Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt fantastisk. Har kjøpt Karkand-pakken, og skal til å spille. Legger inn det mappet på filter og får opp en føkkings server som har null spillere. Prøvde også Wake Island, en stor skuffelse. Kan ikke måle seg med den gamle wake...

Vel, det er nok du som gjør feilen om du ikke finner mer enn en server, for det er sannelig mange servere med b2k.

 

Gamle wake ble laget til 1942. Tro hvorfor gameplayet ikke er likt det du opplevde som tenåring(?). Hele den nye DLC'en er laget for et gameplay ulikt det vi har i Bf3, de orginale mapsa er optimalisert for bf3, og det merkes. Gleder meg til folk går lei b2k og kommer tilbake til de orginale. Fighten om D på Caspian border <3

Lenke til kommentar

faen så vildt bra jeg skulle spille idag a, alle rundene mine :p WTF is going on? :p

 

Satt med samme følelsen da jeg spilte for en uke siden ca. Har nesten ikke spilt siden uke to etter BF3 lanseringen og enda ble jeg best player som lonewolf, skøyt ned fly og helis med tank skjedde flere ganger osv.

Lenke til kommentar

Helt fantastisk. Har kjøpt Karkand-pakken, og skal til å spille. Legger inn det mappet på filter og får opp en føkkings server som har null spillere. Prøvde også Wake Island, en stor skuffelse. Kan ikke måle seg med den gamle wake...

Vel, det er nok du som gjør feilen om du ikke finner mer enn en server, for det er sannelig mange servere med b2k.

 

Gamle wake ble laget til 1942. Tro hvorfor gameplayet ikke er likt det du opplevde som tenåring(?). Hele den nye DLC'en er laget for et gameplay ulikt det vi har i Bf3, de orginale mapsa er optimalisert for bf3, og det merkes. Gleder meg til folk går lei b2k og kommer tilbake til de orginale. Fighten om D på Caspian border <3

 

Never så mye dårlige maps BF3 kom med er jeg glad B2K kom så fort. Op Firestorm og til dels Caspian er de eneste mapsa som har potensial.

Lenke til kommentar

Helt fantastisk. Har kjøpt Karkand-pakken, og skal til å spille. Legger inn det mappet på filter og får opp en føkkings server som har null spillere. Prøvde også Wake Island, en stor skuffelse. Kan ikke måle seg med den gamle wake...

Vel, det er nok du som gjør feilen om du ikke finner mer enn en server, for det er sannelig mange servere med b2k.

 

Gamle wake ble laget til 1942. Tro hvorfor gameplayet ikke er likt det du opplevde som tenåring(?). Hele den nye DLC'en er laget for et gameplay ulikt det vi har i Bf3, de orginale mapsa er optimalisert for bf3, og det merkes. Gleder meg til folk går lei b2k og kommer tilbake til de orginale. Fighten om D på Caspian border <3

 

Never så mye dårlige maps BF3 kom med er jeg glad B2K kom så fort. Op Firestorm og til dels Caspian er de eneste mapsa som har potensial.

Ser du liker Firestorm og Caspian, vel det tyder vel kanskje på at du liker klassiske BF-maps, og da kan jeg skjønne ankepunktet. Jeg liker blandingen, da er kharg, noshahr og seine mine favoritter. Store åpne maps med snipernisser på hvert et fjell og fly er ikke mine stil. Jeg liker litt mer intime maps der squad-tactics kan bli bedre utnyttet og man ikke nødvendigvis trenger et kjøretøy for å dominere. Caspian er vel det som kombinerer de to verdene best, seine crossing er likevel min favoritt, da den bestandig leverer flott action.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Fikk ødelagt og drept med repair tool idag :D

 

nå er det vel motar som blir stress :( Noen som har noen tips til hvordan jeg skal få kills med motar?

 

For å få dei to mortar killsa, så kan du til dømes sette deg bak frontlinene på korridorkart som Karkand og skyte laus litt på måfå - folk i IFV-ane her ein tendens til å stå i ro, og då er dei lette mål. Viss ikkje kan du stå på bakkenivå på Oman og treffe folk på hustakene (da særleg Hotel-cap pointet) med Mortar. Dei ligg garantert i ro. :p

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...