Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og ja, bare en normal 9mm smeller godt, selv med lyddemper.

Ser forsåvidt heller ikke vitsen med lyddemper i BF3. Bruker det aldri selv, men hver sin smak

 

For å ikke bli sett på minimap...

 

I real life et det 7 lyder fra et våpen som blir avfyrt, lyddemperen demper ett av de, og de 6 andre lydene er høye og det er på ingen måte som på film.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Håper ikke de begynner med slikt tull som suppressor på revolvere. Riktignok er nok mange av våpnene og deres tilbehør ikke helt kurrante, men en suppressor på en .44 Magnum vil i tillegg til ren fantasi være med på å ødelegge balansen.

 

Ellers er, som mange har nevnt, en suppressor noe av det mest nyttige tilbehøret i mine øyne fordi man ikke dukker opp på minimapen.

Lenke til kommentar

Haha husker godt når DICE sjefen stod på scenen på PAX eller noe, og la ut om at battlelog er helt gratis og at de aldri vil ta penger for en eksklusiv tjeneste.  Men de må vel melke kua så hardt de bare kan før noen lager et spill der utviklerne bryr seg. Ååå jeg er så lei EA/DICE.

 

Battlefield premium June 4th:

"Battlefield™ Premium will land you a number of content drops with unique in-game items not available anywhere else. First out is the one-of-a-kind Premium knife and black dog tag, plus a set of soldier camos, weapon camos, dog tags and Assignments that will make sure you stand out and get more personalization options" http://battlefieldo.com/threads/new-dlc-content-service-and-double-xp-weekend.5418/

Endret av Daxen
Lenke til kommentar

Hvorfor vil dere ikke ha lyddemper på revolver?

Nå som det neste blir tett krigføring pg kanskje litt sniking.

 

Fordi det er helt idiotisk med lyddemper på et våpen som en revolver. Om du bruker lyddemper i trange ganger, osv. vil du høre nesten like godt hvor personen er hen. Dermed er det nesten bortkastet å ha det på.

Lenke til kommentar

Hvorfor vil dere ikke ha lyddemper på revolver?

Nå som det neste blir tett krigføring pg kanskje litt sniking.

 

Fordi det er helt idiotisk med lyddemper på et våpen som en revolver. Om du bruker lyddemper i trange ganger, osv. vil du høre nesten like godt hvor personen er hen. Dermed er det nesten bortkastet å ha det på.

 

Well, at least it looks fucking cool!

Lenke til kommentar

Haha husker godt når DICE sjefen stod på scenen på PAX eller noe, og la ut om at battlelog er helt gratis og at de aldri vil ta penger for en eksklusiv tjeneste. Men de må vel melke kua så hardt de bare kan før noen lager et spill der utviklerne bryr seg. Ååå jeg er så lei EA/DICE.

 

Battlefield premium June 4th:

"Battlefield™ Premium will land you a number of content drops with unique in-game items not available anywhere else. First out is the one-of-a-kind Premium knife and black dog tag, plus a set of soldier camos, weapon camos, dog tags and Assignments that will make sure you stand out and get more personalization options" http://battlefieldo....p-weekend.5418/

Så lenge de ikke får våpen og fordeler som påvirker balance så bryr jeg meg ikke.

 

EA kan råtne på rot ja.

Lenke til kommentar

Har jeg vært med på det og. 15000 ticket metro conquest :o

Kom inn når det var 10000 igjen, tok fremdeles 4 timer. Tror jeg holder meg borte fra den serveren en stund.

 

Bruker alltid silencer når jeg spiller med en klasse/map som har nytte av det. Eller egentlig alltid. Har blitt vant med å ha den på så jeg vet hvordan kulebanen er.

Endret av Veritas_
Lenke til kommentar

Haha husker godt når DICE sjefen stod på scenen på PAX eller noe, og la ut om at battlelog er helt gratis og at de aldri vil ta penger for en eksklusiv tjeneste. Men de må vel melke kua så hardt de bare kan før noen lager et spill der utviklerne bryr seg. Ååå jeg er så lei EA/DICE.

 

Battlefield premium June 4th:

"Battlefield™ Premium will land you a number of content drops with unique in-game items not available anywhere else. First out is the one-of-a-kind Premium knife and black dog tag, plus a set of soldier camos, weapon camos, dog tags and Assignments that will make sure you stand out and get more personalization options" http://battlefieldo....p-weekend.5418/

Jahh, etter at du kunne kjøpe deg til unlocks så måtte vel dette være neste skritt. Personlig håper jeg spillet blir fullstendig rasert etterhvert med juksing og dritt. (Slik det allerede er på god vei med).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...