Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det finnes en del syke dog-tags på BF3, men aner ikke hvordan folk får de :(

 

Om du går inn på dogtag oversikten på battlelog, står det jo hva som er krav.

 

Men noen dogtags er preorder only, drpepper only, b2k trailer only osv, disse er verre å få tak i gjerne.

 

Er det noen spesiell du tenkte på?

Lenke til kommentar

Plager livet av meg at du ikke kan joine en server der laget ditt ikke blir eid som inni helvetet!

 

/rant

Dette var ikke et stort problem i starten - men jeg begynner å få skikkelig avsmak for public selv, jeg også.

 

Stacking og lame joining har tatt helt av i det siste - og jeg tror ikke det kun er serverne jeg spiller mye på - trenden er ganske tydelig jevnt over hele linja.

 

Battlelog er det beste og det værste som noensinne har blitt implementert i et battlefield-spill - jeg mistenker at dette har en stor del av "skylden".

 

BF3 public er i grunn et kjempeparadoks siden hele spillet dreier seg om samspill og synergi, men de _aller felste_ bryr seg kun om sine egne stats. Jeg skjønner meg blant annet ikke på de idiotene som spiller metro 64 CQ dag inn og dag ut, og lamejoiner RU, og i tillegg TØRR å sette battlelogen sin som public. Utrolig imponerende med 30k 320 kills, etterfulgt av 20k USAS kills og en W/LR på 10.

 

 

Gi meg en skikkelig server og en in-game team scrambler, for dette blir rett og slett for dumt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Flere som syntes Mortar og STINGER(Håndholdt AA generelt) er elementer i BF3 som ødelegger litt? Personlig er forsåvidt ingen av delene noe hinder meg. But still..

Synes ikke Stinger ødelegger noe, nå har man heldigvis mulighet for å få skutt ned Helicampere. I BC2 var det bare å legge seg død visst helikopteret fikk øye på deg.

Lenke til kommentar

Er det noe spesielle triks får å ta ned helikopter og fly med den stinger-saken? Bør man kun skyte når dem er nærme eller?

 

Hvis de er noobs så kan man ha lock on på i noen sekunder for å se om de bruker flares før du har fyrt av. Ellers er cluet å fyre av en for å få de til å bruke flares og så fort fyre av en til..

Lenke til kommentar

Hverken stinger, mortar eller javelin burde vært i spillet etter min mening. Det er våpen som ikke krever noe skill i det hele tatt (virkelig, pek i nogenlunde riktig retning og skyt?), og disse burde vært erstattet av en guided rocket som AT4 fra BC2 og tracer darts fra BC2. Ingen ting var som å skyte ned choppers med AT4, har nok hatt mine mest epic BC2 moments med den.

 

AA-tanken burde også vært tatt bort fra mange kart. Den har f.eks. ingen ting å gjøre på Wake. Dice har gjort anti air for lett, og man må være sabla god for å ikke bli skutt ned av diverse AA med en gang når man flyr chopper. :(

Endret av N1ko
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...