.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

...Har nada bruk for noe av de camoene, ikke tips&tricks filmer/guides heller, ikke rart samfunnet blir som det blir når man må få hjelp til den minste ting.

...

 

For dere som ikke har Premium, så er det bare å se disse videoene på Youtube, gratis.

 

http://www.youtube.com/watch?v=09UtKC6I7uA

 

Why buy when you have youtube, men fikk jo bekrefta at gunmaster er samme som gungame i CS, noe som var logisk egentlig, men var jo artig å se bilder ifra alle mapsene, så da er det jo bare å grue seg til tube/rpg fest når man kjøper CQ.

Savner fortsatt micro destruction, hvis det i det hele tatt er realistisk å få til.

 

Game disconnected: you were kicked by an admin. Stated reason: You have been kicked for having an abnormal kill rate. (6,47)

 

JAAAVELJA

 

Det der er det mest tåpelig måten å liksom skal holde hackere/cheatere unna, det er horribelt irriterende når det enten skjer deg eller en av de du spiller sammen med, f.eks det å kjøre rundt med APC(lav-25/bmp-2) på grand bazaar er helt episk, inntil man blir kicket så klart, men det fins jo også mer irriterende og merkelig kick/bans, det er enkelte der ute som burde vært tatt ifra retten til å ha en egen server for evig og alltid.

Endret av meg0709
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Agree, altså den delen hvor du gleder deg til de større mapsene, syns de kunne gitt ut armored kill først og heller venta leeeenge med CQ, men man overlever vel, men jeg savner vinter maps og natt maps, det kunne jo kansje vært gøy, da må man jo også "lære" seg det på nytt, for alt forandres når det blir mørkt.

Lenke til kommentar

Skjønner virkelig ikke hvor mange det er som klager over dette med premium. Det er nøyaktig det samme som for eksempel Season Ticket i Gears of War 3. Det eneste man får "ekstra" i forhold til vanlige folk er forskjellige ting som KUN ER FOR UTSEENDES SKYLD samt to uker tidligere tilgang til DLCene. Og man kjøper det som pakke og sparer dermed litt ifht DLC hver for seg. Jeg kjøpte Premium - kun fordi alle DLCene er inkludert i prisen. Ekstra innhold/tidligere tilgang bryr meg midt i hakket.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...