Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har kun 267spm :( Hadde sikkert kunne ha hatt høyere visst jeg var god på PC. Foretrekker CQ på Epic Battles, så der er sikkert litt av grunnen til at min spm er så lav.

 

Edit: Caspian Border føles faktisk nitrist ut på PS3. 24 spillere totalt, 2stk i jets, 2stk i helikopter, 2 stk x 2 i tanks.

Endret av Kim Spartacus
Lenke til kommentar

Har kun 267spm :( Hadde sikkert kunne ha hatt høyere visst jeg var god på PC. Foretrekker CQ på Epic Battles, så der er sikkert litt av grunnen til at min spm er så lav.

 

Edit: Caspian Border føles faktisk nitrist ut på PS3. 24 spillere totalt, 2stk i jets, 2stk i helikopter, 2 stk x 2 i tanks.

Caspian 64 player med instant vehicle spawn. Det er kaos det. :p Klarer ikke å ha en tanks i mere enn 1 minutt før det kommer jet/heli

Lenke til kommentar

Nesten-interessant post på reddit - men i stor grad agurknytt om man har spilt et par FPS eller tre. Liker også godt resonnementet på slutten. Blir litt som de cliché-aktige selvhjelpbøkene og "Issue X-anonymous-gruppene" man ser på dårlige TV-serier.

 

Jaja, ignorance is bliss.

 

Men jeg regner med at det er sånn det blir når man tilsyndelatende aktivt oppsøker shady øst-europeiske servere.

Lenke til kommentar

Møter disse i 100% av serverene jeg spiller på.

 

Tømmer et helt magasin fra 2 meter på en som rister som en snekker av skuddene, så dreper han meg med ett skudd så har han 100% hp.

Dette har skjedd meg også endel ganger. Ser at de rister av alle skuddene, men likefullt overlever... :(

Lenke til kommentar

Hacker forteller om bruken;

 

http://www.reddit.co...mation_for_the/

 

For noe tull.

 

If you are over 700 SPM, you are probably (50-60% of the time) hacking.

 

Har hatt over 800 i SPM (før jeg begynte å fly jet) og jeg har aldri juksa i Battlefield 3. Metro og Grand Bazaar og en aggresiv spillestil (samt skill :p) gir høy SPM.

 

Er enig i at å si at alle over 700 spm hacker, selv har jeg ~750 spm atm og jeg har aldri hacket i noen spill. Og jeg spiller heller ikke metro, men er ikke vanskelig å få god SPM, den teller jo med awards osv stuff. F. eks. så har jeg selv ca 400 spm kun av rewards, og da 350 poeng i minuttet alene er ikke veldig vanskelig. 2 kills og 3 supression assists, eller par reviews, healing og et kill så er man der.

 

Edit: Meen er jo unntak til enhver regel :p

Endret av dTd
Lenke til kommentar

Gidder ikke være spm-hore.

Det må gå an å se noen snipere på toppen av et fjell for å så snike seg opp og knive dem bare for å vise de at de ikke er udødelige der oppe, uten at jeg må tenke ånei nå senkes min spm.

De der oppe spotter og tar ut mange av mitt team og etter nederlaget der oppe gidder de kanskje ikke dra helt opp dit igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hacker forteller om bruken;

 

http://www.reddit.co...mation_for_the/

 

For noe tull.

 

If you are over 700 SPM, you are probably (50-60% of the time) hacking.

 

Har hatt over 800 i SPM (før jeg begynte å fly jet) og jeg har aldri juksa i Battlefield 3. Metro og Grand Bazaar og en aggresiv spillestil (samt skill :p) gir høy SPM.

 

Er enig i at å si at alle over 700 spm hacker, selv har jeg ~750 spm atm og jeg har aldri hacket i noen spill. Og jeg spiller heller ikke metro, men er ikke vanskelig å få god SPM, den teller jo med awards osv stuff. F. eks. så har jeg selv ca 400 spm kun av rewards, og da 350 poeng i minuttet alene er ikke veldig vanskelig. 2 kills og 3 supression assists, eller par reviews, healing og et kill så er man der.

 

Edit: Meen er jo unntak til enhver regel :p

 

Han sa da vitterlig ikke at alle med over 700spm hacker....

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hacker forteller om bruken;

 

http://www.reddit.co...mation_for_the/

 

For noe tull.

 

If you are over 700 SPM, you are probably (50-60% of the time) hacking.

 

Har hatt over 800 i SPM (før jeg begynte å fly jet) og jeg har aldri juksa i Battlefield 3. Metro og Grand Bazaar og en aggresiv spillestil (samt skill :p) gir høy SPM.

 

Er enig i at å si at alle over 700 spm hacker, selv har jeg ~750 spm atm og jeg har aldri hacket i noen spill. Og jeg spiller heller ikke metro, men er ikke vanskelig å få god SPM, den teller jo med awards osv stuff. F. eks. så har jeg selv ca 400 spm kun av rewards, og da 350 poeng i minuttet alene er ikke veldig vanskelig. 2 kills og 3 supression assists, eller par reviews, healing og et kill så er man der.

 

Edit: Meen er jo unntak til enhver regel :p

 

Han sa da vitterlig ikke at alle med over 700spm hacker....

 

Nei da får jeg beklage, orket ikke å lese hele linken, leste bare det som ble quoted :p

 

Gidder ikke være spm-hore.

