Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke midnatt i usa noe rundt kl 06-09 her da?

Spørs jo litt om det er øst eller vest kysten du sikter etter.

 

Men jeg så noen som skreiv at de skulle åpne den kl 19.00 west summer time, hva nå enn det betyr, men jeg husker ikke hvor jeg leste det heller, kan jo også være feil.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Når man dreper med den nye kniven, blir de registrert som kills med knife? Eller har den en egen teller? Og hvordan bytter man tilbake til den vanlige?

 

Det registreres vel på den vanlige kniven og jeg tror ikke det går an å bytte tilbake, men jeg har ikke premium og når jeg trykker på den kniven med verdens teiteste navn, så får jeg opp at jeg har 217kills, som jeg har med den "vanlige" kniven.

Men i våpen lista de så kan du klikke på begge to også ser du samme stats.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Fatter ikke alle disse Metro 24/7 serverne.

Må da være mye bedre for folk som elsker Metro såpass mye å spille f.eks Call of Duty?

 

Med mindre de synes det er helt greit å punge ut 399->499 for en dårlig enspiller-del, og et flerspiller-kart.

 

Jeg spiller mye metro, hvorfor? fordi det er gøy.

Har spilt mye på andre kart også men der er jeg avhengig av en squad som samarbeider. Noe som ikke er lett da jeg spiller public og ikke i en klan. Hjelper ikke når 1-2 er snipere og såvidt går ut av spawn, eller en fyr som aldri reviver eller gir meg ammo. Mindre kart så er det oftere medpacks og ammo liggende rundt. Er jeg heldig så løper en medic forbi og reviver.

Metro er gøy med maks 32 stk, spilte mest rush før men nå er det omtrent 100% conquest. Likte forresten enspiller delen også. Hvis det gjør meg til en cod spillende gay fag noob, so be it. Jeg betalte for spillet og spiller BATTLEFIELD 3 akkurat som jeg vil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Fatter ikke alle disse Metro 24/7 serverne. Må da være mye bedre for folk som elsker Metro såpass mye å spille f.eks Call of Duty? Med mindre de synes det er helt greit å punge ut 399->499 for en dårlig enspiller-del, og et flerspiller-kart.
Jeg spiller mye metro, hvorfor? fordi det er gøy. Har spilt mye på andre kart også men der er jeg avhengig av en squad som samarbeider. Noe som ikke er lett da jeg spiller public og ikke i en klan. Hjelper ikke når 1-2 er snipere og såvidt går ut av spawn, eller en fyr som aldri reviver eller gir meg ammo. Mindre kart så er det oftere medpacks og ammo liggende rundt. Er jeg heldig så løper en medic forbi og reviver. Metro er gøy med maks 32 stk, spilte mest rush før men nå er det omtrent 100% conquest. Likte forresten enspiller delen også. Hvis det gjør meg til en cod spillende gay fag noob, so be it. Jeg betalte for spillet og spiller BATTLEFIELD 3 akkurat som jeg vil.

 

Jeg spiller som sniper, men prøver nå å spille som agressive recon. Selv om jeg ikke får like mange kills som jeg kunne ha fått på den måten, så er det mye morsomre. Jeg er ofte den som tar objectives, mens resten av sniperene bare ligger baki kartene.

 

saxy98

Lenke til kommentar

Jeg har mine perioder hvor jeg enten spiller kun store maps, eller kun metro. :p Spørs vell litt på humøre kanskje.

Dessuten kan man ikke sammenligne Metro meg CoD. Jeg har CoD MW, WaW og MW2. Spiller det aldri, men det er ikke i nærheten en gang av BF3 metro. Cod har en helt annen spillestil imo, og består av 99,99999% snipere, uansett map. :p

 

Får jeg ikke spillt CQ før om 2 uker jeg, vist jeg ikke kjøper Premium?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...