Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk det ikke til å funke, prøvde 2-3 i india og en i brazil.

 

Endra passordet i origin først, fant spillet, add to checkout, log inn origin konto, checkout, slå av proxy, skriv inn paymentinfo, gjennomfør.

 

Men det failet. Hvertfall ikke fått mail om det enda, og det bruker gå kjapt.

Lenke til kommentar

Jeg har lyst på denne pakken men føler jeg har gått lei og heller ikke spilt på mer en en måned og den gang bare et par runder, før enda en måned før det igjen. Det er en av grunnene til at jeg ikke gidder å betale full pris.

 

 

Ikke var dette som BF2142, der kunne jeg slå på spillet et par år senere og forsatt føle at dette var jeg ikke lei av enda.

Lenke til kommentar

Aah, BF2, beste med BF2 var den kompetitive delen, det og skyte folk i ansiktet public, eller bli bannet pga retarded server rules, som no hopping pga noobs ikke har aim, synd det døde så fort ut, om du da ikke liker å spille ukrainere som ikke kan ett skvatt ord engelsk.

Også commander, det savner jeg virkelig i BF3, det var også gøy å spille i officials og andre matcher eller sitte å loke som commander public mens man spiser mat, haha, droppe biler og crates i hode på teite campe snipere var også gøy, ta helis med crates/biler man droppet var jo også fun, mye brukt i match av de aller aller beste commanderne(dessverre så var ikke jeg en del av de aller beste).

Og det er lite som slår det å løpe 3-5stk med hver sin AT missil også gi tanken stikkpiller for så å hoppe innpå ett flagg å bare tømme ett mp5 magasin, eller pp-19.

 

Så egentlig så ligger det litt sannhet i at noen ting var bedre før, da man hadde fly, heli og tv missil som oppført seg som den skulle, utenom når du skøyt igjennom andre helis da, pga du ikke beregna hitboxen som var ett eller anna sted borti en anna dal.

 

Men mitt første var jo så klart BF1942 og jeg har spilt nesten alle BF spillene etter det utenom ett par expansions pack som hørte 1942 til, BF2142 og de som kom på konsoll(modern combat og bc1), fysj.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Jeg lot også BF3 ligge i et par måneder (Max Payne 3 kom jo, og så Minecraft X360 edition, og så spilte jeg gjennom Fallout:NV for fjerde gang, osv). Plukka det opp igjen nå når jeg så at det skjedde ting. Fortsatt ganske festlig. Sitter bare og venter på Close Quarters nå, sånn at jeg kan anskaffe M417, som i de videoene jeg har sett av den ser ut som en utrolig digg semiauto-sniper.

Lenke til kommentar

Hvorfor krasjer spillet hele tiden?

 

Bildet fryser, eller svart skjerm eller detter til skrivebord.

Så skyter alle vifter til 100% og disker spinner opp så blue-screener hele pakka.

Ofte fryser bildet mens lyden fosvinner litt etter litt. Musa er også låst.

 

Får kanskje 10 BSOD pr dag og 90% av BF3tiden min / poeng forsvinner.

Kan spille 1000 spill og 1000 benchmarks og pcen er 100% stabil, det skjer bare med BF3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...