Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

^that is correct...

 

uff, tror jeg aldri i verden kommer til å få den medaljen som krever 300 kills med mortar, satt en halv runde nå og fikk kanskje 5 kills, herrejesus så kjedelig det er med mortar...

Spill Seine Crossing CQ også Hardcore. Der fikk jeg over 70 kills med mortal på en 1000 ticket server ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mortar er jo helt ubrukelig. Den burde ha en litt videre nedslagsradius, og litt økt damage etter min mening. Men det er jævlig vanskelig å gjøre noe slikt, for det er en hårfin balanse mellom at et våpen er brukbart til at det blir OP. Og er det noe jeg ikke ønsker så er det at 50 stk. på en 64 server skal bruke mortar - det hadde blitt et rent nade-spam-helvete.

Lenke til kommentar

Mortar er bare brukenes til en ting, å counter mortare. Dras bare frem når du merker at noen på det andre laget sitter og pumper ut mortars. sleng en eller to i hodet på ham og go on your merry way. Så tar du de 300 kills helt med ro og la dem komme når dem kommer :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

^that is correct...

 

uff, tror jeg aldri i verden kommer til å få den medaljen som krever 300 kills med mortar, satt en halv runde nå og fikk kanskje 5 kills, herrejesus så kjedelig det er med mortar...

Spill Seine Crossing CQ også Hardcore. Der fikk jeg over 70 kills med mortal på en 1000 ticket server ^^

 

Det var akkuratt hva jeg gjorde, og det fungerte dårlig :p Mulig at det ikke var full server, og det ikke ble så mange klynger... men mange kills fikk jeg ihvertfall ikke x)

Lenke til kommentar

Lurer på det samme. Skulle prøve Mortar på en rush server på Metro, første gang på lenge jeg har brukt den, og hadde ikke fått med meg at den visstnok hadde smoke også. Men etter at folka på serveren fortalte det, brukte jeg dritlang tid på å prøve å finne ut hvordan man bruker smoke, uten å lykkes.

Lenke til kommentar

Er det slik att Foregrip gjør ting værre etter siste patch?

 

Jeg bruker Foregrip på stort sett alle våpen, uten om noen få, som f.eks AN94 hvor jeg bruker HB..

 

Bør jeg fjerne Foregrip, evt hvilke våpen fungerer bedre med foregrip?

 

Hvis jeg ikke tar helt feil, så oppnår du mindre horisontal rekyl (hvis det går an å si det??) med foregrip, men du får også dårligere treffsikkerhet. Før patchen hadde de ikke så dårlig treffsikkerhet som post patch.

Lenke til kommentar

Usikker på om dette er rett tråd, men jeg lagget i spillet / eller lyden lagget.

Dere møtte utenfor huset mitt med høygaffel og fakkel og ropte reinstall !

 

Nå la jeg inn OS + BF3 på nytt men etter en time spilling så hører jeg pling ( windows feilmelding ) så blir skjermen svart og lyden forsvinner. Dvs ikke bluescreen.

Må hard-resette pcen.

På denne måten får jeg aldri noen poeng og spillopplevelsen er variabel, noen forslag?

 

 

Prøver å se i win-fail-log , men er jo 1000 ting der.

Prøver med clear all logs og ser om jeg kan fremprovosere feilen.

 

Lurte mest på om dere har opplevd det samme.

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...