Audun0505 Skrevet 8. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2012 Ja, spilte BC2 i en periode der jeg var dritlei BF3. Synes det var behagelig, men jeg må si jeg savna weaponhandling og prone fra BF3 En annen ting er alle sniperne på BC2. Synes den refleksjonen i scopet på BF3 var helt forferdelig når jeg begynte å spille, men den er egentlig ganske fin Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) Synes den refleksjonen i scopet på BF3 var helt forferdelig når jeg begynte å spille, men den er egentlig ganske fin. Jauda, kan godt si at refleksjonen er kjekk å ha for alle andre enn sniperen selv, og det er jo greit på dag-maps der det er sol osv, men det er jo refleksjon selv på natt- mapsa - og det blir litt fail. Man får da ikke refleksjon i et scope midt på natta - og da lyser de jo opp som om de skulle ha påmontert en lommelykt. Det synes jeg blir litt for dumt. Endret 9. mai 2012 av Rayline TWB Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 Synes den refleksjonen i scopet på BF3 var helt forferdelig når jeg begynte å spille, men den er egentlig ganske fin. Jauda, kan godt si at refleksjonen er kjekk å ha for alle andre enn sniperen selv, og det er jo greit på dag-maps der det er sol osv, men det er jo refleksjon selv på natt- mapsa - og det blir litt fail. Man får da ikke refleksjon i et scope midt på natta - og da lyser de jo opp som om de skulle ha påmontert en lommelykt. Det synes jeg blir litt for dumt. Hehe, det er sant. Refleksjon i scope på metro som er en mørklagt t-banetunnel er jo ikke akkurat logisk Lenke til kommentar
Vice Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 Synes den refleksjonen i scopet på BF3 var helt forferdelig når jeg begynte å spille, men den er egentlig ganske fin. Jauda, kan godt si at refleksjonen er kjekk å ha for alle andre enn sniperen selv, og det er jo greit på dag-maps der det er sol osv, men det er jo refleksjon selv på natt- mapsa - og det blir litt fail. Man får da ikke refleksjon i et scope midt på natta - og da lyser de jo opp som om de skulle ha påmontert en lommelykt. Det synes jeg blir litt for dumt. Hehe, det er sant. Refleksjon i scope på metro som er en mørklagt t-banetunnel er jo ikke akkurat logisk Finnes det egentlig noen detaljer som er logisk i BF3? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) Ja - at du dauer når du blir truffet Endret 9. mai 2012 av Rayline TWB Lenke til kommentar
hightow Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 Nå er jo 'lense flare' et tiltak for å - skal vi si - motivere til en annen spilleform enn camping. 3 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) Synes det var et smart påfunn for å forhindre at sniper blir for overkill, noe som har blitt en tendens på BC2. Samt at andre spill har lidd samme skjebnen at sniper-klassen blir for gode, eller at våpenet blir aaalt for dårlige. Påfunnet spiller litt på virkeligheten om at det KAN gi refleksjoner (selv om det langt fra helt virkelighetsnært slik det er implentert i spillet, men det gjør ikke noe, for poenget er fortsatt ikke å øke virkelighetsgraden mest mulig). For aller mest er det nok å forhindre at snipere kan sitte å campe i evigheter på samme sted. Du slipper da å senke damage som sniperrifla tar, noe som dreper litt av lysten å spille som sniper. Endret 9. mai 2012 av Andrull Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) Scope glint er som tildigere nevnt en motivasjon til å ikke campe på samme lokasjon hele tida. En lur sniper skyter bare 1-2 ganger før han bytter posisjon. Tenk at forflytning kan være lurt i spillet på samme måte som det er i virkeligheten Men som nevnt i fleng tidligere, BF3 er ment å være ett action spill, ikke en mil-sim. Hvis du mener det er en sim, så er du så langt ute på viddene at bare scope glint kan gi røde kors en mulighet til å finne deg.... Endret 9. mai 2012 av MrLee Lenke til kommentar
Vice Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 Ja - at du dauer når du blir truffet Selv der er det ikke helt logisk. Man kan bli truffet av mange skudd og fortsatt flakse avgårde som om ingenting har hendt Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 Ja, jeg er helt enig i refleksjon på dagen, men på natta synes jeg det er bare teit at sniperne lyser opp som et juletre. Men, jeg synes egentlig bare synd på sniperne på natt- maps. For min sin del kan de gjerne bli rødglødende for jeg spiller nesten aldri som Recon uansett så fett nok for meg. Synes bare det er teit for de som spiller Recon at de skal bli så til de grader opplyste på natt-maps. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 9. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 For min sin del kan de gjerne bli rødglødende for jeg spiller nesten aldri som Recon uansett så fett nok for meg. Synes bare det er teit for de som spiller Recon at de skal bli så til de grader opplyste på natt-maps. Gjelder det ikke alle våpner som har 6x zoom eller mer? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 Om dere skal ha det så rett, så må dere jo også tenke på solens posisjon. På de banene hvor sola står rett over (kl 12:00) bør det være lite med refleksjon, spesielt om Recon har en høyere posisjon enn deg. På de banene hvor sola har gått litt ned, så bør det bare være refleksjon når recon sikter i retning sola. (Dog kan skje bitte litt refleksjon fra vann eller skinnende metall mot siktet, og på deg igjen) Dessuten bruker en del slikt cover til å ha over siktet som gjør at det lyser opp mye mindre. Lenke til kommentar
War Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 Refleksjonen er jalla, i virkeligheten er man klar over dette og har antirefleksglass, glass som er montert lenger inn, lukket til sikte fungerer som en cap og man vil ikke om man ikke må legge seg imot sola. En annen ting BF3-spillere som ikke har militær bakgrunn ikke forstår ar at man aldri vil snipe så man blir et silhuettbytte. Man står ikke på fjellkanten med himmel bak seg så man lyser opp, man legger seg litt ned fra kanten og blender inn med fjellet. Og man legger seg ikke ved ting som trekker til seg oppmerksomhet. I en skog hvor det går en kraftledning vil man automatisk se på den , da legger man seg ikke ved foten av en slik mast. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) Har M116A3/4 blitt slått sammen? Tenkte jeg skulle teste ut A3, men når jeg sjekke battlelog etterpå så sto det at jeg hadde unlocka til A4. Sikkert noe jeg ikke har fått med meg? Endret 9. mai 2012 av untouch4ble Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 M16 og M4 versjonene har alltid delt unlocks. Men de er forskjellige ingame m.t.p. firerate og oppførsel ja. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 Ja, "lens flare"-inga i BF3 er så urealistisk, ass. Tror jeg går tilbake til cod. Seriøst, jeg ser kun fordeler med å ha det der selv om man sniper med sola bak seg eller i tunnellene på Metro. Hvis ikke hadde sniping vært altfor OP. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 Har M116A3/4 blitt slått sammen? Tenkte jeg skulle teste ut A3, men når jeg sjekke battlelog etterpå så sto det at jeg hadde unlocka til A4. Sikkert noe jeg ikke har fått med meg? Det står i battlelog'en min at jeg har 1900 kills med M16A4, selv om det er M16A3 jeg bruker. Er vell en bugg eller noe sikkert. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 Jeg mener de kill-statsene for M4 og M4A1 og M16A3 og M16A4 alltid har vær slått sammen, de har jo felles unlocks tross alt. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 ^that is correct... uff, tror jeg aldri i verden kommer til å få den medaljen som krever 300 kills med mortar, satt en halv runde nå og fikk kanskje 5 kills, herrejesus så kjedelig det er med mortar... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå