Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

CQ, kommer den ut den 12 juni for alle eller bare for de med premiun. så må de uten vente 2 veker før de får den?

 

Uten å vite dette sikkert så er vel 12 juni bare for premium folk, for 12 juni er jo 14 dager eller 2 uker før den 26 juni som noen her skreiv at CQ skal komme for de som ikke har premium.

Ville jo vært rart at de ikke fikk 2 ukers forsprang når de skal ha det.

Lenke til kommentar

løl, det hadde vært noe.. Kniven gir selvsagt ikke noen spesielle fordeler til Premium-kunder, den bare ser litt mer fancy ut enn den gamle. Hadde den vært bedre, kunne Dice bare tatt seg en bolle.

 

Gleder meg som en unge til armored kill kommer ut. Tror det blir sånn passe heftig med store kjøretøy baserte kart.

Dette. En av de grunnene til at jeg har lagt 500 timer med CoD bak meg og kun spiller BF, er fordi banene er så store, og man har ekstremt mange valgmuligheter. CQ er et steg bakover, etter min mening. Armored Kill derimot...

Lenke til kommentar

løl, det hadde vært noe.. Kniven gir selvsagt ikke noen spesielle fordeler til Premium-kunder, den bare ser litt mer fancy ut enn den gamle. Hadde den vært bedre, kunne Dice bare tatt seg en bolle.

 

Dette. En av de grunnene til at jeg har lagt 500 timer med CoD bak meg og kun spiller BF, er fordi banene er så store, og man har ekstremt mange valgmuligheter. CQ er et steg bakover, etter min mening. Armored Kill derimot...

 

Jeg er uenig. Jeg liker baner med korte distanser og som krever raske avgjørelser. Jeg sier ikke at de store mappene er direkte dårligere, men spillestilen min egner seg bedre i CQ.

Lenke til kommentar

løl, det hadde vært noe.. Kniven gir selvsagt ikke noen spesielle fordeler til Premium-kunder, den bare ser litt mer fancy ut enn den gamle. Hadde den vært bedre, kunne Dice bare tatt seg en bolle.

 

Dette. En av de grunnene til at jeg har lagt 500 timer med CoD bak meg og kun spiller BF, er fordi banene er så store, og man har ekstremt mange valgmuligheter. CQ er et steg bakover, etter min mening. Armored Kill derimot...

 

Jeg er uenig. Jeg liker baner med korte distanser og som krever raske avgjørelser. Jeg sier ikke at de store mappene er direkte dårligere, men spillestilen min egner seg bedre i CQ.

Ja, det er bra folk er forskjellig.

Lenke til kommentar

løl, det hadde vært noe.. Kniven gir selvsagt ikke noen spesielle fordeler til Premium-kunder, den bare ser litt mer fancy ut enn den gamle. Hadde den vært bedre, kunne Dice bare tatt seg en bolle.

 

Dette. En av de grunnene til at jeg har lagt 500 timer med CoD bak meg og kun spiller BF, er fordi banene er så store, og man har ekstremt mange valgmuligheter. CQ er et steg bakover, etter min mening. Armored Kill derimot...

 

Jeg er uenig. Jeg liker baner med korte distanser og som krever raske avgjørelser. Jeg sier ikke at de store mappene er direkte dårligere, men spillestilen min egner seg bedre i CQ.

 

Gode spillere klarer begge deler ;) Jeg har gjerne 8 forskjellige "loadouts" som jeg veksler på (2 for hvert kit), avhengig av om det er f.eks Operation Firestorm eller Grand Bazaar man skal spille på. Et våpen med ACOG og HB for store kart, mens kanskje holo og suppressor til CQB. Også viktig å være allsidig på kit-type. Jeg ser folk som har f.eks 36 servicestars på M16 og 22 Assault Service stars, men har ingen service stars på noe annet. Ja, du har høy score på det du spiller med akkurat nå. Hva skjer om du går tom for ammo og må plukke opp et annet kit? Skal du holde killstreaken ved like må du klare å bruke hva som helst.

 

Edit: In other news ble jeg akkurat ferdig med Premium-assignmentene. Relativt enkle. Kommer ikke til å bruke blingen til noe, men gøy å ha noe å strekke seg etter.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Jeg bytter kit når jeg vil og spiller gjerne med mongo våpen fordi det er morsomt og en utfordring. Selvsagt er det digg å få masse poeng, men jeg sitter gjerne 30-50 meter unna og passer på at resten av laget kaprer flagg uten å bli angrepet. Det får jeg jo som regel lite igjen for rent poengmessig. BF3 ser jeg i hovedsak på som et spill og ikke en konkurranse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...