Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har mer enn 10 kills med Assaultgeværet, men har ikke fått noe sikte? Iron Sighten er jo bare noe herk.

Du har ikke sett dårlig iron sight før du har prøvd famas. Pleier ikke å ha noe i mot iron sight, men famasen er ille. Se for deg å sikte igjennom et sugerør.

 

Det er true shit. Main reason jeg aldri har equippa soldaten min med famas noen sinne - førsteinntrykket er alt. Dårligere oppfinnelse enn det siktet der skal du faen meg lete lenger etter

Lenke til kommentar

Famas var rimelig elendig ja. Gud jeg orket ikke skaffe 10 kills engang med den for å få første skikkelige siktemiddel.

 

AK Irons er helt greie, var mye mer effektiv med dem enn med noen siktemiddel før jeg unlocket US holo til dem.

 

Men igjen, alt kommer ann på person. (utenom Famas Irons, de var bare idiotiske *grøss*

Lenke til kommentar

Hvor lang tid tar det før en får første sikte? føler det tar evigheter..

Er det ikke 10 kills? :!:

haha, det har jeg mer enn. Er i level 14, men ser fortsatt ingenting til sikter... Hvor velger man siktene?

 

Gå på loadout, velg accessories

... og loadout ligger hvor ? :p

 

Edit.

 

Fant det :)

 

Fant nettopp også ut at at man kan hurtigknive med F. Gratulerer til meg! :)

Endret av Teac
Lenke til kommentar

Oppe nesten i toppen av spawnscreenen, der har du 3 faner, husker ikke helt navnene på de, men den første velger du spawnpoint på, den andre er squad menyen, den tredje er loadout, heelt til høyre. Så får du opp de forskjellige kittene, også velger du den kitten du vil ha og trykker loadout på den.

 

Skjønner du det ikke nå, så gir jeg opp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det andre som ikkje får til å joine server nå? Internett funker heilt fint, men på BF3 får eg "server connection timed out". Kom til og med inn på ein server, så disca eg.

 

Har prøvd på multigamer.no og TV2 servers.

 

Edit: Kom inn nå etter mange forsøk, nvm.

Endret av TheOddbear
Lenke til kommentar

Enig i at siktet på FAMAS er helt forferdelig. Du trenger faktisk 50 kills for å unlock Reflex RDS. Normalt tar det ikke lang tid å få 50 kills, men med min spillemåte ødelegger det siktet for meg og gjør det veldig vanskelig å spille som jeg gjør.

 

Jeg er lettere frustrert her jeg sitter. Misunner dere som kan spille i julen. Jeg er på besøk hos familie, sitter her å gribler i fingrene etter å spille :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...