Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow, spilte på Metro nettopp. En fyr med godt over 200 kills og 0 deaths, runden var langt fra over. Han var Heavy gunner. Jeg fikk ingen kills og 7 deaths før jeg stakk ut, samme fyr alle 7 gangene. Han brukte bare 1 skudd eller noe til å ta meg, fikk hvertfall ikke komme i cover. Alle deathsa var konstant headshot. Sykt pro, har ikke sett maken :D

Lenke til kommentar

 

Fra forrige Battlefield-game, men gjelder fortsatt :)

 

Har man spilt metro 64 spillere så har man opplevd random grenades. Men jeg må innrømme at det er tilfredstillende å få 4x kills med en granat når folk står i toppen av rulletrappa og spammer med M320

 

Jeg var på en server igår der vanlige M67 granater ikke var lov xD

KUN vanlige skytevåpen! xD

Lenke til kommentar

Wow, spilte på Metro nettopp. En fyr med godt over 200 kills og 0 deaths, runden var langt fra over. Han var Heavy gunner. Jeg fikk ingen kills og 7 deaths før jeg stakk ut, samme fyr alle 7 gangene. Han brukte bare 1 skudd eller noe til å ta meg, fikk hvertfall ikke komme i cover. Alle deathsa var konstant headshot. Sykt pro, har ikke sett maken :D

Spillte på en metro server igår jeg også, hvor mange instakilla alle sammen, men de på serveren sa at det var en server bug, og at jeg også insta drepte de selv om jeg ikke opplevde det. Alle på serveren ble pissed og kallte hverandre cheatere. xD

Endret av Papirkurven
Lenke til kommentar

Regner med at det var det han skulle frem til. Innleget hans har et snev av ironi.

 

 

Joda, men jeg kan ikke garantere at han cheatet. Tror nok kanskje han hadde en nametag hack, men ettersom jeg har hørt er det umulig med noe aimbot på punkbuster over lenger tid..

 

Det er folk som har cheata i 60+ timer uten å bil bannet, så ingenting er umulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...