Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan får man slik at man kan se stillingen på en match? (Alt skal være oppdatert)

 

Gå inn på server-profilen

Sånn som for eksempel denne?

http://battlelog.bat...7-1500-TICKETS/

 

Ser ikke noe ticket-count der.

 

Jeg kan se hva ticket counten er på den serveren ut ifra den linken du ga meg.

Men ha i tankene at Dice sa at de ville la denne funksjonen bli gradvis tilgjengelig for alle for å teste den ut. Du er nok bare uheldig og har havnet litt bak i køen.

Lenke til kommentar

Vil lage en BF3 montage, men vet ikke av hva. Skal jeg fly helikopter? Skyte med et spesifikk gunner? Noen tips?

 

Helikopter? er vel nok av de videoene. Hva hvis du tar den verste gunnern i bf3 og lager en bra montage med den. Alle bruker bare op guns i montages.

Lenke til kommentar

Fin oppdatering de kom med nå. Spillet krasjer eller server times out etc etc. Hadde nesten ikke problemer før men nå har det skjedd 5 ganger i løpet av en time. Flinke Dice.. klapp klapp

Kan ikke si at poenget mitt var at de burde legge om hele schedulen for oppdateringer til å passe perfekt for oljenasjonen Norge. Det hadde derimot vært litt mer gjennomtenkt og praktisk om de hadde gjort det på tilfeldige tidspunk hver gang. USA er ikke midtpunktet i verden.

 

Men nå må jeg gå og skifte jeans og drikke opp colaen min. Såeh, snakkes!

Lenke til kommentar

Ja, de kan gjøre hva de vil. De har leid(betalt for) serveren.

 

Verre med admins som kommer opp med en random grunn etter at du har meid dem ned.

 

Litt ot kanskje, men noen andre som har prøvd BC2 igjen etter BF3? Det var forfriskende å spille BC2 igjen imo.

Lenke til kommentar

Ja, de kan gjøre hva de vil. De har leid(betalt for) serveren.

 

Verre med admins som kommer opp med en random grunn etter at du har meid dem ned.

 

Litt ot kanskje, men noen andre som har prøvd BC2 igjen etter BF3? Det var forfriskende å spille BC2 igjen imo.

 

prøvde for 1 mnd siden, fristet litt til og begynne å spille bc2 igjen :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...