Det må gå an å se noen snipere på toppen av et fjell for å så snike seg opp og knive dem bare for å vise de at de ikke er udødelige der oppe, uten at jeg må tenke ånei nå senkes min spm.

De der oppe spotter og tar ut mange av mitt team og etter nederlaget der oppe gidder de kanskje ikke dra helt opp dit igjen.

 

Vel, nå tenker jeg aldri over SPM min når jeg spiller, så føler meg ikke direkte truffet av det du skriver. Det jeg vil frem til er at det ikke er veldig vanskelig å få god SPM om du har grei aim og litt ingame IQ. Da store deler av folkene som spiller pub egentlig suger balle, noe som er ekstremt lett å utnytte til sin egen fordel.

Lenke til kommentar

klikker snart mongo! når skal dice fikse spillet?

Går jo ikke ann å ta et pub game uten at det blir horing med dart!

Fight fire with fire.

Er du god å sikte så tar du lett ut dart boysa med bolt action og iron sight

Endret av Kim Spartacus
Lenke til kommentar

Det er da ikke en tryllekunst å få en legit SPM høyere enn 700 eller whatever.

 

Det finnes uttallige fremgangsmåter for å oppnå denne nærmest umeneskelige (skal man tro artikkelen) tilstanden, lovlig . Her er noen få alternativ:

 

Alternativ A: Metro-teorien. Spill utelukkende metro 64 og:

  • kast ut ammobokser
  • kast ut medpacks og drit deg med å padde folk
  • sitt i et hjørne, helst på toppen av rulletrappa som RU og spam 320/RPG/granater eller aller helst alle 3
  • spill med G3/DART og lame på ett hjørne hele matchen

Alternativ B: Vognhoreteorien.

  • Lær deg å spille et kjøretøy, være seg MBT / IFV / JETS / ATTACK HELI
  • Lær deg å spille de overnevnte kjøretøyende bedre enn gjennomsnittet og camp de på inf-baserte kart
  • team opp med en makker som har den samme forståelsen av hvordan kjøretøyet fungerer - bruk gjerne VoIP for å forsterke kapasiteten.
  • Spill slik; utelukkende

Alternativ C: FotM-kids og cheesing

  • Kast deg på den heteste fotm-bølgen og spill utelukkende når "det nye" er i høysetet. La vær å spille når ting blir "fikset".
  • lamejoin ofte. Det vinnende laget vil sørge for at du får en lengre "oppetid", og dermed utretter mer per minutt.

Alternativ D: Lær deg spillet

  • Forstå hvor lite rustet BF3 er for noe annet enn public play og kapitaliser.
  • Sett deg inn i klassene og lær deg å treffe mer enn en låvedør
  • Max / min alt: Bruk minimappet, bruk lyden for alt det er verdt, lær deg nyttige ting på symthic.com, lær deg kartstruktur, utnytt squad bonuser, utnytt squad perks, pad folk å bli paddet
  • Sett deg inn i spillmodusene og forstå hva hvilke kriterier som må forfylles for å vinne. Som tidligere nevnt vil det vinnende laget sørge for mer oppetid. Alt som må bety noe er å vinne. PTFO.
  • Spill med folk som skjønner hvordan spillet fungerer. Forsterk med VoIP
  • Spill med folk som skjønner hvordan spillet fungerer og prioriterer å vinne fremfor alt annet.
  • ikke dø
  • ikke sug
  • forstå at om du ikke gjør noe for laget så gjør du noe feil.

Det kommer selvsagt HELT ann på hvor man legger lista og hvor mye tid man gidder å investere i det hele. Om man har det moro så er det liten grunn til å forandre på noe som helst - men forstå at folks definisjon av hva som er moro kan variere voldsomt. Noen liker kanskje å sette seg mer inn i spillet enn andre - noe som kan bli reflektert i stats på battleog - dog, som artikelen viser, ikke nødvendigvis sier en DØYT om hva spilleren foretar seg in-game. Om man ikke fatter dette men heller holder seg for ørene så var man sikkert blandt de som trodde jorda var flat; om man levde i den mørke fortiden.

 

Det vil alltid - ALLTID være folk det ute som presterer bedre enn en selv der ute, uten dermed å jukse eller drive med uærlig spill.

 

Fjern hele statstrackingen sier nå jeg, for n-te gang. Det drar tydeligvis alt for mye fokus vekk fra det å spillet selve spillet og er en god jord for uttallige timer med bitching, whining og lame-play.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

klikker snart mongo! når skal dice fikse spillet?

Går jo ikke ann å ta et pub game uten at det blir horing med dart!

Jeg spiller PC og mest Bazaar og har faktisk aldri blitt plaget nevneverdig av M26. Var endel akkurat da "nyheten hadde kommet ut" men nå treffer jeg som regel ikke på noen med M26. Folk fant vel ut etterhvert at det egentlig ikke var noe supermagisk våpen...

Endret av Vice
Lenke til kommentar
klikker snart mongo! når skal dice fikse spillet? Går jo ikke ann å ta et pub game uten at det blir horing med dart!
Jeg spiller PC og mest Bazaar og har faktisk aldri blitt plaget nevneverdig av M26. Var endel akkurat da "nyheten hadde kommet ut" men nå treffer jeg som regel ikke på noen med M26. Folk fant vel ut etterhvert at det egentlig ikke var noe supermagisk våpen...

 

Hvordan ekstrem range på en supereffektiv hagle ikke supermagisk?:o

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...